2014/12/05

2014 冰島自駕之旅 Day 5 30/10/2014 (星期四)(7)

2014 冰島自駕之旅 Day 5 30/10/2014 (星期四)

Kirkjubæjarklaustur > Skaftafell > 
浮冰湖 (glacier lagoon) > Fjallsárlón Glacier Lagoon > Jökulsárlón Glacier Lagoon > Hofn > Sefdalur Studio Apartment

朝早起身又睇下有無極光先,不過醒嘅時間已經係6點幾喇,即係個天已經光咗~~~影咗兩張相就返入去房,之後就執嘢去食早餐。本來諗住酒店早餐會正好多添,點知都幾失望,D好普通嘅嘢食,重要全部都係凍嘢~~~


天都光晒(其實重係黑麻麻,不過暴光後先係咁),無極光睇 
淨係得D凍熱....
唯一嘅熱食就係自己整嘅熱餅
食完就走人~~去第一個景點 Skaftafell ,呢到會有行冰川嘅活動參加,不過我哋無報到,因為唔知天氣點,今日天氣又係天陰陰。我哋去到 Skaftafell  Visitor Center 都已經係十點幾。所以如果有冰川 Tour 應該出咗發,不過我哋就無諗住參加~~~去用完個廁所之後,我哋就去行附近嘅一個小徑,會睇到少少冰川嘅。不過行呢一條小徑有成1.8km長,來回就有成3.6km,都要成個鐘架...
我哋行到去最後有個湖都幾靚,但影下相~~~之後就行咗上去附近嘅一D黑色嘅冰川上面,要行去D潔白嘅應該要有裝備先得~~
睇完就走人,不過又係好大風~~冰島真係一個周圍都係風嘅地方,睇完呢個就去睇下附近嘅另外一個景點,都係瀑布來嘅,不過團友就無興趣,所以最後都無去。


睇落好似日落咁
鐵橋
就係呢到開始呢個 1.8 km x 2 嘅冰川行

小型浮冰湖
D冰有小小藍小小黑
諗住行過去睇下冰川,不過呢到係行唔到嘅
最後係另外一個位可以行上去一個有冰嘅地方,不過呢....D冰就黑色嘅
呢到已經全面冰封咗
返返去呢個 Visitor Center 途中見到有野生動物,不過唔知係咩來
Visitor Center

之後就去到 Skaftafell Hotel 附近到食返個 Lunch,食完走人嘅時候見到有條水喉就去洗下架車先,點知唔知係唔係凍得濟,結咗冰,出唔到水~~~


呢個位就係泊車然後行去睇瀑布嘅地方
首先來個薯蓉加汽水先,不過個薯蓉食晒個包都未來
呢到都幾多嘢可以揀
重有 Cake 食
終於等到個包啦....
油站外觀
洗車.......最後係洗唔到架

洗唔到車就繼續行程,下一個景點就係去睇呢個冰湖~~~我哋應該順路去睇Fjallsárlón Glacier Lagoon先嘅,點知個 GPS 就帶咗我哋去大個個 Jökulsárlón Glacier Lagoon,咁影兩張相就返轉頭啦,因為好多人都話 Fjallsárlón Glacier Lagoon靚過Jökulsárlón Glacier Lagoon。去到Jökulsárlón Glacier Lagoon一個人都無,不過入去條路又真係幾爛下,就算我哋係四驅車都覺得幾難行。我哋係呢個Jökulsárlón Glacier Lagoon到不停影,如果有藍天就更加正,不過又有人話,陰天影冰湖食靚好多~~~影到我哋走個時,先至有兩批人來,佢哋帶晒架餐,睇來都幾專業下。其實我見都係Fjallsárlón Glacier LagoonJökulsárlón Glacier Lagoon中間有好多不知名嘅路,重不時有好多車駛入去,我諗個到應該都可以影到冰湖,不過我哋就無試~~


Jökulsárlón Glacier Lagoon
Fjallsárlón Glacier Lagoon
之後我哋就去返Jökulsárlón Glacier Lagoon影相,果然Fjallsárlón Glacier Lagoon係靚過Jökulsárlón Glacier Lagoon,所以我哋返轉頭去返Fjallsárlón Glacier Lagoon係啱嘅,影到差不多4點幾我哋就走人去 Hofn ,因為都有成個鐘車程架。


Jökulsárlón Glacier Lagoon


我哋去到 Hofn 就搵咗住宿先,行行下見到個N1油站就順便去入下油,呢一次係自助入油嘅,開頭都攪咗一輪先入到,好在之前有個 Forum有D台灣人講咗點樣自助入油啫,跟住做就無問題架喇。
自助入油站

今晚嘅住宿係係1號公路附近,就唔係 Hofn 市中心入面,因為市中心入面無晒D ApartmentCheckin完就去食是日 Dinner ,今日係食生日晚餐來架~~~嘻嘻,一次過慶祝晒~~ !!
廚房入面嘅設備非常之齊全嘅
天氣好,我諗睇到極光嘅機會好大

係去食晚餐前,我哋又去咗附近嘅超市到行下,睇下有無嘢可以補倉。


我哋去咗 Hofn 其中一間幾出名食龍蝦嘅Kaffi Hornio ehf食店,重有另外一間叫Humarhöfninni,不過係9月尾就休息無做生意。我哋叫咗一個羊脾同一個龍蝦尾,呢兩個都幾好食,份量都 OK ,不過呢第一次食呢個冰島龍蝦覺得D肉就好淋下,唔似係香港食到嘅龍蝦咁彈牙~~~食完我哋就返去住宿到休息,不過當時就已經好大風下,之後重落埋雨添,我睇D Guest Book到寫有人係呢到睇到極光,不過今晚天氣唔好,可以休息下啦~~~


我哋17:30到去到,佢哋已經做緊生意

飲杯



龍蝦尾,大概有8隻到
羊脾...無臊味,重幾好食添...
食晒...


講返間住宿先,應該係由住宅改建而成,入面雖然唔係好大,但係就咩都有~~~不過就少咗D簾,因為佢度門係無遮無掩咁~~~之後就沖涼休息,不過出面就已經好似打緊8號風球咁。之後有個Blog友住係呢一區,又係話好似打緊8號風球咁,睇來係10月呢個時間,Hofn都係成日好似打緊8號風球咁....

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...