2010/04/09

2010 台中自駕之旅 Day 1 (1)

2010 台中自駕之旅 Day 1


日期 : 2/4/2010


天氣 : 天陰 & 微雨 


行程 :

大園鄉桃園機場一航站 (A點)> 7-Eleven (台中縣豐原市豐勢路二段680號一樓)(B點) > 水舞谷關(台中縣和平鄉博愛村東關路1段115號)(C點)

行車里數 :  (174 公里 – 大約 3 小時 19 分鐘 )

住宿 :  水舞谷關




檢視較大的地圖


呢個台中之旅其實係舊年已經講咗好耐話要同屋企人去(我老婆屋企人),但係咁啱我亞爸就係今年一月離開咗,忙住攪佢嘅身後事,要到二月先至得閒~~~好在嘅就係都重Book到機票,但係價錢就貴咗~~~


好喇,講返呢個台中之旅先,台灣我都去過幾次,今次都係第一次玩自駕,同埋台中我都未去過,所以今次五日嘅行程就去台中玩喇,之前Book機票嘅時候想係台中入台中走,但係D時間非常之唔係好得,所以最後都係揀咗係台北入台北走,一出機場就揸車去台中 !!


好喇,講返個台中之旅先 !! 2010年4月2日,呢一日係五日紅色假期嘅第一日,機場到亦都好多人 !! 平時食早餐會食 BurgerKing都多人到排晒長龍,真係未試過,如果係我哋自己去的話,基本上係唔會係呢D大旺日子出發呢 !! 雖然係好多人,但係都幾暢順,不過我外母就唔記得自己帶咗把刀仔係個袋到,攪到搜咗一段時間,之後就去食返個早餐~~~食完就去上機,行到去原來已經開始等機喇 !! 係上機嘅時候,突然話要Check個張買機票嘅信用卡,好在我有帶啫,如果唔係...(我都唔知會點)


嘩~~你睇下幾多人~~~



連食嘢都係排晒長龍,呢到都唔係好勁,係大家樂到重勁呀 !!



美味嘅早餐



出發啦....



上到飛機,基本上全滿咁濟,到食餐之前,無神神個空姐問我哋係咪要海鮮餐,我哋當然話係喇(呢個係因為我哋登記咗做佢哋嘅Member先有嘅服務),到食嘅時候真係俾咗個海鮮餐我哋喎 !! 重要幾好食添呀 !!


嘻嘻...特別餐...



嘩~~有蝦同埋帶子架 !!



班機大約係10:35起飛,未到12點就到咗,但係呢唔知點解今次要行咁耐先到海關喎,唔知係唔係整緊D咩工程呢 ?? 係排隊辦理入境手續嘅時候,就收到租車公司嘅電話喇,話佢已經到咗,會攞住個牌寫咗我個名。一行出去就見到有個人攞住個牌寫咗我個名,然後佢就帶我哋去停車場到攞車啦,都係好似其他國家租車一樣,攞車前 Check 下架車嘅外表有無咩損毀,然後就Mark係張租單到,係網上面睇人講話通常都係無咩油,要自己去入油。但係今次我哋租呢架車就入滿油,當然係還車嘅時間就要入返滿佢喇 !! 今次我哋租咗架9人車,呢架車真係好大架,我哋放晒所有行李都重有位剩低,跟住就有人話總之帶個大喼來啦 !! 今次租車公司(艾維士租車公司)其實都搵咗幾間,但係得呢一間有呢架九人車租,其餘個D都係得八人車,不過其他嘅折扣優惠就多D,呢一間就少D !!


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...