2017/07/09

2017 四國自駕之旅 (12) 22/4/2017 Day 6 (Sat)

2017 四國自駕之旅 (12) 22/4/2017 Day 6 (Sat)
渓谷の隠れ宿 祖谷美人 > 道の駅南国 風良里 > 西島園芸団地 > 桂浜水族館 > 土佐鬥犬中心 > Lunch@土佐タタキ道場 > 高知城 > SuperHotel 高知天然温泉> Dinner @ ひろめ市場 オフィシャルサイト 弘人市場 > SuperHotel 高知天然温泉
: SuperHotel 高知天然温泉 (MC: 73 215 393*63)


今日我哋就早D 起身,因為團友想玩多次按摩椅先去食早餐。呢到嘅早餐都幾好食,食完我哋就走人,未夠9點就出發,呢個個職員重送埋我哋出去,重要睇住我哋走到好遠先返入去。
第一個景點就係呢個道の駅南国 風良里,呢到都有好多嘢買。我哋買咗個栗子雪糕,無咩栗子味但係就食到D栗子肉。之後又買咗一盒士多啤梨,聞都幾香下~
下一個景點就係呢個西島園芸団地,呢到呢就係食生果同埋摘士多啤梨,我哋去到個停車場差不多泊滿晒咁濟,可能係星期日都唔定。
入面都幾多生果買,我哋買咗個蜜瓜同埋一盒士多啤梨,埋單都係¥1500咋,真係好抵~~~我哋重係呢到買咗D手信添! 原先都諗住去摘士多啤梨,不過入都去睇過全部都好細粒,所以最後都係無去摘。
之後就去咗呢個桂浜水,周圍兜過無免費位,最後就泊咗係呢個桂浜停車場。呢個水族館其實無咩嘢睇,唔睇都無損失 !! 附近重有個海津見神社龍王宮同埋呢個高知県立坂本龍馬記念館,不過我哋都無去到睇。去睇埋個土佐坂本龍馬像,個到搭咗個枱,好似係唔知咩150周年,可以近距離咁睇個像,當然係要俾錢啦。然後我哋就行去個土佐鬥犬中心好似無開到,咁我哋係個禮物中心到行下,買咗D嘢就走人。
揸來呢個水族館個時見到有一艘好似船嘅嘢係附近,見到好似有D嘢食,見係呢個水族館到都無咩嘢啱食,咁我哋就揸去睇下有無嘢啱啦。呢到有幾間食店,最後我哋揀咗蹈草炙燒鰹魚生魚片,自己燒都幾過癮,不過都係燒一陣就得。件蹈草炙燒鰹魚生魚片其實都幾大舊,基本上一定夠食,味道重要幾好食添喎~~~
食完我哋就去高知城到睇下,高知城附近有得泊車,泊好車我哋就行去睇下呢個高知城,我哋都係睇外表嘅,所以無入到去睇。之後就去酒店到Checkin,泊咗架車先,上房到食咗個蜜瓜同埋士多啤梨,然後就行去呢個弘人市場。酒店行過去,大概15分鐘到,途中都有D嘢睇下,重有大丸百貨添,又有條商店街都幾多嘢睇。
去到呢個弘人市場個時成個場都係人咁濟,要等位!!不過呢個場有樣嘢唔好就係可以吸煙,所以好大陣煙味,感覺好似落咗酒吧咁樣!!D人買咗D啤酒就係到食煙吹水~~~
我哋搵完位就買咗明神丸蹈草炙燒鰹魚生魚片,不過無Lunch咁多同埋貴D,重有餃子(因為見好多人買,所以買)、炸海帶同一杯雞尾酒。食完我哋就走人,因為好多人係到等位。返到酒店食埋D生果,因為頭先只係食咗一半。
之後就要洗衫,聽日重要去呢個Sunday Market,所以要早起身~~~





道の駅南国 風良里 (mc: 73 377 851*53) (免費泊車)
西島園芸団地 (MC: 73 317 601*48) (免費泊車)
桂浜水族館 (MC: 858 279 214*60)(¥400 泊車)
土佐鬥犬中心 (とさいぬパーク) (MC: 858 279 397*03)(Tel. 088-842-3315)
Dinner @ ひろめ市場 オフィシャルサイト 弘人市場 (MC: 73 184 798*55) (駐車場) 基本料金(最初の60)300円、以後60分ごとに200
藁焼き鰹たたき明神丸 / 本場土佐 明神丸食蹈草炙燒鰹魚生魚片 (「鰹のたたき」是炙燒鰹魚生魚片。

早餐都幾好食
D士多啤梨好抵買
蜜瓜又好抵
好細粒,所以最後都係無去摘

桂浜水族館
坂本龍馬像

高知城
SuperHotel

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...