2017/07/30

2017 四國自駕之旅 (19) 29/4/2017 Day 13 (Sat)

2017 四國自駕之旅 (19) 29/4/2017 Day 13 (Sat)
ベイリゾートホテル小豆島小豆島 > 二十四の瞳映画村 > 岬の分教場 > 一徳庵醤油廠 > マルキン醤油記念館  > 京宝亭 > 天使之路 > 土渕海峽 > 土庄港観光センター > 高松酒店 > 丸亀町商店街
: スーパーホテル高松・田町店 (MC: 60 606 215*10)

一徳庵醤油廠 (MC: 364 773 194*26) 営業時間 9:00-17:00 (免費泊車)
マルキン醤油記念館 営業時間 9:00-16:30 (MC: 364 773 588*65) 個人:大人210(免費泊車)
京宝亭 (MC: 364 773 316*57) (免費泊車)
二十四の瞳映画村 (MC: 364 709 046*35) (免費泊車)
岬の分教場(免費泊車)
全世界最窄的海峽~土渕海峽 (MC: 364 817 890*86) (免費泊車)
土庄港観光センター (土庄港觀光中心) (MC: 364 846 245*85) (車泊係等上船嘅位置入面,如果唔係就要泊收費停車場)

小豆島汽車渡輪預約 29-4-2017 1445  土庄港(土庄のりば)(MC: 364 846 213*54)(Tel:0879-62-0875) (免費泊車)

今日個行程好輕鬆,所以唔洗早起身!!呢間酒店嘅早餐好普通,無咩特別,我哋食其件嘢就走人,又有小豆島嘅醃漬物食。食完早餐我哋大概9點鐘就CheckoutCheckout時重送咗小豆島嘅嘢食,味道都幾好食個喎。我哋今日第一個景點就係呢個二十四の瞳映画村,最初我哋以為係無咩嘢睇,因為呢個村其實係拍呢套戲個時搭嘅景來嘅。但係入面D嘢都幾特別,建築物係以拍攝個年代構建,幾特別。入面變咗做買嘢嘅店舖,同埋入面有D油菜花田係到都幾靚。呢到我哋都行咗幾耐下,呢個景點其實有兩個位置架,一個係個村,另一個就係間學校。買飛個時同個個人講要套票,原來最後佢賣咗個淨係一個景點嘅飛俾我哋,咁係岬の分教場間學校我哋就無睇啦~~因為村入面都有一間學校睇過

之後我哋就去咗睇一徳庵醤油廠,食咗支醬油雪糕,但又唔係好覺有醬油味喎~~~D廠入面有好多醬油同埋D漬物買,順路就去睇埋其他マルキン醤油記念館同埋京宝亭。今日呢個小豆島嘅醬油廠唔知有咩Function搞,好似有D嘉年華會咁樣,所以搞到無位泊車。
睇完我哋就順路去碼頭個邊,一路去一路搵食,路經一間食麵嘅我哋就入去啦,啱啱好有個位。入到去都要等一陣先有位,我哋叫咗一個熱食同一個凍食嘅麵,凍食個個好味D。食完就去睇天使之路,今次去到就水漲,條路唔見咗,重大風過尋日。
然後我哋就去睇全世界最窄的海峽~土渕海峽,呢到其實以條河多過似海峽。睇完就去碼頭等船,架車泊咗入去排隊,我哋就行去碼頭個間土庄港觀光中心睇下有無嘢買,不過無咩特別嘢,所以就無收穫。
搭咗又係大概70分鐘到,就返到高松,然後就去酒店Checkin,我哋3點到到咗,有D房都重執緊,今次呢一間SuperHotel我哋會連住兩日嘅。上到房Hea咗一陣就出去行下街同埋搵地方食Dinner,我哋行咗成兩個幾鐘,買咗D嘢,最後係酒店附近嘅一間食店到食咖啡飯,D咖哩都幾好食,不過餸就少咗D,但係就好好味。

聽日就會主要睇高松同埋高松周邊嘅景點,行程已經去到尾聲啦。

早餐
Lunch
天使之路水漲

全世界最窄的海峽~土渕海峽
SuperHotel
Dinner

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...