2013/11/27

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 2 (1) (弊家伙,架車跌咗嘢)

Day 2  27 Oct 2013

Barcelona > Tarragona > Valencia (http://goo.gl/maps/gJ0fA)
行走里數 : 369km

參觀了的景點 :
Tarragona 景點 :
Amfiteatre Romà, Tarragona, España 圓形競技場
Parking GPS : (1) 41.114525,1.259516, (2) 41.114899,1.25622, (3) 41.116369,1.257132

Valencia景點Link
Plaza de la Virgen白色聖母廣場(Virgin Square)
Torres de Serranos(Serranos Towers)
Valencia Cathedral 巴倫西亞主教堂  (EUR$4)
Plaza de la Reina 皇后廣場 
La Lonja 古絲綢市場(Silk Market)
Mercado Central 街市場 (星期日唔開,所以入去無得睇)
Plaça de l'Ajuntament, València, Espanya 市政府廣場
Plaça de Bous de València 鬧獸場
City of Arts and Sciences 要揸車去  (39.455966,-0.35205500000006396)
今日要揸一個幾長嘅車程去 Valencia ,不過中途會途經一個 Tarragona 嘅地方到睇下兩個景點。我哋晨早就起身準備等食早餐,因為要0800先有早餐食,不過起身落到去個時,發覺無人嘅,原來啱啱今日零晨個時夏令時間完咗,要教慢返一個鐘,即係我哋又要等多一個鐘啦。
呢間酒店(我點都覺得係學校宿舍)嘅早餐係係另外一座到食嘅,入到去個時~~~感覺真係好似學校嘅 Canteen。早餐有麵包加餅同埋果汁,重有Hams同埋芝士,應該可以食得飽嘅 !! 見到呢D咁簡單嘅早餐,我哋都食得好簡單,快快食完就走人。

食早餐嘅地方其實都幾靚,好有學府Feel


呢到其實係一個Canteen
 
早餐就係呢D食物啦

家下睇返重有D似茶樓Feel添喎

之後就 Checkout 啦,出發~~~點知一出呢間宿舍就出事,架車嘅左側邊底Bumper唔知係唔係撞到門口個壆位(即係門口落馬路個位),聽到一聲,咁咪停低架車係路邊睇下囉 ! ~~即時O晒咀,成條側邊底Bumper跌咗係門口,重有D Parts跌埋出來~~~~心諗,唔係呀,咁大鍋~~~
執返條 Bumper 同埋D Parts先,期間有D住客見到重幫我哋執D Parts 俾返我哋添。係呢一刻,個人唔定神,重未諗到點攪,唔通要打電話俾租車公司叫佢哋來幫手。但係,咁可能要賠錢個喎,因為好明顯見到其中一件 Parts 應該係黐住架車嘅,佢入面有件嘢係灣咗同埋係爛咗嘅~~點算呢 ?
再定一定神,就放好晒執返來嘅Parts係一邊先,睇下架車點樣,架車就無咩特別嘢。再睇下可唔可以裝返上去先,同右側邊底Bumper 對比下先,我諗應該可以嵌返上去。快速研究過應該係就咁掛上去,有D扣就咁扣住,所以先咁容易成件跌咗出來。經我研究過個件跌咗落來嘅配件同埋係車上面個件,我就開始裝嵌返上去啦,好在我對D手作仔都有D天份,攪咗一陣就可以裝返上去,但係重有D散件係到,睇下佢應該用來扣住架車同埋個Bumper嘅,呀~~又搵到係點整返上去喎! 攪咗大概半個鐘到,睇落去架車已經無咩問題喇,不過都驚佢會跌返出來。所以開車個時就慢慢行,睇下會唔會跌先,行咗一排發覺都無咩問題先放下心頭大石~~~~~~向第一個景點出發~~




成條側底Bumper跌咗落來,我係到對比緊呢一條Bumper同係車個一條有咩分別

重有D Parts 隨住條Bumper跌咗落來,最後上淨就係黑色個一件,我懷疑係呢一件嘢導致今次嘅事件,不過呢一件 Parts 其實應該都爛咗,上唔返去架車到

左下側唔見咗條底 Bumper 

好,開始裝嵌上返架車到先~~~



9 則留言:

  1. 果條aero kit用得幾粒螺絲釘,好容易跌。如果車尾夠位,我寧願放車尾先,最後還車前先搞。因為好大機會再跌過。 :-/

    回覆刪除
    回覆
    1. 釘都無呀~~佢用D膠扣扣實架咋,所我整個時就知點解會咁容易跌啦...

      刪除
  2. A car repair expert now!

    回覆刪除
  3. 發生咗之後都幾惆悵...~X(

    回覆刪除
  4. 當砌積木? 好勁呀! 好彩砌得番,個心都定d !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係慢慢整上去試下,點知又得~~所以証明點解咁容易跌,因為都容易砌
      不過整得返就唔理啦...
      去到還完車個一刻先覺得無事

      刪除
  5. 會唔會出車比你嘅時候已經係跌㗎啦?比着我一定唔會搞(亦唔識搞),劈享車裡面或者揾租車公司算。 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得可能係上一手已經整到佢郁郁哋,所以我哋一"Hi"就跌咗出來
      其實我哋都想放係車入面,但係條嘢長到放唔到入架車入面
      我都係試下整架咋,整唔到就真係無辦法

      刪除

來到留返句說話先走啦...