2014/12/13

2014 冰島自駕之旅 Day 8 2/11/2014 (星期日)(10)

2014 冰島自駕之旅 Day 8 2/11/2014 (星期日)

Krafla Geothermal Power Plant地熱發電廠 > Viti火山湖 > Leirhnjukur地熱區 > Skutustadir偽火山區 > Dimmuborgir黑城堡 > Hverfjall偽火山 > Myvatn Nature Bath浸溫泉 > Vogahraun Guesthouse 

今日都係係米湖渡日,不過天氣都係無咩好轉到,其實之前都有睇到冰島嘅天氣預測,都見到呢幾日天氣唔係幾好~~~不過重係會希望佢會變好嘅,尋晚醒過又影下有無極光,不過都見唔到有~~~

今朝唔洗自己整早餐食,因為 Guesthouse係包埋嘅。我哋尋日已經約定今日九點食早餐嘅,我哋九點去到見到有兩個外國人係到食緊早餐,應該係尋晚Walkin嘅,因為尋晚唔知幾點個時聽到有人係出面條走廊到行,以為係有人整燈添,因為D走廊D燈係開唔到,我哋去咗反影過話好黑~~原來係有人Walkin入來。開頭重諗住個早餐應該無咩食,點知同之前個間酒店有得 Fight ~~真係估佢唔到 !! 



食完早餐,我哋就出發去第一個景點Krafla Geothermal Power Plant地熱發電廠、Viti火山湖同埋Leirhnjukur地熱區,其實佢哋係同一條路去嘅。
開頭去到發電廠都無咩嘢,地面都有D雪咁喇,咁我哋又周圍影下相先。之後想再去呢個Viti火山湖同埋Leirhnjukur地熱區就出現問題喇,條路落咗雪,開頭諗住四驅都應該上到呱,咪試下囉,點知係行到左搖右擺咁。如果係平路我就會繼續行,不過呢一段路係上斜同埋有灣,所以最後我哋都係泊架車係路邊,行路去睇。當我哋開始行咗5分鐘到,又有其他人來到喎,重見到同我哋一間GuesthousePair外國人添。佢哋又學我哋咁泊架車係路邊行上去睇~~~本來幾分鐘嘅車程就要來回行咗成個幾鐘,好在我哋無咩特別景點要趕去睇嘅啫 !!
行到上去睇個Leirhnjukur地熱區,白茫茫一片雪地,之後去到個Viti火山湖就見到佢結晒冰,我諗如果行到落去,應該可以係上面溜冰~~


入下油先
成條路都係雪
有少少籃天

睇完我哋又行返落去啦~~下一個景點係Skutustadir偽火山區,呢到又係成地雪,我哋周圍行下影下相咁,之後就去咗對面嘅一間 Café 到,見到佢哋有嘢食,D餐唔係幾吸引。我哋最後叫咗熱狗同埋蕃茄湯飲,個湯重要有得無限添飲添係食嘢個到遇到一Pair外國人,男個個無神神問我哋係咪由香港來,我哋答係之後佢無神神同我哋講國語。佢話佢係澳洲人,不過係香港做過幾年嘢,所以知道我哋講緊廣東話~~~真係又趣~~~

嘩~~呢一架先係四驅呀嗎...
冰與雪

我哋就係呢到開餐啦


食完嘢我哋就去睇呢個Dimmuborgir黑城堡,點知行行下落大雪,個地下又跣喎,咁我哋唯有撤退喇~~係呢有一間 Café 係到,聽聞D嘢都幾好食,不過我哋無入去睇到 !!

成地都係雪都唔知點行呢...其實係條路好跣
見唔見到一點點呀...係落緊雪呀


之後就去個大景點Hverfjall偽火山,入去條路都幾爛下,我哋開頭行到個山腳個時見到有架車停咗係到以為D人就係到就咁上,不過見到好似唔係,然後先繼續入去~~~入到去見到有架車泊咗係到,又見到有人落緊山來~~~見到條路都幾長下,有D想係下面個牌到影張相到此一遊就算 !! 不過我哋之後就無咩做就行下啦,點知一路行一路落雪,上到個山頂重要好大風添~~咩都睇唔到,影完即走啦~~~


已經開始落緊雪
開頭以為係呢到就可以行上去...
準備開始...
好大雪...影完即走...

見時間尚早,我哋就去呢個Myvatn Nature Bath浸溫泉到浸一浸啦,之前有 Blog 友話佢唔係好夠熱,可能佢個時係啱啱洗完個池都唔定,唔係點會有 Discount ~~我哋去浸個時D水溫又OK


唔好以為無咩嘢,其實好凍架

我哋浸咗一個鐘到就走人喇,之後就返去 Guesthouse到整晚餐食,我哋係去呢個Myvatn Nature Bath浸溫泉之前去咗超市都入咗一包魚旦,用來今晚食麵食,不過都唔好食嘅~~~我哋今晚嘅晚餐係炸菜魚旦罐頭魚福字麵 !! 今晚嘅晚餐曾經有諗過食 Guesthouse 個到嘅Pizza (Discount),不過因為我哋重有唔係好多日,所以要食緊D麵先~~

是日晚餐
得我哋用架咋



食完就返去休息,今日都行咗好多路呀,沖完涼又去影一兩張相睇下有無極光,又係厚雲,即係無極光睇~~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...