2010/04/22

2010 台中自駕之旅 Day 4 (3)

去呢個東勢林場嘅路程都幾遠下,原來呢一段路我哋第一日就行過架啦,我哋到咗東勢林場嘅時候係入場個到有個人無神神問埋D香港一國兩制好唔好D嘢,真係奇怪 !! 入到去個停車場,一D都唔見有人咁,不過當時都係大約五點半到,我哋以為係未到時間,於是就係入面周圍兜,兜到條路嘅盡頭,我哋就停係到睇日落,不過今日大霧得濟,好勁煙霞睇唔到日落。之後就搵個有利位置去睇螢火蟲喇,個天啱啱黑嘅時間無咩嘢睇到,到開始入黑晒嘅時候就睇到越來越多嘅螢火蟲周圍飛,係最多嘅時間多到好似聖誕燈飾咁,真係好靚~~~外母開頭都唔想行,後來大家一齊陪佢行先得,如果唔行真係好晒呢 !! 因為真係好靚 !! 不過就影唔到D相啦,因為D 機係黑暗嘅環境對唔對焦唔到,反而D Prosumer 機影到喎,正 !! 期間呢個東勢林場攪咗D導覽團,不過就好大聲囉,完全同外國睇螢火蟲嘅感覺唔同,外國好保護呢D野生動物,但係台灣又唔多似係.....可能每個地方對保護野生動物嘅方法唔同呱 !!



睇到少少日落架...



螢火蟲...係現場重要多好多



睇完呢個螢火蟲,我哋就要去食 Dinner ,之前係網上面無意中搵到一間叫烤狀猿日式燒烤,呢一間都幾近我哋 Motel ,同埋價錢真係幾抵,唔洗HK$100就可以碳燒同火銅任飲任食,其實之前重有一間幾出名架,就係鼎王麻辣鍋,不過驚D團友頂唔緊,所以就無揀呢一間啦。去搵呢一間個 GPS 又係入唔到個地址,唯有就係入附近嘅地方,然後就人肉 GPS 喇,去到都搵咗一陣先搵到。我哋九點三到到咗,原來九點半後個價錢又平D,個幾個字當然係要等下啦 !! 總體來講都幾好味,三哥重叫咗D魚生,但係就唔係好得,都係碳燒同火銅得D。食完嘢,我哋重要去Motel附近嘅7仔到攞埋之前訂咗嘅牛爾用品,攪掂返到 Motel都成十一點幾喇....咋咋淋沖涼瞓覺啦...今日嘅行程都幾豐富喎 !!



是日晚餐....碳燒加火鍋



1 則留言:

  1. Michelle3/6/10 15:41

    咁東林勢場除咗螢光蟲之外仲有咩睇架?
    [版主回覆06/07/2010 16:29:00]佢其實係一個公園,睇下D植物咁囉...
    入面重有得住添架

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...