2010/04/23

2010 台中自駕之旅 Day 5 (1)


2010 台中自駕之旅 Day 5


日期 :   6/4/2010


天氣 : 天陰 & 微雨 & 天睛 


行程 :

台中璽朵精品旅館(407台中市西屯區朝馬二街46號)(A點)  > 台中西區精明一街商圈 (B點) >台中北區寶覺寺(C點) >台中東區20號倉庫 (D點)  > 400台中市中區自由路二段25號 (太陽堂老店)(E點) > 台中后里鄉樟公樹(F點)  > 台中縣后里鄉泰安服務區(G點) > 大園鄉桃園機場一航站(H點)



行車里數 :  (166 公里 – 大約 3 小時 43 分鐘)

住宿 :  自己屋企












今日係旅程嘅最後一日,由於尋晚好夜瞓,所以就九點半先出發,今朝個早餐同尋日個個唔同,係好似公司三文治咁樣,又幾好食喎,個飲品有D似珍珠奶茶咁樣 !!


今朝個早餐都幾正 !!


另外一間房



呢一間....嘻嘻...唔係我住個間房...



好似去咗5星級酒店咁架~~~嘩~~~(呢個係大家嘅反應)



房入面嘅擺設都好有心思



每間房都有一個...呢一間都唔例外



食完嘢我哋就出發,今日其實都無咩特別景點因為又唔去得遠,只係順住路返台北咁玩返上去。

我哋嘅第一個景點就係精明一街,呢一條街有好多商店,但係我哋呢一次唔係 Shopping 團,所以都係去呢個地方到睇一睇。


咁早到未開門呢.....

 


之後就去20倉庫喇,呢一個係一個藝術家嘅集中地,我哋去到嘅時候,都唔係好多間開咗門,入面D人都幾Nice,請我哋入去參觀,期間有一隻狗不停咁係都跟住二嫂,嚇到佢係到不停叫 !! 係20倉庫對面有個車站都幾特別,但係我哋就無去到睇。


未入去睇都覺得呢到好有藝術氣息啦...





宮奇俊作品~~~非也~~~



呢一個係好咩嘅呢 ?? 有無人答到我 ?? (不過無獎品喎)



呢一個係 ?? 你哋覺得呢 ??



要做呢一個樣~~~但係就要做好大個


佢哋係到努力緊



今日係....



你哋見到咩 ??



呢一水塔就係地標


就係佢喇.....佢不停咁跟住二嫂



間工作室係邊呢 ?



參觀完我哋就去一間叫寶覺寺嘅寺廟,入面有一個笑面彿,廟入面又有間廟,我諗原先間廟應該係入面個間,不過重建就係原先間廟上面再起一間。我哋去到嘅時候廟對出個噠地搭晒帳號,係門口到睇唔到間廟,要行入去先睇到。所以入屋叫人,入廟就要拜神,我哋當然就要拜一拜 !! 之後重係側邊見到有D好大嘅籤添呀,我哋每個人都攞咗支籤,但係二嫂就無攞啦....大家攞咗D籤就睇下D解說喇,睇完就行去同個笑面彿影下相。



咁大支籤你哋見過未 ?



聖杯....


睇完我哋差不多要離開台中啦,見有少少時間就去買D台中嘅手信,太陽餅 !! 去都個條街有成幾間餅店都係買太陽餅,真係唔知邊一間好呢 ?? 我哋都係求其入咗一間,D太陽餅其實同香港嘅老婆餅差不多,不過D餡料就唔同,香港嘅冬瓜蓉,台灣嘅太陽餅就係麥牙糖,佢哋重有老公餅,其他餡料嘅酥餅,都幾好味。買買下二哥自己一個人走咗去買黑橋牌嘅牛肉乾,我哋當然有要買埋一份啦.....




呢到好多台中特產"太陽餅"買



連路邊嘅街燈都有太陽花呢個標誌


路邊無神神噴D唔知咩出來喎...


 好,買完嘢就去多一個景點先,係本旅遊書入面有講到有棵好大嘅樟樹係一個叫台中后里鄉樟公樹,於是我哋就驅車去呢個地方到睇下喇,因為其實都係順路嘅 !! 去到嘅時候都見都棵樹都幾大下,重有D應該係台灣嘅旅行團係到參觀添呀。棵樹真係好大,D樹幹要用D鐵架支撐住,係棵樹下面重有間廟添呀 !!



棵樹真係幾大架



你哋想像唔想像到有幾大棵樹呢 ?


 



睇完我哋就差不多完成呢個台中之旅喇,但係我哋都未食 Lunch 喎,我就諗住見到咩就停低食咩架啦。行行下就見到有個叫做台中縣后里鄉泰安服務區,呢D服務區通常都有得食嘢嘅,咁當然要去睇下有無嘢食啦~~~入面一個小型嘅 Food Plaza,食品嘅種類都幾多。我哋一次過叫咗好多台灣嘅特色嘢食,好似爌肉飯、滷肉飯、牛肉面、素麵、豬手飯、豬排飯同埋柯仔麵線...我哋都多叫咗幾多嘢食,但係又真係幾好食喎 !! 食完係呢個服務區嘅超市到買下嘢,之後就起程去機場喇,之前我重打咗電話去租車公司話佢哋知我哋大約四點就會到機場,問佢哋會係邊到等我哋還車。


 


爌肉飯好味....



