2014/12/07

2014 冰島自駕之旅 Day 6 31/10/2014 (星期五)(8)

2014 冰島自駕之旅 Day 6 31/10/2014 (星期五)

Hofn >  Egilsstadir > Midgardur Apartments


今日我哋嘅行程係去 Egilsstadir,揀係到留一日係因為睇到冰島10月底嘅天氣可以有好大變化,有機會導致行唔到車,所以就預留一日。今朝起身,D風同雨重係咁強勁,應該有10號風球~~~好在今日無咩特別景點,個D景點其實都係要天氣好先去到。食完早餐,我哋就繼續等天氣好少少先出發,等等等...等到差不多成10點,見好似無咩減退跡象,咁就唯有冒住風雨出發~~一見到無咩雨就搬D行李上車,終於未到10點就可以出發,途中一路都好大風。


福字麵早餐加罐頭魚同炸菜再加隻蛋

睇落好似無咩嘢,但係其實出面好大風架....

Hofn  Egilsstadir 基本上係行 1 號公路,通常 GPS 都會帶你行呢個 1 > 939 > 1 ,咁樣行,但係係呢個時期。939基本上已經係鋪晒雪,重有就係呢一條939有部份路段係無圍欄,係個幾星期前重有 Blog 友被困要報警求助,所以就一定唔會行~~~不過今次亞GPS小姐係無選到行939個喎!佢只係揀全程行1號公路,不過又有 Blog 友之前行過話係 1號公路近939有一段路都幾難行,所以最後我就行咗 1 > 96 > 92 先到 Egilsstadir
其實係由1號去92個到有一段路係 Gravity Road ,即係未鋪晒瀝青嘅路,都幾蹬下架...但係高速行駛下又唔覺會蹬個喎,反而慢速行個時就會蹬喇。中途又經過有落雪同落雨嘅路,又有D路又有D結咗冰~~~之後又行咗一條成6公里嘅免費隧道,都幾長下,行完隧道無耐就到Egilsstadir喇。


橫風橫雨
呢段路好大風
落雪

6公里嘅隧道


去到Egilsstadir已經差不多一點啦,咁我哋當然係搵個油站食返個 Lunch 先啦。呢個N1油站入面有間餐廳同埋又有熱狗食,我哋睇完餐廳個邊就決定食 Hot Dog~~~其實冰島油站嘅熱狗都真係幾好食,我哋重加咗好多醬,正....

食完就去對面超市到睇下有無嘢買先,因為要買今晚嘅晚餐同埋聽日嘅早餐。對面間 Netto 超市都幾大下,但係有D嘢淨係得紅豬先有得買。買完嘢,大概三點幾,就去睇下有無得Check in 啦。



有考慮過食燒雞,不過一隻就會食飽


呢D唔知咩生果來嘅
重有自助沙拉
超市入面有呢D機可以check到想買嘅嘢幾多錢
冰島巧克力...要請好朋友食嘅嘢


呢一間 Apartment要打電話俾佢先可以Checkin 到,應該好似其他住宿咁整個密碼鎖咪唔洗咁煩囉....不過好彩我哋上網咭個到都重有得打電話,打咗俾佢大概10分鐘到就到咗啦。我哋住係頂樓(頂樓都係三樓啫),無Lift,所以就要搬兩件行李上去啦,如果係大件同重嘅行李都幾痛苦。


Apartment 好大間
其實呢間 Apartment 可以住到最少4個人

本來諗住天氣好就係附近到周圍睇下嘢嘅,同埋會揸去附近嘅一個鎮Seyðisfjörður到睇下,不過D雨越落越大,咁我哋唯有係住宿到Hea下啦~~~
食咗Dinner 之後就可以早D休息,諗住今日D天氣咁樣應該睇唔到極光架喇。不過都用架相機係房到得閒影下喇,點知去到8點幾個時又見到綠色嘅光出現,即刻著返衫出露台到影相,不過呢間房個露台個圍欄好高,影得比較麻煩D..睇返原來都幾強個喎,不過又因為對唔到焦,所以都係朦朦哋,唔係好清。影到9點幾就無晒喇~~~之後就瞓覺,中間有醒過都順便影一張睇下有無極光,不過最後都係無嘅...


影影下係房到影到有極光
即刻出去影

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...