2010/04/19

2010 台中自駕之旅 Day 3 (3)

接住我哋就要去清境小瑞士花園 ,係網上面睇過D人嘅評語係無去都無損失,但係我哋有時間就去睇下啦....嘩~~~呢一個景點嘅入場費就咁多個中最貴嘅一個,入到去我哋以為好多地方行添,原來~~~唓~~~無料到嘅,得好少嘢睇,重有就係個D代用卷係唔可以一次過用晒,每次只可以用一張喎 !! 有無攪錯,呢個景點真係要介紹俾D好朋友先得 !! (但係影相又幾靚喎 !!)



如果係山區你哋見到D薯片唔係漲的話就一定有問題啦....



離開咗呢個清境小瑞士花園 ,我哋行行下見到有間幾靚嘅建築物,於是就停車去睇睇啦。原來呢間係一間酒店,啱啱起好,未正式營業,叫做 The Old England(睇返D資料原來同我想之前Book個間係同一個集團嘅,唔怪得咁靚啦),價錢都幾貴(包一泊兩食),但係就幾特別,我哋就係入面影下相咁 !! 睇返網上D資料,入面真係好英國式個喎,同埋真係幾靚~~~但係正式營運個價錢真係幾貴,一間雙人房要 NT$11,000,勁 !!


加插景點,英國式建築物~~~THE OLD ENGLAND老英格蘭


入面都幾英國Feel架 !!

 


睇完呢個英國式建築物後,我哋就要離開清境返落去台中喇,返去台中都要成差不多兩個鐘嘅時間。入間Motel個地址個GPS又搵唔到喎,於是就入個台中逢甲夜市 入去先,去到附近先搵間Motel係邊啦 !! 因個個台中逢甲夜市 係係間Motel附近,一入去到去市中心就開始塞車喇。入到去就停係附近到再入過間Motel個地址,但係都係無資料喎,好再訂嘢個間7仔係Motel對面,入間7仔入去就基本上搵到間Motel,哈哈 !! 真係搵到,我哋去到間 Motel 都成差不多六點九,個職員同我哋講話有兩間房俾咗人,淨低兩間喎 !! 我哋當然要理論一番啦~~~結論係呢D Motel 只會 Hold D房30分鐘,但係佢哋無講過呢個條件俾我知呢~~~好在最後佢哋都安排都另外兩間俾我哋,但係個價錢就貴咗囉 !! 同埋都要成10點先俾到房我哋,呀~~我哋住呢間 Motel 叫做台中璽朵精品旅館 。唔理啦,係呢個情況重點去搵啦,我哋重要一連住兩日添架嗎,當然係馬死落地行啦 !! 我哋首先就將D行李放晒係其中一間房先,因為我哋要出去行呢個台中逢甲夜市,其實由呢個 Motel 行去 台中逢甲夜市,應該係半個鐘之內會到,但係外母唔係好行得,又因為頭先經過過個夜市附近發覺非常塞車,所以我哋就決定搭的士啦 !! 叫  Motel 幫我哋 Call 車,點知有一架車聽到話去台中逢甲夜市就話唔去喎,攪到我哋又要等多一陣,可能因為個到非常之塞車嘅原因呱。


Motel 外觀



原來搭車去都其實唔係好耐(講緊唔塞車),但係我哋個晚就幾塞車下,架車都未去到個司機就叫我哋落去行去,我心諗行去應該會快過係車到等啦~~~去到台中逢甲夜市就見到幾條長龍,呢D我睇無返一個鐘你都唔洗旨意有得食,排長龍嘅有大腸包小腸,炸雞排....於是我哋就行入去睇下啦,成條街都係人,真係好似行年宵市場咁,又唔知係唔係因為係星期日晚嘅關係呢 ? 我哋係入面買咗D炸菇、炭燒炸雞排(呢一個成個鐘先食到)、炸雞排(呢個炸雞排食完個個炭燒炸雞排都重未攞得)胡椒餅、一D飲品、炸薯波重有就係士多啤利,呢到就行咗我哋成兩個幾鐘喇 !! 而外父外母就安排咗佢哋去食D蝶頭飯,佢哋坐到人哋收檔,所以要係街邊到搵個位俾佢哋,因為真係實在太多人啦.....



