2013/11/23

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 (住宿篇)

住宿篇:
今次主力係Book Apartment住,因為可以整早餐同埋晚餐食,不過其實 Apartment係會比住酒店貴20-30%,所以如果你哋係唔會煮嘢食嘅,可以Book酒店就得,不過住Apartment又有個好處,就係可以洗衫,因為有好多 Apartment都會有洗衣機。
呢一次都係係Booking.comBook晒全部嘅住宿,點解會係全部Booking.com呢,因為Cancel唔洗俾錢,可以隨時改行程都得,當然呢個 Cancel 係會有一定嘅時限啦。我記得我最初個時係用 agoda book住宿多架,不過後來佢哋 Cancel 個時要收返手續費,所以無用佢哋好耐。其實重有 hotel.com 之類嘅網可以book住宿,有時個價重要平過booking.com。不過booking.comfiltering system幾好,我可以揀D我需要嘅住宿類型同埋咩設備,之後佢就會List 晒出來~~

Day 1 Barcelona, Spain
環境 : 似係一間學校宿舍改建而成,間房好細間,因為我哋第一日去到Barcelona都成4點幾,應該無咩行程,呢一間都係渡宿一宵。
設施 : 房入面咩都無,包早餐
Wifi : 都幾強
停車場 : 唯一一間係西班牙有免費泊車嘅住宿
周圍環境 : 最近個地鐵站要行5-10分鐘到,係地鐵站附近有D小形商店同食店。大形超市要行20分鐘先有。
評價 : 如果要住一兩日就真係唔會考慮,因為間房真係咩都無,重有呢一間係包早餐嘅,不過個早餐呢,其實只得麵包同埋橙汁,叫做食得飽。
Price : 每晚EUR$56.1 重要加埋呢個 City Tax (EUR$0.72/p),即係 Total EUR$57.54

外型似足一間學校

 入面淨係放得兩張床同一張枱
 廁所反而唔係好細喎



Day 2 Valencia, Spain
環境 : Apartment式住宅,好新,我用 Google搵呢一間住宿個時佢哋重係地盤來。
設施 : 煮食爐具、洗衣機、冷暖空調,真係咩都有咁
Wifi : 強,不過呢就唔穩定
停車場 : 大廈有地下停車場,保安幾好
周圍環境 : 位處於市中心,鄰近景點。附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢一間住宿都幾新,重要幾乾淨,設備齊全。如果去呢一區,真係可以考慮住呢一間。
Price : 每晚EUR$49.5 + Parking EUR$15

呢個Apartment起好咗唔係好耐,所以外表好新淨
 屋入面咩都有咁濟
 睡房同廁所都幾大



Day 3 Granada, Spain
環境 :  Apartment式住宅,入面嘅裝飾都幾靚,不過睇落去唔係好新
設施 : 煮食爐具、洗衣機
Wifi : 強,不過呢,個晚成晚都用唔到,個負責人話係個網絡供應商有問題,要等到佢第二朝早返來 Reset Router 先用得返。
停車場 : 呢間住宿無自己停車場,個停車場係附近二至三分鐘路程到,如果有大件行李攞返去住宿到就會比較辛苦,因為D路係石春,凹凸不平。個停車場其實係附近一間酒店嘅,保安都幾好。不過呢個停車場入去條路好窄(其實西班牙個個停車場都係咁上下),揸車出入真係好小心~~
周圍環境 : 位處於市中心,鄰近景點。附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢一間住宿都幾好,幾乾淨,設備齊全。佢哋重有Spa做,有興趣可以試下,大家去開呢一區可以考慮住呢一間。
Price : 每晚EUR$65 + Parking EUR$15

住宿唔係好起眼,位處於一條巷仔到 

 入到房咩都有~~~可以話係一應俱全







Day 4 & 5 Sevilla, Spain
環境 : Apartment式住宅,比較舊式設計。
設施 : 煮食爐具、洗衣機、冷暖空調都有咁。
Wifi : 強,幾穩定
停車場 : 有自己嘅地下停車場,保安幾好,不過入口又係超窄。
周圍環境 : 離市中心都有一段距離,附近有一兩個景點、超市同幾多食店。
評價 : 呢一間住宿都幾舊,不過都幾乾淨,設備齊全。但係呢,當你開晒所有電器,而又同一時間去沖沖的話,有可能會跳電掣,應該係個電力負荷唔到~~因為我哋又同一時間開埋暖氣。好在有帶電筒同搵到個總電掣,如果唔係都幾麻煩~~其中原先有另外一間考慮Book架,不過因為個一間係房係無Wifi嘅,所以最後就Book呢一間。
Price : 每晚EUR$64 + Parking EUR$15

