2013/11/25

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 (自駕設備篇、駕駛 Tips 及 治安篇 )

自駕設備篇:

講開租車D嘢,不如就講埋D裝備啦。除咗係日本同台灣 (要租過某指定日數) 租車會有埋 GPS附送外,基本上好多歐洲國家都係要另外加錢再租返一個 GPS ,收費通常都係十幾歐一日。好似我咁,租成十幾日,計下條數,埋單都要成千幾兩千蚊港幣。所以係幾年前,我自己已經買咗一部 GPS ,部 GPS係係深水"土步"鴨寮街到買嘅,買咗好似HK$600。其實計返條數係抵買架,因為一定平過租。不過問題係要自己去 Update D 地圖。不過聽D網友講,家下新買個D已經係可以駁上網Update
重有一樣嘢就係,呢D GPS 其實都係源自強國,我係深圳嘅華強北路都見到好多同款嘅 GPS 出現,價錢平過香港,如果你哋係有上開去深圳的話,不妨去華強北路買電子嘢嘅商場到睇睇,可能會有意外嘅收穫 !!

泊車:
係西班牙泊車都幾貴下,特別係係Madrid同埋Barcelona,所以基本上呢兩個地方唔好諗住揸車出去,況且佢哋嘅 Metro 都幾完善,所以搭 Metro 會好D。今次係呢兩個地方我哋都係泊咗架車係住宿個到,然後出去睇嘢。因為係網上面見到有人講係呢兩個地方要搵位泊車其實都幾難(我講嘅街邊錶位),重有應該泊停車場會幾貴。重有街邊D錶位,記得入夠錢,因為我成日見到有人係到抄牌。個D人著住螢光衣好容易見到,佢哋真係好勤力,我成日都見到佢哋。
又講下其他地方嘅泊車嘢先 :
Valencia, Spain
呢到雖然我哋都係泊係住宿到,但係留意到其實都幾多停車場,泊車應該幾方便。
Granada, Spain
我哋都係泊係住宿然後出去睇嘢,但係停車場周街都係,係主要景點都有停車場。
Cordoba, Spain
呢個我哋都係泊停車場,收費唔係好貴,我哋泊個個係每15分鐘計算,泊咗個幾鐘都係幾歐~~其實街邊都有D位,不過睇你好唔好彩有位,一般泊街都係eur$0.8-1/h
Sevilla, Spain
呢到我諗應該要泊係住宿到啦,因為係街到都唔多見有停車場,錶位都唔多覺有。不過可能係外圍個到有都唔定!!
Lisbon, Portugal
我哋基本上係Book咗停車場,但係我見到有好多人都係泊係街到就得。好似我哋住宿個條街,D人泊低架車就行咗去,我諗應該可以免費泊車,同埋我係我哋住個間Apartment個到有人留言話有免費位泊,我諗應該都係指呢D~~
Porto, Portugal
呢到我哋都係泊街,唔洗俾錢,非常安全 !! GPS Location : 41.14336,-8.618207,呢到附近都係可以泊街嘅~~

Salamanca, Spain
呢到我哋間住宿係係城出面,基本上又係可以泊街唔洗俾錢。不過我哋都有揸車去市中心睇嘢,錶位泊每個鐘收EUR$0.8,重有就係佢哋係 10:00-14:00 16:00-20:00 先收錢,你可以入8個鐘就可以泊到聽日10:00先再入~~

Segovia, Spain
呢到我哋泊錶位(GPS : 40.942911,-4.118111),係羅馬水道附近,我哋EUR$1.4泊兩個鐘,好容易搵到位,09:30-14:00 16:30-20:00 先收錢~~

Consuegra, Spain
呢到去睇風車,係個山上面任泊 (GPS : 39.452569,-3.607813)
Toledo, Spain
呢到我哋就泊係住宿出面嘅錶位(GPS : 39.864409,-4.022408),呢到都係 EUR$0.8/hour,又係10:00-14:00 16:00-20:00先收錢。城入面都有D錶位,停車場就唔多覺有,不過應該都有嘅
Madrid, Spain
大城市,泊車應該都幾大問題,我哋個日淨係入到去都塞咗半個鐘。我哋都係將架車泊咗係住宿,然後出搭Metro出去玩。都有見到有錶位,不過價錢唔知係唔係都係 EUR$0.8/hour呢,停車場都有唔少,不過應該唔平。
Zaragoza, Spain
呢到我哋泊係酒店入面,市中心唔多覺有停車場同埋錶位,外圍嘅反而有錶位。
Barcelona, Spain
大城市,泊車應該都幾大問題,我哋個日淨係入到去都塞咗半個鐘。我哋都係將架車泊咗係住宿,然後出搭Metro出去玩。都有見到有錶位,不過價錢唔知係唔係都係 EUR$0.8/hour呢,停車場都有唔少,不過應該唔平。


就係入呢一種錶,係西班牙好多地方都會見到
 不過呢一種係唔會找錢嘅,所以要用的話就自備散銀
 上面會寫咗邊一段時間要收錢,邊一段時間係免費


駕駛 Tips :
係西班牙,基本上你一駛入市中心就好大機會會行石春路,重有D路好多都係One Way,路都幾窄下,重要成日都改道,所以要留意路牌。重有就係停車場,入去嘅路好多都好窄,要慢慢揸,因為我見D牆好多都簽晒名(即係花晒)
係葡萄牙,其實D路面情況同西班牙差不多,又係D窄嘅石春路,不過因為葡萄牙地形問題,好多都係起係山到咁,所以好多斜路~~
重有一樣嘢都要講,就係係呢兩個地方,有行人冀圖或意圖要過路你都要停車俾佢哋過馬路,因為我做行人個時,就算我離過馬路嘅地方好遠,所有嘅司機都會停車等你過路。呢樣嘢,我諗香港嘅司機真係要多多學習啦,因為其實我覺得香港嘅司機係唔會讓路俾行人,係西班牙同葡萄牙我深深體會到佢嘅揸車嘅美德。

治安篇:
係未去呢個西班牙同葡萄牙個時,我係幾個討論區到都見都有人講俾人係西班牙或者葡萄牙偷嘢,重有夜晚就唔好去舊區,因為D治安好差。幸運哋我哋兩個今次無咩事件發生過,亦都無見到治安好差,可能我哋入夜後無出去睇嘢嘅原因呱。出發之前,我重買咗個斜孭袋,諗住行街個時孭係前面會穩陣D,不過最後我都無用過,不過我都買咗幾把鎖俾個背囊用。其實西班牙同葡萄牙嘅治安都Ok,凡事小心D應該唔會有咩事件發生,情況未係網上面講到咁差。同埋可能真係夜晚會差D呱,呢一個我哋就証實唔到,因為我哋都係試過係 Zaragoza 夜晚個時出去影過夜景,但係又無咩特別嘢喎。

注意事項:

呢個唔係講咩治安問題,係~~唔知點解係西班牙周地都係狗屎或者狗屎跡,大家行路個時真係要小心~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...