2017/07/30

2017 四國自駕之旅 (18) 28/4/2017 Day 12 (Fri)

2017 四國自駕之旅 (18) 28/4/2017 Day 12 (Fri)

高松 > 小豆島 > 中山千枚田 > 小豆島大觀音 > 四方指展望台 > 寒霞溪 > Lunch@小豆島オリーブ園 > 小豆島オリーブ園 > 天使之路 > 小豆島酒店
: ベイリゾートホテル小豆島 (MC: 364 773 038*78)


小豆島汽車渡輪預約 28-4-2017 0900  高松港(高松のりば) (MC: 60 666 095*85 )(Tel:087-822-4383)

小豆島大觀音 (MC: 758 040 057*58) (免費泊車)
中山千枚田 (MC:758 014 001*52)(Tel:0879-75-0806) (免費泊車)
四方指展望台 (MC: 758 049 097*67) (免費泊車) (免費泊車)
寒霞溪 (MC: 758 051 492*67) (MC: 758 051 399) (免費泊車)
寒霞溪纜車紅雲亭站 (MC:758 020 596*60)(Tel.0879-82-0904) (免費泊車)
寒霞溪山頂 (MC:758 021 856 *06)(Tel.0879-82-2171) (免費泊車)
小豆島観光協会對出有沙灘 (MC: 364 768 847*43)(無去)
道の駅小豆島オリーブ園 風車 (MC: 364 798 333*85) (免費泊車)
小豆島オリーブ園 (小豆島橄欖公園)(MC: 364 798 305*55) (免費泊車)
小豆島ふるさと村いちご園 (MC: 364 793 115*81)(摘生果) (無去)
天使之路 (17:57) (エンジェルロード潮見表はこちらから) (免費泊車)

今日我哋又要早起身,因為要搭船入去小豆島,我哋之前係網上面Book咗今日入去嘅位。呢間東橫Inn嘅早餐都係一貫咁樣,好簡單。呢一間東橫Inn都幾多香港人住,因為我哋都聽到有幾枱人係講廣東話嘅~~~
我哋大概0830到到咗碼頭,不過都重未有得買飛。我哋架車原來係要揀未滿4m嘅車款,因為我Book個時係揀咗未滿3m嘅車款嘅,所以個價錢就貴返少少,我哋買咗呢個往復嘅飛,比續次續次買係平D~~
泊好咗車,我哋係上左去船艙上面坐休息下。搭咗大概70分鐘嘅船程都咗小豆島,我哋第一個景點就係呢個中山千枚田喇。呢個中山千枚田,其實應該似係D梯田咁嘅景,不過我哋係呢中山千枚田個時,見都有個竹織嘅藝術品,不過呢就係封咗唔俾人入去睇嘅,當然我哋有去外圍到睇過下咁啦。 不過呢個位要係上面行落去,都要行成10分鐘架。
之後我哋就去咗睇呢個小豆島大觀音,呢個大觀音,應該都係D祭祀祈福嘅地方,我哋都係係外面到睇下影下相,本來想入去睇下嘅,點知要收入場費個喎
順路我哋就去咗呢個四方指展望台,呢個台可以望到小豆島嘅南面嘅海岸,但係北邊個一邊就望唔到。之後就跟住條路行去呢個寒霞溪,我哋首先去呢個寒霞溪山頂 ,呢個有個食嘢同埋買嘢嘅地方,其實都差不多係食嘢嘅時間,不過呢到得D麵食,所以我哋就無食到。影完相我哋就去呢個寒霞溪纜車紅雲亭站到,呢到應該有個站長係到,不過今日我哋唔見佢係到,行兩圈我哋就走人。係呢個站出面嘅樹,我哋居然見到有紅葉係到,唔知真係本身棵樹係咁,定係天氣嘅問題,不過我哋見到呢一棵樹同佢隔離嘅樹應該係同一種嘅樹,但係隔離個D係綠色嘅~~
咁之後我哋就去呢個小豆島橄欖公園,睇嘢順便食Lunch。呢到其實無咩嘢食好揀,不過我哋去到個時已經係差不多一點,所以我哋就食咗就算喇。呢到話D嘢食好多都係有橄欖油,不過我又見個Menu又喎。食完係呢到行咗一陣,就去玩扮魔女飛天喇。我哋要扮飛咁坐係支掃把到,所以就要不停咁跳,都玩得幾開心,重影咗好多相添。呢到都幾多人係到扮魔女飛天架,重遇到兩個香港人,呢兩個香港人我哋已經見過佢哋二次架喇,呢到又遇到佢哋。
之後我哋就去咗睇呢個天使之路,去個時諗住睇下漲水個時個樣,點知原來已經退咗好多水喇,成條路都見到!!~~呢到好大風,真係頭髮都吹到亂晒, 我哋重行咗上去睇個個約束之丘展望台,上面重大風D~~我哋走個時又再見到個兩個香港人喎,一日見四次我哋都真係幾有緣~~
跟住我哋就去酒店Checkin,我哋個Plan有得免費浸呢個貸切風呂,我哋梗係要浸下啦,呢個貸切風呂係地下一間房望住個海,都幾正 !! 而個個大浴場就係頂樓,但就一般囉
到咗晚飯時間,晚餐係Buffet形式,款式唔係好多,不過有小豆島嘅醃漬物食,反而呢一樣就好多款~~食完就返房休息,我哋間房可以望到日落,不過日落個時我哋去咗食嘢!!



早餐
搭船碼頭
船艙
竹織嘅藝術品
四方指展望台
小豆島橄欖公園
Lunch
小豆島橄欖公園風車
飛行中
飛行中
天使之路
ベイリゾートホテル小豆島
私人風呂
Dinner

2 則留言:

  1. 一口氣睇左好多日,小豆島我都想去,風景好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆島幾正,好多特別嘅嘢睇,其實慢玩可以玩3日
      又可以揸埋架車入去

      刪除

來到留返句說話先走啦...