你哋睇下...真係 People Mountain People Sea(人山人海) 架....


呢一檔就係等足成個鐘嘅碳烤雞排啦....


中途食咗個日式煎餅


士多啤利


真係好似行年宵咁....(個個星期都係咁的話都幾勁喎)




行完食完我哋就返 Motel 休息啦,三哥係搵的士時成個人係馬路到奔走,真係險象環生...我哋返到 Motel 都成十一點幾,嘩~~今日真係幾攰下 !! 重有就係我哋發覺多咗四盒米通,可能係呢間Motel送俾我哋陪罪都唔定,因為先前真係幾勞氣架 !!



呢一間就係我哋住個間啦....


都幾有情調架 (梗係啦...其實同香港嘅時鐘酒店一樣)



幾大個按摩池.....

 

6 則留言:

  1. 漂泊中的魚20/4/10 04:14

    你似乎很喜愛玩自駕遊喎 !?
    多謝到訪我家  ~
    [版主回覆04/20/2010 04:51:00]嘻嘻...係呀...好耐之前係日本北海道試過一知自駕遊就喜愛上呢一種旅行模式,因為實在係好方便....
    妳都去唔少地方旅遊....妳個Blog有好多好嘅資料

    回覆刪除
  2. 咁你今晚住既 motel要幾多錢一晚呀?
    [版主回覆04/20/2010 19:41:00]兩日八個人四間房大約港幣六百蚊到

    回覆刪除
  3. 方芷晴24/5/10 18:07

    間motel無端端將人客訂的房畀咗第二個,真係唔應該 。逢甲夜市咁多人嘅,係咪要排長龍先買到嘢食?
    [版主回覆05/24/2010 22:39:00]呢個我哋在場都好慶架 !! 訂個時又無講清楚喎,如果知道我哋就早D去呀嗎~~~~不過後來好在都有房....
    嘩~~個個逢甲夜市真係要平日去先得,如果係週末去真係只係係到排隊,我哋都係食咗好少嘢咋,因為唔想用時間係到排呀嗎~~~出名嘅起碼都要排成個鐘先有得食呀...妳去到都唔想排呀 !!

    回覆刪除
  4. Michelle3/6/10 15:29

    The Old England 真係幾靚喎, 不過又真係幾貴呀!
    嘩 ... 夜市好多人好多嘢食! 個炭燒雞排要排咁耐先有得食呀, 咁好唔好食呢?
    [版主回覆06/07/2010 16:41:00]呢間The Old England 真係幾靚....但係真係幾貴囉 !! 要住都可能要等佢有特價先可以考慮啦....
    最後差不多成兩個鐘先有得食呀...不過都幾好食嘅 !! 但係我就唔會排囉...

    回覆刪除
  5. Ben,
    我跟你book 咗呢間Motel,我想間Motel 对面嘅 7 仔,入GPS嘅資料係乜啊??
    同埋想問你果時係唔係book咗6点check in,你6点9去到,佢就俾咗間房人?
    Thanks.
    Drexler 
    [版主回覆06/07/2010 16:39:00]店名: 朝馬

    地址: 台中市西屯區黎明路2段1010號

    電話: (04)22598249
    係呀...你哋要早D去呀 !! 費時又無咗間房...因為佢哋唔知會留間幾耐,你可以用 Email 問一問佢哋會留幾耐,自己預返D時間 !!

    回覆刪除
  6. Ben,
    多謝你,又麻煩你啦!
     
     
    [版主回覆06/09/2010 05:04:00]唔洗客氣,再緊要幫到你 !!

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...