2010/04/27

2009 日本東北自駕遊 Day 3 (1)

 

2009 日本東北自駕遊 Day 3


日期 : 26.10.2009  星期日

行程 東横イン 会津若松駅前 > 鶴ヶ城 > 武家屋敷 > 会津東山温泉 > 猪苗代湖 > 野口英世記念館 >Lunch @ 会津喜多方 > 五色沼自然探勝 > 会津若松裏磐梯吊車 > 東横イン米沢駅前 > Dinner@食房  

住宿 : 東横イン米沢駅前 

總行程里數 235 公里 – 大約 4 小時 55 分鐘 




檢視較大的地圖



今朝食咗個簡單嘅早餐之後就上房到Hea下今日嘅行程,因為D景點要成8:30先開,重有就係一直到係到落雨,所以就唯有上酒店房上下網打下機喇....


我哋第一個景點就係係酒店附近嘅鶴ヶ城,呢個景點其實同大阪嘅大阪城差不多,不過問題係重要係不停落雨,所以我哋落唔到車去睇 !!


鶴ヶ城其實同大阪城差不多....



入面又係有D唔知咩閣,我哋無入到去睇,因為唔啱睇



日本嘅城池嘅標誌...護城河


 


之後我哋就去武家屋敷喇,去到嘅時間雨到係無停咁落~~~睇唔到,所以我哋無入到去睇呢個景點,只係係門口到影下相就走人 !! 之後就去咗附近嘅東山溫泉街到行下喇,兜咗一陣都重係落緊雨,所以我哋都係落唔到車,都係係車到影下相就算...


武家屋敷,呢一個係一個日本古時有名嘅家族,入去就係參觀下D日本古代嘅有錢人生活係點...但係呢...我哋兩條友日文又唔識,再加上又落雨喎,入去又要俾入場費...所以...所以我哋又係門口到影相就算,



見人都唔多個就知....其實係因為落雨無人啫



影返張相先....



好天應該又係一個影相嘅好地方


 


東山溫泉街....



一D古色古香嘅傳統日本溫泉旅館



1 則留言:

  1. 嘩 ......... 乜你咁快手已經寫完台中之旅啦, 而家仲寫緊日本東北????? ..... 真係要花 d 時間睇番你 d 遊記追番你 d 步伐先得
    [版主回覆04/27/2010 18:20:00]係呀...要追返D嘢,個日本東北再唔寫就會唔想寫架啦...簡簡單單都要完成佢先得 !!
    妳呢 !! 個歐洲之旅點呀 ?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...