2014/12/16

2014 冰島自駕之旅 Day 11 5/11/2014 (星期三)(13)

2014 冰島自駕之旅 Day 11 5/11/2014 (星期三)

Borgarbraut > Reykjavik > Hallgrimskirkja > Reykjavik City > Downtown Reykjavík Apartments


今日我哋會返去 Reykjavik 雷市,雷市無咩特別景點,都係教堂比較多人知,其餘嘅唔去到唔會覺得有問題嘅~~~

今朝都又出去影下睇下有無極光,不過其實一出去見到都幾厚雲,有嘅機會都唔係好大~~食完早餐,我哋十點幾先出發,去 Reykjavik !!

朝早出去睇下有無極光
早餐
見架車好多泥,就用水沖下佢先


行無耐,我哋就經過全冰凍唯一一條海底隧道,係要收費架,$1,000 kr,全長6 公里。我哋大概十二點就到咗 Reykjavik 啦,我哋第一個景點就係教堂。個到有得免費泊車,我哋兜咗一個圈就有位。




未落車已經覺得好大風,重要又落雨~~~我哋就快快係出面影完就行入去影裡面,入面其實都係一個教堂,不過如果有興趣想睇下 Reykjavik 嘅全景,教堂呢到又一個觀景台,要俾錢嘅,好似係 $1,500kr,就可以上去睇架啦~~~

之後就去咗呢個 Reykjavik 最大個 Shopping Mall 到行下,順便睇下有無嘢食啦~~~呢個商場其實就唔係好大架咋,有三層~~我哋係最高個一層搵到個 Food Court ,重見到有飯食,團友見到有飯食,兩眼發光~~~之後我哋叫咗個三餸飯,同埋一個包餐~~呢到重有壽司買架,不過D款式就真係好普通,但係價錢就唔普通~~


Food Court 呀....


中式飯餸呀....
好耐未食過飯啦...


食完就係到行下先,然後就去咗呢個珍珠樓。其實呢個珍珠樓應該係類似香港嘅展覽中心,入面重有餐廳。我哋上到去個餐廳到,又可以行出去影 Reykjavik 全景,不過~~~我哋出去個時有大風又大雨,我哋就要速影~~



係呢一間粉紅豬入面見到有咖啡,唔知係唔係免費嘅呢 ?!!

之後就許咗碼頭附近個間粉紅豬到入貨,買今晚嘅晚餐同聽朝嘅早餐~~~之後就去 Checkin,放好晒D嘢之後就出去市中心到行下。雨都係無停過,我哋就行Laugarvegur街,呢一條係 Reykjavik 嘅購物街。都幾多人行,如果唔落雨就好喇~~~話就話係購物街,其實唔係好多嘢可以買。我哋行行下又遇返上次係魔鬼瀑布遇到嘅韓國情侶,於是就問下佢搵唔搵到個電話,好彩佢搵到咋,我哋重影張相留念添呀~~傾咗幾句,原來佢都係同我哋同一日離開冰島,即係重有機會係機場到見到 !! 之後我哋就繼續行,但係雨勢開始大同埋又凍咗好多,我哋就返去住宿啦~~~返去途中又遇到韓國情侶,真係又緣 !! 見就快走都未試過食呢個三文魚,於是就去Laugarvegur街嘅粉紅豬到搵下,不過就無~~然後去咗一間類似便利點嘅超市,入到去就見到,重買咗一罐啤酒添~~

D dom dom 嘅譬如都過癮過人嘅...
Main Course 呢兩樣嘢食,我真係食唔落....
首都先有出現嘅中式餐館


之後就返去整晚餐,今晚食福字麵,因為要食晒帶來D嘢,費時帶返去~~~食完望下出面嘅天都重係厚雲同落雨,今晚應該影唔到極光,不過見到極光指數好高~~~可惜~~不過都好,可以休息下 !!
食完呢兩包重有兩包
有啤酒送....又幾好飲個喎...




沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...