 D似公屋Feel….
 入面睇落有D似渡假屋 Feel,不過設備都幾齊全,重要幾大下,不過就無咩裝飾





Day 6 & 7 Lisbon, Portugal
環境 : Apartment式住宅,好新,我用 Google搵呢一間住宿個時佢哋重係地盤來。
設施 : 煮食爐具、洗衣機、冷暖空調,真係咩都有咁
Wifi : 強,好穩定
停車場 : 大廈有地下停車場,保安幾好。但係我發覺其實Apartment對出個條街係可以有得免費泊車嘅,因為D人都係咁揸架車來泊低就走人。
周圍環境 : 位處於市中心,鄰近景點。食店(廣場附近)同超市(Train Statio)要行5分鐘先有。
評價 : 呢一間住宿都幾新,重要幾乾淨,設備齊全。如果去呢一區,真係可以考慮住呢一間。不過負責嘅人其實都幾無耐性同埋好似唔多想答你嘢咁,好似第二日有人泊咗我哋個車位,我哋咪泊埋一邊囉。之後見到佢哋咪同佢哋講聲囉,點知佢竟然話我哋應該將架車泊去第二層有位嘅地方,嘩~~大佬我哋鬼知咩,個位係你哋 assign 俾我哋,當然覺得唔會有人用架啦,如果係咁的話,佢哋應該整張告示出來話人知又或者人哋 Check in 話俾住客知呀嗎 !! 重有就係我哋第一日12:00到到咗,原來係可以入去住個間 Apartment,點知當時係 Reception 個個人話我哋要1500之後先入得,到我哋行完返來另外一個就話其實我哋去到個時已經入得~~~重有就係佢哋D床舖有臭味,都唔知係唔係洗唔乾淨,呢間Apartment睇來真係管理有D問題
Price : 每晚EUR$75 + Parking EUR$15

呢一間Apartment外表似間工廠
 入面嘅面積都幾大下


 設計都好齊全







Day 8 & 9 Porto, Portugal
環境 : Studio 式住宅,好靚仔,不過就好細間
設施 : 煮食爐具
Wifi : 強,不過電話係用唔到架
停車場 : 泊係街邊兩日,唔洗俾錢,無咩問題
周圍環境 : 係多姆河附近,鄰近景點,附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢間住宿無自己停車場,但係可以泊街邊唔洗俾錢,但係個街邊停車場係附近二至三分鐘路程到,如果有大件行李攞返去住宿到就會比較辛苦,因為D路係石春,凹凸不平,重要係去住宿係落斜路。住宿對出其實係可以泊車,不過要係黃昏後同埋朝早八點前要揸走。如果去開呢一區,呢一間真係可以考慮,佢有其他嘅房嘅類型,應該會好過我哋呢一間。
Price : 每晚 EUR$34.25

外表睇唔出係一間租嘅Apartment
入面麻雀雖小,但係五臟俱全,重幾靚仔添喎
 呢間嘅廁所比較細,但係廁所位置收Wifi就好強




Day 10 Salamanca, Spain
環境 : ApartmentHotel,其實同一間酒店無分別,只係有煮食設備加埋入去間房到。
設施 : 煮食爐具,酒店設備
Wifi : 強,好穩定
停車場 : 大廈有地下停車場,保安幾好。不過附近有免費街位可以泊,我哋都係係酒店門口附近搵到一個位,所以唔洗俾錢 !!
周圍環境 : 遠離市中心同景點,附近有超市,酒店到有一食店。
評價 : 呢一間Apartment Hotel都幾好,幾乾淨,如果去呢一區,可以考慮住呢一間。不過去睇景點就要行10-15分鐘先到市中心,我哋就揸架車去咗市中心泊低,然後去睇景點。
Price : 每晚EUR$50

