2014/12/15

2014 冰島自駕之旅 Day 10 4/11/2014 (星期二) (12)

2014 冰島自駕之旅 Day 10 4/11/2014 (星期二)

Varmahlíð > Selasetur Island >  Borgarnes  > Egils Apartments

今日就係會向南下,返去 Reykjavik 嘅一個城鎮  Borgarbraut ,中間其實之前睇過有一兩個景點,其中一個就係去睇海豹,個到係叫 Selasetur Island,之後重有D火山同溫泉之類嘅嘢~~~不過最後我哋都係無去嘅....係住個到 Hea...因為好眼瞓...

我哋瞓到八點幾就起身,之後就食早餐,然後就係屋仔到 Hea ~~~去到差不多十點幾我哋就離開呢間屋仔啦~~

然後就去 Checkin個到還返條鎖匙,係呢個時間,我突然諗到可唔可以以Prepaid 油咭嘅錢去代替租金呢 ?其實租金已經係尋日 Checkin個時俾咗,我都係試下得唔得啫,因為睇個款,我哋應該係用唔晒Prepaid 咭D錢。咁我就係還鎖匙個時順便問下啦....最後都係唔可以,因為佢哋其實有公司油咭,價錢當然係平過街入嘅喇。但係佢哋又好好人,幫我打電話去油公司到問可唔可以 Refund 喎,問咗一輪,得咗~~~不過我哋要等到成11點先得,因為油公司個職員要11點幾先返到去油站 !! 咁我哋當然係要多謝佢哋幫忙啦,因為 Cash 點都好過係 Prepaid 咭架嗎,係呢個空檔期,我哋又返咗去屋仔到 Hea ~~
差不多11點,我哋就去油站到搵經理,佢攪咗一輪嘢,我哋就 Refund 返 $15,000 kr。重有 $5,000 kr Prepaid 咭係手,應該係會用得晒嘅~~~其實係想佢哋將D錢 Refund 返入去信用卡,不過佢哋話唔可以 !!
攪完就返去還鎖匙,然後就同佢哋拜拜啦....

我哋今日第一個景點就係去睇海豹,係網上面有人俾咗個 GPS 出來。我哋11點幾出發,差不多1點先到個到附近,入去呢個景點要行一大段無鋪好嘅路,都幾難行下,重要幾大塵添~~~
去到個個位,個GPS指咗我哋入去一間屋,個間屋起咗係岸邊,我哋咪駛入去睇下囉。入面有其隻狗係到,一落車就圍住我哋~~~之後我哋就諗住行去岸邊,行行下有個男人行出來,話呢到係私人地方,唔係景點,叫我哋走~~
咁我哋咪唯有上車走人囉,睇唔到,我哋見今日又無咩做,就繼續駛入去,去到一個地方有D牌,我哋就停車睇下,好遠見到有一堆好似係海豹。咪用相機 Zoom 埋去睇囉,真係海豹來嘅~~影完我哋就走人啦~~

我哋都成點半鐘先離開,要去搵油站醫肚先 !! 大概兩點到搵到一個油站,就係入面食熱狗,食完重係到入埋油,所有 Prepaid 咭都用晒啦....好嘢 !!

之後就去Borgarnes  嘅 Egils Apartments,我哋差不多成4點先到,係去到住宿前見到有間超市,我哋就入去睇下有咩買 !! 睇完就繼續去住宿到,但去到又搵唔到係邊到 Checkin喎,好在可以打電話啫~~原來我哋就停咗係住宿出面,攪好晒 Checkin D嘢,就入屋到 Hea 一陣,然後出去行下 !! 住呢到無咩嘢睇~~之後就係屋入面 Hea 下啦,整返晚餐就洗衫褲,因為呢到有部洗衣機,哈哈~~~

夜晚都有出去睇下影唔影到極光,不過就好厚雲同埋又係好大風~~~係幾個位影完就返去 Apartment 到休息啦~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...