2013/11/24

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 (租車篇、泊車及其他關於自駕資料)

 2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 (租車篇、泊車及其他關於自駕資料)

租車,呢個對我來講都幾重要(對我來講,因為我係主要使用者),原來係西班牙租車同其他地方都有D分別,一陣就會講到(可能其他地方都係咁都唔定)
一般租車都會搵個幾間國際性嘅租車大型公司,好似 Hertz, Budget, Avis, Sitx Europcar ,不過自從我發覺經D中介公司租車係會平過呢D大公司之後,我通常都會係呢D網都 Quote 價(不過凡事有例外,因為有時個D大公司會出D優惠,可能租5日免5日之類嘅優惠)。
好喇,講返我家下用開個兩個Website,一個係 rentalcars.com 同埋一個叫 economycarrentals.com,而提供車輛俾佢哋用嘅好大部份都係上面提及過個幾間大公司,不過今次我發覺有好大部份嘅車都係有Pre-Purchase (Fuel) 呢個要求,即係要你首先買一缸油,到還車個時唔洗入滿油。初初睇好似幾好,因為唔洗理還車個時要再入滿油,不過我睇返D使用者嘅評語,話呢一缸油嘅油價通常都俾油站貴。咁我又諗,其實佢哋都幾著數,通常好多人都唔會用油用到盡,最非你還車嘅地點好近你最後一個景點,又或者你可以預計到自己個用油量啦,如果唔係有D咩突發事要揸多一段路,咁就會好容易會出事。
其實好似我咁,通常都係係機場還車,沿路都有好多油站,基本上係唔怕搵唔到油站入油,到入滿咗,揸個一程去還車通常支油針都唔會郁,所以我就要揀D Full to Full 嘅要求嘅車來Book
今次其實想揸D未揸過嘅車來揸,初初係其中一個網到見到有架寶馬(BMW Series 1)喎,重要係 HK$5000有交易,就Quote咗價先啦。不過諗諗下,D人成日話西葡治安唔好,攪到我有D心大心細。過咗幾日再用個 Quotation 去睇下架車,無咗!之後一路呢個款都無出現過~~~好喇~~~~搵架係個邊最普遍嘅車種,咁我就揀咗 Citroen C4 or Similar 呢個 Class,不過最後去到攞車個時就俾咗一架 Benz B180 Diesel (Diesel比汽油油價平少少,真係少少架咋)俾我哋喎,架車重要係行咗萬幾公里,上車重要有一陣新車味添。一見到架車,嘩~~咁大架嘅,有D不滿嘅感覺 !! 如果係其他國家就真係無咩所謂,不過係西班牙同葡萄牙真係有D覺得佢大架,因為一入佢哋D市中心,D路真係好窄,重有就係D人話D停車場D位好細,入去嘅路又係好窄,所以真係有D擔心。不過俾到又無理由換車,因為一要換可能要攪唔知幾耐,所以最後都係要咗呢一架車。但係除咗架車係比我預期中大咗少少之後,好多嘢都好正!架車揸起來都幾舒服,揸揸下重發現呢架車係有鎖速嘅Function,嘩~~呢個Function好正呢,係要行D高速公路其個鐘個時你就會覺得好正,因為唔洗長期咁踩住個油門,重有架車其實都幾慳油,成個Trip到係入咗HK$25XX,今次行咗成3743km到,即係每公里大概係HK$0.6一公里到(重平過我香港揸個架車~~),整體來講呢架車係非常正嘅~~
今次間中介公司俾咗一間叫 Atesa 嘅租車公司俾我哋,個 Counter 都幾容易搵,都係係埋租車公司個一堆到。辦理呢個租車手續過程都好快,之後就會行去呢個機場嘅停車場到攞車,係個到又有一個接待處,將之前係 Counter D文件俾晒佢哋就會安排架車俾你。還車個時過程又係好快,佢哋睇都唔睇個車身,淨係睇下行咗幾多公里同埋有無入滿油就攪掂,重問我哋對佢哋個 Service 滿唔滿意喎,話時話都真係幾滿意喎,因為好快手。
重有就係租車嘅時候佢會要求用你嘅信用卡做返個 EUR$150 Deposit,我都唔知佢有咩用,不過都要俾~~

題外話,呢條 Deposit 係幾日之後出現咗係我張 Credit Card Account到,之後返咗來幾日,間租車公司 Return 返呢條數,問題出現啦。係第一次過數,銀行就收咗我 HK$1640 ,之後 Return 個時就回返 HK$152X 到,咁有成百幾蚊嘅差額,邊個要俾呢 ? 因為其實呢個都係可以當係一個未完成交易,點解銀行會收個差價嘅 ?? 於是我當然係打電話去問問信用卡公司啦,佢話係外幣嘅匯率問題,所以就會有個分別。咁我就話呢一個其實係最終係一個唔成立嘅交易,點解有個差額要客人去俾嘅呢 ? 之後攪一輪,佢哋話會幫我申請取消呢個差額嘅收費~~

8 則留言:

  1. 我地之前在西班牙交車,話俾佢聽,駕車唔知幾時俾人整花左,佢地望下就算,返而忘記入滿油就真係收貴在油錢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢哋都預咗會有花~~不過如果呢D情況發生係亞洲國家好似日本同台灣,我諗應該要賠錢先得
      不過我今次唔至係整花咁簡單,好在最後都無事,件事第二朝就發生啦...
      唔記得入油呢個又係經常發生架,所以佢哋咪有一種 Prepaid Fuel 出現咗,不過我覺得佢哋收得貴好多

      刪除
  2. 我多數都係揀full to full,不過好多數口精嘅人都話唔抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦~~Full to Full 容易控制,但係 Prepaid Tank 就第一缸油無咁平囉..
      各有各好嘅...

      刪除
  3. 你好, 看了你的資料十分有用, 謝謝分享 : )
    想請教 Rentalcars.com 係西班牙租車ok嗎? 因為要楂自動波,沒有什麼可以選擇. 謝謝!
    From HK

    回覆刪除
    回覆
    1. Rentalcars.com 係西班牙租車ok嗎? <-- 無問題,不過呢一間係一間中介公司,佢都係搵返當地嘅租車公司租車

      刪除
    2. 哪麼請問經中介公司租好? 還是直接在AVIS租好?
      另外, Atesa是否需要先申請 login account才可選車?
      十分感謝!

      刪除
    3. rentalcars.com 同 economycarrentals.com 都可以,其實只要搵到啱你心水嘅車同埋價錢就 OK
      反而係個D 大公司直接租會搵唔到咁多車款俾你選擇
      個D 租車公司全部都唔洗開 Account 架,你可以試下去 search 下就知架啦

      刪除

來到留返句說話先走啦...