2013/11/22

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 (前言)

西班牙葡萄牙自駕之旅前言:

呢個前言其實都係想講下呢個西葡之旅去之前嘅諗法同準備,係未諗到今次去邊到旅行個時真係無諗過會去西班牙同葡萄牙旅行,點解 ? 因為呢兩個地方出名小偷多,治安又唔好,又係D論壇到睇到有好多人俾人偷嘢,對呢個地方有D恐懼,所以最初都無考慮過去呢兩個地方。
最後,其實好多想去嘅國家都去過,而且歐洲好大部份都去咗,短期內應該唔會翻兜(如果硬係要翻兜嘅我會去克羅地亞),可以去嘅有瑞士、俄羅斯、北歐、荷比盧同埋西葡呢幾個地方。瑞士D紙水好貴,生活指數都幾高,所以唔諗住。北歐同俄羅斯呢段時候應該會幾凍下,重有就係自駕嘅人唔多,有嘅都係強國人嘅資料,所以唔考慮住。咁到荷比盧同埋西葡,其實開頭係計劃去荷比盧,不過睇下資料,呢幾個地方比起西葡好似無咩嘢睇。最後,就決定去西葡自駕,因為西葡都幾適合自駕遊。
6月頭已經開始睇緊D機票(荷比盧同埋西葡,個時都重諗緊可能會去荷比盧),諗住早D睇住可能會有荀嘢執,呀~~點知D機票越來越貴,係7月中就決定買機票啦,因為個價真係一個星期貴過一個星期,雖然有可能係航空公司嘅技倆(傳聞佢哋會留咗D Cookies係你部電腦到,等你每次去睇佢哋個Website時個價會多過你上一次睇個個)。買機票呢到又曾經Plan個幾個方案,西班牙入葡萄牙走,葡萄牙入西班牙走,巴塞隆納入馬德里走之類,票價唔係貴好多,不過係租車個到個成本就貴咗,因為多咗一個One Way Rental Charge,計落無著數,況且會有D地方去唔到,要去的話就真係要兜過去,最後都係邊到入邊到走。
之後就Plan條路線,走法係兜一個圈,不過可以分上下兩條路線行,一個就係向西行到葡萄牙然後兜返去西班牙南部再返到巴塞隆納。另外一個就係向南行先再到葡萄牙然後再兜返去巴塞隆納。最終都係向南行先,最主要係住宿個方面,向南行先選擇會多D。之後就Book Book住宿。期間睇D論壇,都幾擔心個治安問題,因為真係又幾多人瀨嘢。因為呢個西葡之旅都添置咗一D隨身用品,當然係用來放錢同埋証件用啦。又買咗幾把鎖俾個背囊用,真係幾誇張~~

Book住宿個時發覺佢哋全部都無包停車場,要另外俾錢,係西班牙同葡萄牙都係要另外俾停車場錢~~重要個個都係十幾歐泊一晚,但係你真係無得諗咁多,因為係租車,泊街邊有咩事真係唔知點算 !! 所以最後停車場都當係住宿費嘅開支,咁樣會好睇D~~
跟住租車,開頭睇到都幾多款可以揀,但係唔知係唔係因為個邊唔多自動波,有好多車款都好快無咗,重有就係我又唔敢租D靚車喎,係開頭搵租車公司時,見到有架寶馬121i,好想租架,不過因為去呢兩個地方,所以無落到 Order ,同埋呢架車個租車價又唔係貴喎,HK$5000都唔洗。不過最後呢架車係個List到都無再出現過搵咗幾間租車公司,Quote咗無數次咁多價。係Quote價期間發覺原來係西班牙租車,有好多租車公司都係要你預先買定一缸油,到還車時就唔需要再入滿缸油。睇落好似幾so,不過我睇返D客仔嘅 Feedback 係話,佢哋買個缸油嘅油價係會俾出面油站買嘅貴,好唔抵。
重有其實諗深一層,佢哋都幾識賺錢,因為其實你還車個時好難會用到盡,咁租車公司又用埋用淨嘅油再加滿又俾另外一個客用,重要買貴D,都幾好賺,所以我又要搵D Full to Full 嘅租車公司。最後都搵到一間中介公司,呢D中介公司唔知點解個價會平過租車公司個個價,重要係你去返個個租車公司個網,你係會搵唔到你租個架車款,真係好神奇~~~
上面三樣嘢攪掂基本上都可以出發去旅行,不過點都要搵下D景點架,講真~~我個人對於歷史真係無咩興趣,再加上去咗好多歐洲國家旅行。發覺佢哋每一個城市都係個一款模式,就係廣場、教堂、皇宮、修道院~~係搵資料個時其實都睇過下每一個景點嘅特色,然後先加入去個行程到。不過對於我呢D過目即忘嘅我來講,到咗去到個時完全唔係好記得呢個景點有咩歷史再加上西班牙基本上所有嘅教堂、皇宮、修道院都係收入場費嘅,我呢D著重外表嘅人,又點會俾錢入去睇呀,好多景點都係係外面影相就算,不過大型嘅景點都會入場嘅!!重有就係呢一次西葡之旅真係行到金金哋,因為D景點其實大部份都係係市中心,基本上行唔可能用車去睇,架車放咗係住宿到就係去睇景點。搭公交又唔得,因為佢每一個景點距離又唔係好遠喎,所以基本上我哋係行足十幾日架,重要行到腳指起水泡添呀

今次其實想用自駕者個角度去寫,因為去到每一區都會留意到泊車同埋揸車嘅嘢,盡量係呢一方面寫多D資料,因為我搵呢一次自駕之旅D資料個時睇過好多Blog,佢哋都無點寫到關於自駕呢一方面嘅資料。

7 則留言:

  1. Yes...Swiss is my hubby's favorite country, he feel this is the most rich & peaceful place in the world too^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Swiss 都要遲少少先去囉...
      不過個到D風景好靚..

      刪除
  2. 去俄羅斯隨時搵個靚女返黎做老婆!XD

    回覆刪除
  3. (傳聞佢哋會留咗D Cookies係你部電腦到,等你每次去睇佢哋個Website時個價會多過你上一次睇個個). Is it true? Maybe I will use different computer to access the web site next time.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過租車網個D係真個喎,我用用開個架睇,個款車個租車價會貴咗,同埋會有D款無咗
      但係轉頭用第二部電腦睇就又出返來個喎...

      刪除

來到留返句說話先走啦...