2014/12/09

2014 冰島自駕之旅 Day 7 1/11/2014 (星期六)(9)

2014 冰島自駕之旅 Day 7 1/11/2014 (星期六)

Egilsstadir > Dettifoss魔鬼瀑布  > Namafjall Hverir地熱區 > Myvatn米湖 >  Grjótagjá地洞溫泉 > Vogahraun Guesthouse

今日我哋就會去米湖個邊,不過天氣都重係唔係幾好,都係陰陰天。食完早餐,我哋就出發喇,不過又係落緊雨。行行下見到紅豬超市,諗住入去很個 round 先,點知要成11點先開~~~
早餐
Apartment 外表
紅豬未開門呀~~~嗚嗚~~
係紅豬隔離都幾多店舖個喎...

咁我哋就繼續上路啦,我哋第一個景點就係去呢個Dettifoss魔鬼瀑布。不過行行下見到有條橋有條河個位都幾靚,我哋就兜返轉頭睇下喇。重係到遇到對情侶,重幫我哋影咗合照添呀~~~



之後就一路去呢個Dettifoss魔鬼瀑布前進,一路行都係冰天雪地,行行下個 GPS 叫我哋入條862公路,咁我又記錯咗以為係要行864公路入喎,咁就繼續行啦,點知行行就去到呢個Namafjall Hverir地熱區。咁我哋當然就落車睇下啦,影下相周圍行下,點知行到成對鞋都係泥,攪咗一排先整到叫做無咁多泥先上車。上到車又繼續前行,點知上完山見到一個應該係米湖嘅湖,先知道過晒龍....咁我哋又揸返轉頭啦~~~


周圍都係雪
出面得1.5度
條路一架車都無,企係馬路到影相都無問題

Namafjall Hverir地熱區
呢到其實都幾臭
米湖

不過呢條862其實後半部,大部份都係鋪晒雪,去到停車場個到重要係好厚下添~~~泊好車,我哋就行入去喇。不過個時都已經點鐘,我哋又要食誠實豆沙包加海帶麵豉湯做午餐。食完就出發去呢個Dettifoss魔鬼瀑布,不過其實當時成大達地方都係雪,係唔知行去邊先到呢個Dettifoss魔鬼瀑布,不過好在佢哋郊野公園D職員棟咗D木支仔指示點行去Dettifoss魔鬼瀑布,唔係應該係唔知點行~~雖然有D木支但係都唔係好好行,我哋都係望住個職員個方向行,但係有D地方好似係水,所以都真係好小心咁行。其實我哋開始行個時都已經開始落雪,行到去近瀑布個到個時,其實係唔係幾睇都呢個瀑布,只係見到D霧咁~~~當時又係好大風,影完D相都係一片霧~~所以又係影咗兩三張就走人!!
之後行返出去個時,就試下整個雪天使,就係瞓係個雪地到係咁郁雙手同埋雙腳就得,不過我哋係失敗咗嘅….
咁就原路行返出去,其實如果天氣好,本來會去埋下遊架,不過今日咁嘅天氣,我哋就唔去啦….
行到一半到,遇到對韓國情侶,開頭以為佢哋係台灣人,講國語無反應,後來先知係韓國。女個個係咁同我哋講唔知咩英文,後來先Get 到原來佢唔見咗個艾瘋,想問我哋借個電話來打,睇下搵唔搵到。不過其實係我哋企個個位置係收唔到網絡嘅,即係借俾佢打都無用,亦都唔知佢電話收唔收到喎~~~不過都俾佢試下喇,電話入面講咗一段冰島話,唔知講咩~~咁我哋都試下幫佢係附近到搵下,不過都係搵唔到,咁我哋就建議佢搵個郊野公園管理員試下幫手喇~~~最後我哋都係搵唔到,咁我哋就唯有撤退喇,佢哋就繼續搵~~希望最後佢哋會搵到喇...



Dettifoss魔鬼瀑布
咩到睇唔到
玩下雪...
砌下雪人..

橙色衫個個係管理員,近個個係韓國男...好遠個個係韓國女

之後就諗住去住宿到Checkin,點知去到搵到個人話要17:00先有得Checkin喎,不過網上面寫咗係16:00就有得Checkin~~~無得Checkin我哋就去附近嘅地方到周圍兜下啦~~
我哋去咗米湖嘅唯一超市,入面得好少嘢買~~之後就去咗米湖溫泉到喇 !! 又入去睇下先,睇下個收費又唔係貴,百幾蚊一個人到,都OK無嘢做就來浸下啦 !!
之後就去咗一個野外地洞溫泉,個到其實有人話可以入去浸,不過我哋唔會囉,都唔知係邊到換衫同洗身,睇完就差不多五點~~~


行行下見到有D羊咩咩就去影下佢哋啦...

係相入面見到嘅屋係一間酒店來架叫  Hótel Reykjahlíð
係超市對面影過去嘅....第二日已經睇唔到個倒影
米湖溫泉
Grjótagjá地洞溫泉

去到住宿到可以 Checkin啦,其實呢到淡季可能唔係點做生意,定係住宿同埋間Pizza 店有關係嘅呢 ? 因為我哋都係係 Pizza 店到搵人 Checkin,之後佢就帶我哋去間房,房就唔係好大間,D喼又係要自己再執下間房先至可以放到,今日原來得我哋住成間 Guesthouse 。其實原先我哋係Book另外一間,不過個一間係無廚房嘅,即係無得自己整嘢食。後來搵搵下又見到有呢一間 Guesthouse有廚房嘅設置,所以就Book呢一間啦。呢一間Guesthouse個廚房係公用,設備都幾齊 !!


睇落都唔似係一間 Guesthouse
入面唔係好大
有兩張床,之後我哋將佢變為一張,咁會容易D放嘢
廁所反而幾大下喎..
公用廚房
入面重有Sofa座下
是日晚餐
厚雲....無極光睇


我哋放好咗D嘢之後就去整嘢食,食完就休息下,同睇下今晚有無極光睇,不過非常之厚雲 !! 米湖我哋會住兩日,最主要係想睇極光,因為D人話米湖容易睇到極光~~~點知天氣唔好添

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...