2013/11/28

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 2 (2) 有驚無險,向 Tarragona & Valencia 出發,食第一次嘅西班牙鍋飯

裝好咗條Bumper之後我哋就開慢少少睇下會唔會跌返出來,揸咗一段時間之後覺得無問題先放下心頭大石。由Barcelona去第一個景點要個半鐘到,好快就去到,我哋係去睇一個羅馬圓形劇場嘅遺跡(Amfiteatre Romà, Tarragona)。揸車來呢個景點,之前係 Google Map到睇到有個位應該可以泊車,呀~~去到又真係可以免費泊車喎(GPS Location : 41.114525,1.259516),泊好架車,我哋就行上去睇下呢個羅馬圓形劇場,因為都唔知洗唔洗收入場費嘅。行到上去,佢同一個公園連住嘅,個入口就咁入去就睇到。呢個羅馬圓形劇場係起係海邊附近,入面好多嘢到爛咗,我哋見無咩嘢睇,所以都無行到入去睇,因為行入去都要行幾多路下,又要上又要落!! 我哋都係係最高位個到影下相就算

羅馬圓形劇場遺跡







係維基到搵到嘅資料
Amfiteatre Romà維基資料 :

塔拉戈納圓形劇場
塔拉戈納圓形劇場是羅馬圓形劇場在城市塔拉戈納,東北西班牙加泰羅尼亞地區。它始建於公元2世紀,選址接近本省會到論壇。 [1]劇場能容納15000名觀眾,並測量130× 102米。
歷史
它始建於公元前1世紀和公元前2世紀開始的結束,從牆壁,面向大海。有一個大銘文約會在位Elagabalus (公元3世紀) ,位於登上領獎台的遺體。
259,在打擊迫害基督教網上訂購由纈皇帝,在這裡被活活燒死的城市主教, Fructuous的,和他的執事, AuguriusEulogius 。基督教成為官方宗教的帝國後,露天劇場失去了其原有的功能。隨後的幾年中的一部分,該大廈的石頭被用來建立一個教堂,以紀念三位烈士。墓葬中,均出土在競技場和陪葬陵墓被吞併的教會。
伊斯蘭入侵西班牙開始放棄該地區,這一直持續到12世紀,當西哥特教堂的遺跡,羅馬式風格的教堂始建一段。這在1915年被拆毀。
1576年,它成為了修道院的三位一體的順序,直到1780年,當它成為一所監獄的囚犯,建設港口。關閉該監獄後,它被遺棄了20世紀中葉,當工作開始恢復戰區,由科比基金會資助。


影咗幾張相之後行咗一陣我哋就去另外一個景點,叫做lagueducte de les ferreres「悪魔橋 (Pont del Diable),嘩~~個名好有氣勢喔~~~會唔會係有一個惡魔像係條橋到呢 ? 咪天啦真係~~呢個景點係條高速公路旁邊,入個座標去個 GPS ,呀~~~佢發肥四話呢個Point unreachable,咁即係點呀,去唔到呀~~~之後攪咗一輪都係唔得,好~~唔去!!直接去 Valencia 個住宿到~~去唔到睇唔緊要,家下Google非常勁,其實我已經去過睇咗幾次,哈哈~~





顯示詳細地圖
lagueducte de les ferreres「悪魔橋 (Pont del Diable) 維基資料 :
蓬德爾魔鬼(西班牙語:德爾蓬特英語:暗黑破壞神,魔鬼橋)過河Llobregat的在Martorell Castellbisbal,加泰羅尼亞,西班牙中世紀的橋樑。本橋是在1283年建造,設有一個大型的尖拱,在羅馬的基礎上。主要明確的跨度是一個令人印象深刻的37.3米的石頭教堂頂部。二次拱的跨度19.1米。橋樑被摧毀,1939年西班牙內戰期間,共和黨部隊撤退,但重建於1965年的哥特式結構的形式大致相同。這座橋在其東部壩肩設有一個羅馬凱旋門。目前還不清楚有多少跨越原來的羅馬橋。今天橋限制行人。


睇唔到個悪魔橋 (Pont del Diable)咁我哋就向今晚住宿嘅地點出發啦,車程大概要揸多三個幾鐘。我哋睇完呢個羅馬圓形劇場個時都十一點幾,揸到去 Valencia 個時大約係兩點多D,一早就Email咗俾佢哋話要Early Checkin,正常Checkin要係1500之後。泊好架車攞埋房就出去睇下呢個 Valencia喇。呢架住宿有自己嘅地下停車場,都幾先進,去到 Reception Checkin 個時會俾個 Remote你用來開閂個停車場嘅閘。原先重要俾EUR$20 Deposit 係個 Remote 添架,不過因為我哋聽日會早走,所以就唔洗俾。






我哋到達個時,啱啱係住宿出面唔知攪咩,又好多人係到跳舞,睇落好似係到籌款咁樣,重要載歌載舞咁添。之後,我哋就行去睇嘢,順便搵下又無嘢食。呢個Valencia嘅景點好集中,首先我哋去咗市中心個邊到睇嘢先,我哋沿路行見到有間好似教堂嘅建築物,原來呢一間係叫Iglesia de Santa Catalina (Valencia)





