2017/07/30

2017 四國自駕之旅 (21) 1/5/2017 Day 15 (Mon)

2017 四國自駕之旅 (21) 1/5/2017 Day 15 (Mon)
スーパーホテル高松・田町店 > ゆめタウン高松 イズミ 高松 Youme Town > 高松空港 > 香港

ゆめタウン高松 イズミ 高松 Youme Town (MC: 60 515 550*01) (免費泊車)

今日我哋就返香港啦,所以無咩特別行程,都係最後衝刺。今日我哋早咗起身,因為要執好個喼,所以就早咗去食早餐,不過今日就無咗好邪惡嘅包。
食完我哋就返咗房Hea 下,大概0930我哋先出發,因為驚間Youme Town未開晒D!!今日我哋淨係得一個景點就係呢個YouMe Town,酒店去一陣就到,我哋去到大概10點鐘。
呢個YouMe Town多嘢行過Aeon,其實今日我哋係唔夠時間行嘅,好多嘢我哋都係快睇。重又呢到都幾多嘢買個喎,所以用咗唔少時間買嘢,如果來高松,一定要行呢個 YouMe TownLunch我哋都係呢到食,選擇非常之多,我哋最後揀咗個Buffet食,不過其實唔係好多款。
我哋大概1245先走,因為要去搞埋D退稅,搵咗一陣。還車前我哋又去入下油,不過其實尋日已經入咗次,基本上係唔入都可以,所以今次入得個幾百日元。
還完車,佢哋車我哋返去機場,之後就要去執下D行李,因為頭先我哋買咗D嘢要放返入個喼到!搞好去排隊Checkin,嘩~~好多人~~呢班機原來係超賣,又兩個日本人排係我哋前面嘅,佢個位已經俾咗人。搞咗好耐,唔知最後佢哋有無上到機呢?不過如果讓個位出來係會俾返成兩萬日元,有幾個香港人睇到話如果讓出來可以賺突,不過最後都見佢無讓到,因為其實航空公司唔知幾時俾返個機位你,所以係唔知留幾耐~~
班機可能超賣,人數好似有D出入,所以見到佢哋不停咁係到點人數,搞到遲咗成40分鐘先起飛!!原定呢班機係1735返到香港,都遲咗成30分鐘先返到。之後去等行李又Delay,睇來HK Express嘅行李係一定會Delay,因為呢幾次都係搭佢,次次都係Delay!! 返都屋企都成8點鐘啦!!呢個四國之旅,好似無咩比較深印象嘅景點~~~


SuperHotel早餐
無咗好邪惡嘅
Youme Town
Lunch Buffet
Checkin
Delay

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...