2014/12/17

2014 冰島自駕之旅 Day 13 & 14 7 & 8/11/2014 (星期五及六)(15)

2014 冰島自駕之旅 Day 13 & 14  7 & 8/11/2014 (星期五及六)

Keflavík > Blue Car Rental > Keflavík International Airport > Helsinki, Fainland > Hong Kong

今朝兩點鐘就醒咗,見到唔可瞓得幾耐,就起身啦,出面成晚都好大風。之後就越行李,因為今朝我哋要5點鐘就去還車。整好晒D嘢就係住宿到食埋早餐先,呢到D早餐其實都幾豐富,可以自己煎蛋食添呀。

我哋未夠5點就去到租車公司,點知佢哋重未有人,又唔記得早一日寫 Email 話佢知我哋會早還車添,好在佢門口有個電話。於是就打去搵佢,響咗好耐先有人聽。佢就話已經有人返緊去,咁我哋見重未有人,咁就車咗D行李去咗對面個機場到先。好在車咗咋,機場呢到都唔知點解咁大風嘅~~~後尾返到去就見到有人,還車過程都幾快。之後我就行去機場匯合團友啦,之後就去 Checkin 啦,寄埋D行李就入去等。係入面行咗都幾耐,點知行行下就發覺見風褸唔見咗,應該係留咗係車到。個時係大概6點到,重有成個鐘先上機,於是就打電話去想叫租車公司去搵下,點知無人聽嘅~~~見重有時間同埋又唔係好遠,咁我就出返租車公司到搵。好快就跑到去,最後都搵到,又要極速狂奔返去機場,出境個安檢又好多人,不過最後6:30到都返到去!!

之後就搭到去芬蘭等轉機,今次我哋無打算出去,同埋個天氣都唔好~~不過要係機場到等十個鐘都幾痛苦,我哋成個機場到行埋,入面又無咩睇,食嘢嘅店舖又唔係多。我哋最後係食咗個熱狗餐。等咗好耐終於可以上機,上到去又可以瞓覺喇,因為芬蘭航空係無嘢睇嘅食埋個晚餐就大覺瞓 !! 大概15:30就返到香港~~~冰島之旅就完成咗啦….



冰島朱高力,開頭覺得幾難食,後來發覺喉嚨痛食係幾好個喎...

4 則留言:

  1. 一口氣睇哂你隻油雞,好正!
    有機會都想去冰島玩番次自駕遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪...
      冰島真係要去一次先得~~~開頭覺得應該無咩睇,其實都幾多嘢去睇

      刪除
  2. Ben, can you set your background colour to darker as it is difficult to read...thanks a lot. Love to read your travel dairy so much, it's really informative!

    回覆刪除
    回覆
    1. thank for your advise, I just changed the background previous and forget to check the blog outlook. thank so much !!

      刪除

來到留返句說話先走啦...