Iglesia de Santa Catalina (Valencia) 維基資料 :
聖凱瑟琳教堂(瓦倫西亞)
門面(大廈諾普德維加)
教會在濱海大道申de Gracia大道,看到聖凱瑟琳教堂和聖奧古斯丁(瓦倫西亞)
瓦倫西亞(西班牙)的城市坐落在廣場諾普德維加從教會的聖卡塔利娜馬蒂爾上漲,以前的清真寺在1245年已經收購了排名教區。
它有一個殿側橋墩之間放置的小教堂和怪異的東西。這是唯一的哥特式教堂的城市在頭門診,像大教堂。
在十六世紀的建築被覆蓋著古典風格的裝飾與文藝復興時期的味道,並在1548年遭受的可怕的火災後,部分重建。在1785年,當時的時尚,被賦予了巴洛克式的外觀。在1936年,它被衝進武裝分子共和黨燒毀,使它不可能對以後的恢復,以至於後來,在20世紀50年代,進行了repristinación工程,恢復其原有的哥特式外觀,剝離牆壁周圍的巴洛克和新古典主義的裝飾。
鐘樓建在1688年和1705年之間,由胡安·包蒂斯塔藤蔓,他的名字被刻在了紀念牌匾,我們看到在它的基礎。巴倫西亞巴洛克傑作,是六角形的,其高程分為四個不同的樓層造型,加上鐘樓和上面的部分。最初它被稱為所羅門campanar的螺旋柱裝飾頂部。它還強調了預測壁柱裝飾其角度和裝飾的窗戶,在那裡短暫的巴洛克裝飾風格巧妙地把大石頭。達到高56.12米。
鐘聲均獲倫敦在1729年後,在1914年加入,時鐘。在實現在2012年進行的修復,要修復您的手錶,是比較現代的機械,有沒有價值,所以決定拆除和更換老鐘在1902年已被刪除。
面對它在十九世紀末和平大街開設,除了提高城市中心通信與大海,考慮到實現這一重要的鐘聲優秀的透視圖。聖體修復寺長達50多年,受教區勞工祭司兄弟。其目前的校長是D。弗朗西斯科·魯伊斯。


家下搵返資料原來呢個教堂都幾有歷史個喎,不過我哋都係係佢出面影相算。之後就去睇呢個Plaza de la Reina 皇后廣場,一行出去就見到有好多食店。係呢個廣場到就會搵到呢個Valencia Cathedral 巴倫西亞主教堂,我哋當然係去影下相先啦。呢個教堂我哋無入去,因為要收成 EUR$4 入場費(其實西班牙所有嘅嘢基本上都係要收入場費),我哋對於宗教嘅嘢無咩認知,所以入到去都係得個睇字~~




La Lonja 古絲綢市場(Silk Market)Mercado Central 街市場,不過呢個Mercado Central 街市場星期日係唔開嘅,所以我哋就無得睇,呢兩個景點其實就係附近,不過因為想快D搵到,咁就出動呢個GPS導航喇。係~~無錯,係導航呀~~我係部電話到都裝咗個導航,都幾準架,不過有時因為收唔到D衛星所以有機會會老點,所以有時都要人肉導航咗個方向先。去到無得入去都係外面影下相,影完相我哋就繼續行程,我哋見都唔早就去搵食啦。







之前係網上面見都有人介紹呢到有間可以食Buffet,咁我哋就去搵喇,行行下重見到個鬥獸場同埋火車站添~~跟住行行下又見到有間超市,不過我哋無行,因為想搵咗間 Buffet 餐廳先。正當以為搵唔到嘅時候,間Buffet餐廳就出現,但係當時已經係下午4點喎,間嘢就收5點,夜晚8點先再開門。我哋就問佢重有得食,又有喎。成個鐘應該夠時間食,呢到D食品嘅款式都幾多,重有西班牙鍋飯,我哋重叫咗一揸sangria ,幾好食,不過食到16:45個時佢哋就話收嘢,其實我哋都食飽架啦~~








之後我哋就行返去住宿到,附近重有幾個景點,順便睇埋。其實歐洲都幾多廣場,行兩行就有一個,行兩行就有一個,真係多到你唔信。
跟住我哋就見都有座都大嘅教堂,叫聖母大教堂,個外觀都幾靚。連住嘅係一個廣場叫Plaza de la Virgen白色聖母廣場(Virgin Square)。之後我哋就去睇埋今日最後一個景點,就係Torres de Serranos(Serranos Towers)
睇完我哋就返去住宿到休息,因為聽日又要早出發,去Granada到睇Alhambra (阿爾罕布拉宮),車程要成差不多五個鐘,所以我哋諗住六點鐘就出發~~
不過返到去,見到住宿到有洗衣機,咁就順手洗幾件衫同埋D臭襪先~~
其實重有一個景點,本來諗住入 Valencia 個時去睇嘅,就係叫做City of Arts and Sciences,不過入GPS個時就直接入咗去住宿,所以Miss咗,因為呢個景點其實都離住宿幾遠下。咁又諗住走個時順便兜過去睇下啦,呀~~點知行咗好耐先記得~~最後都係無睇到呢個景點就走咗囉。
















8 則留言:

  1. I have visited Valencia many years ago but appeared have not seen these pretty spots. Perhaps, I should find time to have a thorough look on this place again.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~好啊~~再去多一次會有唔同體會

      刪除
  2. Buffet 幾多錢一位?如果係我,一定打包d水果返去酒店食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期一至五 EUR$9.95/person,星期六日就 EUR$13
      http://necobuffet.com/en/concepto-y-precios-de-neco.php#section_anchor
      我哋個日都食得幾急下~~都無時間再食第二 Round

      刪除
  3. 啲廣場好靚,鋪晒大理石地板

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~歐洲D廣場都幾靚仔~~
      不過你睇得一兩個你就會無興趣

      刪除
  4. 你碟Paella上面嗰塊係。。。紅腸? :-O

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...