外型根本同間酒店無分別

 酒店式公寓


 有晒煮食爐具

 酒店出面有得臨時泊車,係再後D就係免費嘅泊車位

 酒店停車場



Day 11 Toledo, Spain
環境 : 酒店一間
設施 : 一般酒店設備
Wifi : 強,幾穩定
停車場 : 酒店對出有錶位,泊一日就要EUR$6,我哋只係泊咗半日,因為佢哋個收費時間每日都係7個鐘(1000-1400, 1700-2000),其餘嘅都係免費嘅。
周圍環境 : 遠離市中心同景點,附近無嘢食無嘢買,行去市中心要10-15分鐘。
評價 : 呢一間住宿最好就係平,係整個Trip入面最平個一間,幾乾淨,負責人幾好,有問必答,英文重幾好。如果唔嫌遠,呢一間都幾好,揸車嘅真係可以考慮住呢一間。
Price : 每晚EUR$40 + Parking EUR$6(錶位)





 酒店式房間,無咩特別





Day 12 Madrid, Spain
環境 : Apartment Hotel,幾乾淨。
設施 : 煮食爐具、冷暖空調
Wifi : 強,幾穩定
停車場 : 大廈有地下停車場,保安幾好
周圍環境 : 鄰近地鐵站,附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢一間Apartment Hotel唔錯,因為Madrid呢一區搵住宿其實都唔容易(我講嘅唔容易係要平、靚、正),呢一間都幾近個地鐵站,因為Madrid基本上係唔可能揸架車去市中心泊低再去玩,我哋個日入去市中心都塞咗成半個鐘。住宿都幾企理,重要幾乾淨,設備齊全。如果去呢一區,可以考慮住呢一間。
Price : 每晚EUR$70 + Parking EUR$19

呢一間都係酒店式公寓

 房都幾大間,呢一個係廳
呢一個係睡房



Day 13 Zaragoza, Spain
環境 : Hotel一間,房間比較舊,但係都乾淨。
設施 : 一般酒店設備,包早餐。
Wifi : 強,幾穩定
停車場 : 酒店有地下停車場,保安幾好,不過D位好細。
周圍環境 : 位處於市中心,鄰近景點。附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢一間住宿都幾近景點,幾乾淨。不過揸車入去個時可以會迷路,因為佢哋成日改道,個GPS嘅資料好難有咁新。如果去呢一區,真係可以考慮住呢一間。
Price : 每晚EUR$54 Parking同早餐


間酒店係正市中心
 標準酒店房
 唔知點解D廁所有兩個屎塔嘅呢?之前搵過,另外一個係專門用來嘅俾你洗擺完堆之後嘅PatPat嘅,就好似日本個D屎塔咁,不過佢哋就係分開嘅~~



Day 14 & 15 Barcelona, Spain
環境 : Apartment式住宅,好新,我用 Google搵呢一間住宿個時佢哋重係地盤來。
設施 : 煮食爐具、洗衣機(收費)、乾衣機(收費)、冷暖空調,真係咩都有咁
Wifi : 強,幾穩定
停車場 : 大廈有地下停車場,保安幾好
周圍環境 : 位處於市中心,鄰近景點。附近有超市同幾多食店。
評價 : 呢一間住宿都幾新,重要幾乾淨,設備齊全。鄰近地鐵站,附近有超市、百貨公司,重有間食店係樓下,呢一間值得推介。
Price : 每晚EUR$84.5 + Parking EUR$19



外面睇似一間商業大廈
 地下停車場
 今次住5樓,係呢個旅程最高嘅樓層
 一入去就係偏廳
 大廳同廚房

 廁所反而唔係好大

 又有兩個屎塔
 睡房
重要有露台


 用具非常之齊全

4 則留言:

  1. Hi Ben,
    我都過黎留吓言先!
    見到你的blog全部都係好正嘅自駕遊,好羨慕呀!如果下次我有機會去西班牙同葡萄牙一定會參考你個咁detailed嘅遊記,謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~多謝先!自駕遊真係幾正~~
      不過妳去個D地方都好正呀~~

      刪除
  2. 屋入面有埋洗衣機幾好,唔駛另外入coins

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~有DD型號都幾新添架

      刪除

來到留返句說話先走啦...