2017/07/30

2017 四國自駕之旅 (20) 30/4/2017 Day 14 (Sun)

2017 四國自駕之旅 (20) 30/4/2017 Day 14 (Sun)
スーパーホテル高松・田町店 > 日本ドルフィンセンター(Dolphin Centre) > 栗林公園 > 倉庫街 北浜alley > 高松城跡 > 高松酒店 > 丸亀町商店街 > Dinner@鳥未鳥
: スーパーホテル高松・田町店 (MC: 60 606 215*10)

日本ドルフィンセンター (MC: 364 137 133*31) (Dolphin Centre) (免費泊車)
栗林公園 (MC: 60 575 052*02)(收費泊車)
倉庫街 北浜alley (MC: 60 637 663*70) (免費泊車)
高松城跡 (MC: 60 636 408*02) (免費泊車)

四國村 (MC: 60 613 790*10)(無去)


今日嘅行程主要都係係高松到,呢間SuperHotel嘅早餐都幾多嘢揀,味道都幾OK個喎不過若果遲落來食的話,有D嘢食係食唔到,因為佢哋唔係無限 Refill ,到差不多時間就唔會 refill 嘢,所以想食多款就要早落來~~重有呢到嘅麵包都幾好食!!
我哋食完嘢就上房到Hea下,差不多10點我哋先出發!第一個景點就係呢個日本ドルフィンセンター (Dolphin Centre)喇,唔知係唔係星期日嘅關係,好多家庭組合去玩,所以特別多人!!呢到可以落水去餵同埋係海面海豚,重可以摸下D海豚。本來我哋都想試下海面餵嘅,但係要等成幾個鐘先有得餵,所以我哋就睇人餵算啦~~~除咗餵,都有少少海豚嘅表演睇。
睇完我哋就出返去,見差不多食Lunch時間,咁啱經過一間Shopping Centre就入去睇下有無嘢食啦,點知係無嘢食。咁我哋就沿路搵啦,又見都有一間迴転寿司店喎,咁我哋就入去食啦。入到去,要等位,重要幾多人等添~~~不過我哋都係等咗一陣啫,呢間寿司店D寿司都幾多款個喎,同埋好多都係¥100碟,真係好抵食!!唔怪得之咁多人等啦,味道重要幾好添喎!!
食完我哋就去呢個栗林公園喇,呢個公園如果要慢慢行應該可以行到2~3個鐘,我哋呢段時間去,其實係無咩嘢睇,呢到有得睇櫻花。不過呢到嘅園藝都幾靚,我哋其實睇咗一個鐘都無,諗住快快行去埋單泊車,點知原來最少係泊2個鐘,早知就唔洗咁趕啦~~~
之後我哋就去咗呢個倉庫街 北浜alley啦,呢到係由D倉庫改建而成嘅,入面有食店同埋買DD Designer 自己設計出來嘅衫或者係擺設,都幾特別,但係我哋就無收穫。
然後我哋去埋呢個高松城跡玉藻公園行下,呢到好細,一陣就行完。
之後我哋就返咗酒店到Hea下先,然後又去行下呢個高松丸亀町商店街 高松兵庫町商店街,同埋三越!!
晚餐我哋就去咗食呢個炸雞髀寄鳥味鳥,都幾好食個喎,不過就幾咸下,所以我哋就叫咗啤酒來飲。係呢到我哋又聽到有廣東話,佢哋好似來呢到踩單車添個喎~~
聽日就要返香港喇,咁快就玩完15~~~



SuperHotel嘅早餐
麵包好食
Lunch
高松城跡玉藻公園
呢間麵包舖次次行過都有好多人排隊,諗住今日買來試下,點知已經買晒。
寄鳥味鳥

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...