炸豬排又係好好味...點算....



牛肉麵好食...



素麵 !! 以為無咩特別,但係又係好好味...



一路去機場嘅路都幾暢順,但係有小部份地方就有D塞車,去到機場我哋重要入返油先可以還車, 係個服務區入咗係機場附近嘅一個油站,但係去到唔見嘅,兜兩兜發覺原來個個有油站已經摺埋咗 !! 咁唯有搵個第二個喇,但係所指嘅路又唔啱喎,之後兜兜下就見到有油站啦...入完油,但揸去機場嘅第一航廈 ,去到就見到第一日攞車來俾我哋個個人係到等緊我哋啦,佢Check下架車有無損壞同俾返一張Visa嘅單據俾我就攪掂。


去到機場都無咩人,我哋就 Check-in同埋寄行李,點知D行李運輸帶壞咗要我哋自己推去第二個地方都寄行李。之後就過海關,三哥係入去前去唱返D台幣做港幣。係離境前發生一個小插曲,就係二嫂個入台証個出生日期年份就錯咗嘅,但係入境個時又無人見到嘅,真奇 !! 睇返原來係我幫佢哋做台証時入錯咗呀....最後就要二嫂就要去一個地方到攪返D手續先可以得,好在都係好快攪掂啫。之後就入去等上機,呢個桃園機場都無嘢買嘅,我哋都係行咗一陣就係候機室到等啦。上到機,嘻嘻~~~又有特別餐食...不過就無去台灣個程咁好味 !! 但係唔知攪咩,班機遲咗成半個鐘先起飛,返到香港等攞行李又等咗好耐,可能呢一日係假期最後一日呱,好多人都係呢一日返香港....最後返到香港都成十點幾差不多十一點 !!


最下面個一個警告好攪鬼.....


係機場見到紅彗星



又有特別餐食喇...



味道無由香港去台北咁好味...




7 則留言:

  1. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~15/5/10 18:38

    你成日自駕去玩喎, 都好勁啫 !
    [版主回覆05/15/2010 20:31:00]嘻嘻...因為唔洗理交通嘅問題...鍾意去邊都得,我覺得真係好正架

    回覆刪除
  2. 方芷晴24/5/10 18:28

    禁止逼誘孕婦吸煙??!!!!!! 孕婦吸煙,逼同誘到ga咩?點解淨係包括孕婦,仲有BB、小孩、動物呢......
    [版主回覆05/24/2010 22:29:00]就係咁先奇怪呀嗎~~~吸煙有得迫,重要係孕婦(可能想叫孕婦唔好食呱)唔通好多台灣人都係人哋迫佢哋食嘅....哈哈...

    回覆刪除
  3. Michelle3/6/10 15:46

    太陽餅真係好好食架, 我細佬去台灣都一定會買架! 不過香港而家好多賣台灣小食的舖頭都有得買呀!
    [版主回覆06/07/2010 16:28:00]有D似香港嘅老婆餅,但係就鬆化好多 !! 我見大間嘅百X都有得買架....
    睇來妳都幾鍾意食喎...

    回覆刪除
  4. Ben,
    我跟你book 咗水舞谷関同朶爾,請間你book果時係唔係唔洗訂金?
    因為我只係用e-mail間佢哋幾句,佢就話預留咗!Thanks
    Drexler
    [版主回覆06/30/2010 22:43:00]我個次都唔洗俾訂金呀....不過朶爾你要記得早D去 !! 因為佢哋 只會幫你Keep間房 30分鐘 !!

    回覆刪除
  5. Ben,
    真的多謝你的幫忙,我去咗你嘅住地方,好正好靚!希望你繼續寫blog...
     
    drexler
    [版主回覆07/15/2010 19:33:00]唔洗客氣,都係分享下D資料啫...玩得開心嗎 ? 天氣應該幾好喎..

    回覆刪除
  6. 清境好靚,超舒服,但其他地方如機場就落後D,不過我鍾意台中多過台北,因為台中純樸D,少D人,台湾高鐵都幾快.
    所有住宿都非常靚同大............正!
     
    [版主回覆07/18/2010 10:52:00]係呀...台中其實係一個幾好嘅地方 !! 所以去台灣有一個好去處啦...

    回覆刪除
  7. 你反而住兩晚台中 (繼埋水舞三晚添),一晚清境,如果重新規劃,會唔會掉轉呢?因為我諗緊兩晚清境。
    總括黎講,四晚住宿,係咪全部 OK 呢?另外,朶爾會唔會有 d 自動售賣性玩貝及 dom dom 機?我上次響基隆住果間氣車旅館有,俾老婆炸形,今次同埋家姐、妹妹及三小孩同行,如果有就死得!
    [版主回覆09/22/2010 23:57:00]如果唔想周圍睇嘢,其實清境都可以住兩日嘅.. !! 但係我反而覺得台中附近一帶重多嘢睇D...
    如果你得四日又想去 Hae 下的話,住兩日清境都未嘗不可,同埋你又有小朋友同行呢....預一日玩個清境農場同埋附近嘅景點囉
    朶爾我唔見有呢D嘢買喎 !! 不過呢D汽車旅館其實係香港就會叫時鐘酒店囉 !!
     

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...