2010/04/16

2010 台中自駕之旅 Day 2 (4)

離開酒廠我哋用咗大既個半鐘到先到達我哋今晚係清境嘅住宿清境楓丹白露 ,沿路行D路都幾好行,無好似由新社落去埔里咁多灣 !! 同埋都容易搵到間民宿。泊好架車,放好晒D行李,原來都已經到咗食晚飯嘅時間啦。係我哋Check-in嘅時候遇到幾個香港人,佢哋話今朝早去睇日出,但係睇唔到,反而睇咗雲海 !!
食晚飯嘅地方係樓上,呢個晚餐係一個火鍋,款式就唔係好多,但係就好過無啦,其實都叫做 Okay 嘅。食完嘢返房見到D霧散咗,於是乎,我哋就出去睇下星星啦。一路向住合歡山方向行,行行下停低睇下,都見到幾多星同埋一D星座。諗住再上高D應該會再多D,點知反而無第一個位咁多星星睇到 !! 最攪鬼就係三哥,黑麻麻帶住副太陽眼鏡(事源係因為有人襲擊三哥,整跌副眼鏡,所以三哥就要長期帶住副太陽眼鏡啦)於是就驅車返民宿啦 !!


係驅車返民宿途中諗住去清境個市中心到睇下嘢同埋食下嘢,點知突然之間好大霧,大霧到睇唔到前面條路,於是唯有直接返民宿,但係大家都唔知我哋家下係邊一到,同埋民宿係邊一到,好在我哋一轉個灣就見到我哋民宿個入口啦~~~無驚無險就返到民宿啦~~~~大家返民宿就各自返去休息 !!




呢到就係食晚餐嘅地方啦(早餐都係係呢到食架!)



食晚餐嘅時候非常之大霧



係廁所入面貼咗D幾抵死嘅嘢



晚餐都幾Okay



間房好大,因為呢一間係四人房(因為館主幫我哋Upgrade咗)


廁所都好大架




夜晚睇都幾正架




我哋食完飯就去咗呢到啦...係有2309公尺高....



再上高D....星星就見唔到,車尾燈就見到好多



全台灣最高嘅7仔



D食品唔係有問題,係因為氣壓所以先會漲晒


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...