2010/04/28

2009 日本東北自駕遊 Day 3 (2)

睇完我就驅車遠少少嘅地方啦,就係猪苗代湖,希望去到嘅時間會停雨啦,但係去到都係落緊大雨喎,唯有影相走人,真係無辦法啦 ! 如果好天的話,應該會幾靚架,可惜!! 跟住就去係附近嘅,我哋係門口到睇咗兩睇都無入到去參觀,因為好似唔係好啱我哋Feel。但係對面就有一個買玻璃製品嘅地方喎...入面有好多玻璃製品買,重有D當地嘅手信買添呀 !! 我哋係到試下食咁就走人啦...


去呢個猪苗代湖途中經過一個地方,好靚....所以停咗車影相 



去到猪苗代湖都重係落雨



觀光天鵝船....



野日紀念館..我哋過門而不入...



玻璃觀....



入面D玻璃製品都幾正....不過不是我杯茶囉



各位網友 : 問題 : 呢件係嘢有咩用嘅呢 ? (答中係無獎品個喎..)



 


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...