2012/11/25

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (11) - Day 6 Salzburg 30 Oct 2012 - Salzburg 市中心

Day 6 Salzburg   30 Oct 2012
Salzburg市中心

返到去
Apartment 11點幾,我哋放低咗架車就搭車出去市中心到食嘢同埋睇埋其餘淨低嘅景點。泊好架車,一行出來就見到架巴士,我哋就即刻跳上車,搭到熟咗,上車就搵位坐低。話咁快就去到市中心,我哋今次醒喇,遲一個站先落車,呢一個站就係正市中心到嘅。去到市中心,我哋就睇多兩個景點先食嘢,因為趁張Salzburg咭重有效嘅時候睇埋D要收費嘅景點先。我哋睇咗兩個Chruch(聖彼得修士修道院 St. Peter Kirche & Franziskaner Kirche)同買個Salzburg Museum,重有個係俾主教D馬飲水嘅地方。之後就去食Lunch喇,今日我哋就食個間海鮮連鎖店 Nordsee,其實尋日都已經睇過下有咩食,D海鮮冷盤我哋又覺得幾貴,但係個樣又好似幾好食咁喎。不過最後,我哋都係叫咗個海鮮拼盤(有炸蝦、三文魚同一種唔知咩魚),加個炸蝦同埋一件Cake(見個樣都幾靚仔就叫來食啦),呢到埋單係EUR$19。個海鮮拼盤味道都唔錯,個炸蝦食落又幾好味喎,件Cake又幾好食喎,整體都係唔錯架呢一間海鮮連鎖店雖然貴,但係不停咁有人食個喎,不過D人都係食D餐多,好少見到有食個D海鮮冷盤。

 


食完嘢,我哋就返去ApartmentHae下先,Hae到成5點幾先出去食晚餐。今次我哋去咗Café Mozart到食,叫咗個維也納炸豬扒飯、一杯啤酒、一個南瓜湯同埋一個係Salzburg好出名嘅甜品Nockerln。個維也納炸豬扒飯都唔錯,不過就唔係咁淋,個南瓜湯D味都幾濃,飲完都幾口乾,至於個甜品又幾好食,似梳乎里咁樣,食完好似食咗一陣風咁樣~~食完我哋就返去Apartment 到休息啦,聽日就要離開 Salzburg,向 Hallstatt 出發啦

Horse Pond 主教馬飲水的地方


行去St.Peter Church..


Francisan Church 

St. Peter Church 




Salzburg Museumn




Lunch@Nordsee
















南瓜湯

維也納豬扒

Nockerln









1 則留言:

  1. Wow ! I like your 甜品Nockerln !! Such a large portion !!
    [版主回覆11/25/2012 17:08:41]呢一個甜品,其實都OK,,不過就食唔飽..唔好睇佢好大件咁,其實真係得一陣風咁就無晒

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...