2017/07/10

2017 四國自駕之旅 (13) 23/4/2017 Day 7 (Sun)

2017 四國自駕之旅 (13) 23/4/2017 Day 7 (Sun)
SuperHotel 高知天然温泉 > 高知日躍市 (Sunday Market) > 道の駅あぐり窪川 >安並水車の里(四カ村溝の水車) > 四万十川にかかる沈下橋 > Lunch@四万十屋 > 足摺岬 > 万次郎足湯(白山洞門) > 高知県酒店


: あしずり温泉郷 足摺パシフィックホテル花椿 (MC: 907 195 558*62)

我哋今日要早起身,因為高知城係星期日有個日躍市即Sunday Market,個範圍都幾大下。我哋係酒店食完早餐,將D行李攞咗上車到,然後就去行呢個日躍市。
我哋大概0730到到咗,D攤檔都開咗大概有7~8成到,大部份都係買蔬果同漬物,重有幾檔係買熟食,好似D串燒同埋炸嘢同埋有D飲嘢咁。我哋都買咗D來食,D炸蕃薯真係幾好食~~~重有試咗D大福,不過就唔係好軟囉。行嘅期間,都聽到唔少廣東話,睇來呢個四國都有唔少香港人來咗喎..
睇完就返酒店攞車出發,今日嘅車程其實都幾遠。我哋途經一間超市,又入去入下貨先,順便去方便下。跟住去到一個道の駅又入去方便下,啱啱見到有串燒買,就買一串來食下,都幾肥,但係又幾好食喎….
大概12點幾到咗安並水車の里(四カ村溝の水車),無咩人,我哋就影下相。然後就去睇呢個四万十川にかかる沈下橋,睇完一個又想去另一個,不過係旅遊書嘅資料,入咗去個GPS到,竟然係係個海到~~
好,去唔到,我哋就去食LunchLunch我哋就會去呢個四万十屋,呢間食店出名食野生鰻魚。我哋1點幾去到,成間食店滿咁濟。我哋叫咗一個天然一個人工養嘅,天然嘅肉比較實D同埋無咁肥,人工嘅就淋D同埋肥D,可能天然嘅平時活動比較多呱。
之後我哋就直去呢個四國嘅最南端足摺岬喇,呢個足摺岬要行一段仔路先到,有得免費泊車,不過我哋去到個時咁啱有個位泊咋,唔係就要再搵位,呢個足摺岬睇日落應該幾靚。睇完我哋就順便去埋呢個万次郎足湯,呢個万次郎足湯都幾企理個喎,係呢到重可以睇到呢個白山洞門添架。睇完我哋就去酒店Checkin,又見到有兩班香港人。呢間酒店其實都幾舊下,房入面係無Wifi嘅。不過佢哋個露天溫泉都幾正,可以望住個海來浸架,但係就要行一段好長嘅路囉 !! 重有呢一間酒店好多老外住個喎,唔知點解呢~~
呢到個晚餐非常豐富,食極都未食完咁,食到好飽。今晚要早休息,因為聽日要長途車去貓島呀~~~





須崎市道の駅 (MC: 181 183 098*86) (免費泊車)
道の駅あぐり窪川 (MC: 362 228 277*10) (免費泊車)
安並水車の里(四カ村溝の水車) (MC: 466 306 387*63)(MC:276891869) (免費泊車)
勝間沈下橋 (mc:784788160) (免費泊車)
佐田沈下橋 (MC:466331374) (免費泊車)
Lunch @ 鰻魚專門店~四万十屋 (MC:276 804 101*24)(Tel.0880-36-2828) (免費泊車)
足摺黑潮市場 (MC:907196387) (免費泊車)
足摺岬 (MC: 907 197 553*66) (免費泊車)

万次郎足湯 (MC: 907 196 509*17) (免費泊車)


SuperHotel早餐

日躍市

試食,唔好食嘅,但係高知嘅祿柚好出名

唔記得係咩,但係就幾好味

好多串燒

有好多天婦羅食 
入油中...
道の駅
有串燒食,都幾肥美
安並水車の里(四カ村溝の水車) 
 
睇唔睇得出邊一份係野生邊一份係人養呢?
白山洞門
 
万次郎足湯
あしずり温泉郷 足摺パシフィックホテル花椿 
有Seaview嘅露天溫泉
 
豐富晚餐

2 則留言:

  1. 香港人愛旅遊,真的無處不在啊﹗
    最近好多朋友都話去四國玩,我諗去完日本中部下一站都會係四國,到時又有得抄啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係有航線去個到,重要唔貴喎…

      刪除

來到留返句說話先走啦...