2012/04/22

2012 巴爾幹半島自駕之旅 Day 16 (15)

今日係行程嘅最後一日,想適應返時差所以早咗D起身
今日都係無行程,不過可以 Late Check out 到十二點,
架車就要兩點半先還,咁即係我哋有成兩個幾鐘係出面
原先諗住去附近嘅一個城鎮 Cavtat 睇下用下D時間,
~~ Apartment owner 朝早又同我哋講個客成下午五、六點先會到
所以可以俾我哋留到成兩點都無問題~~~~

~~行程有變啦,原先諗住整好D腸仔同雞腎做Lunch
家下就變咗我哋嘅 Dinner ...

來咗咁多日都無係 Dubrovnik 到食過嘢,
好,今日就係去面到食個 Lunch ...

搵咗幾間,最後揀咗一間係露天廣場附近嘅..
叫咗個墨汁意大利飯同白汁蝦意大利飯
~~
墨汁意大利飯原來真係好咸,佢哋D口味真係好重下
之前係第二區到食過,以為係個廚輸咗馬落多咗鹽,
原來唔係....係呢到煮比較重口味
而個
白汁蝦意大利飯都好濃味
你話呢到唔飲Beer 點得呀....

重叫咗個 Dubrovnik Style 燉蛋...俾佢個名坤咗
以為係咩特別甜品添,原來只係將個
燉蛋雪凍咗咁大把...
味道就一般囉..

之後就返 Apartment Hae 多一陣,大約差不多兩點就去機場
唔洗十五分鐘就到,租車公司 Check 完架車就走得

入到機場唱返D Kuna EURO ,呢個機場個 Rate 唔係浮動無咁好
之後就係入面等上機

入面間 Duty Free Loccitane 平過出面好多呀...

去到 Munich 重有兩個幾鐘先搭機返香港
又係上下網過下日神

D腸仔同埋雞腎都順利由 Dubrovnik 帶到去 Munich
做埋我哋 Dinner...

21/4/2012 around 15:35
返到香港,呢個巴爾幹半島自駕之旅就完成了....

成個 Trip ,係克羅地亞嘅其他三個國家都係落雨~~~

克羅地亞去大景點都係好天,所以都唔錯啦...

成個 Trip 最印象深刻就係係波黑嘅 Sarajevo ...戰爭真係好可怕,重要發生係我哋活在嘅時代
希望世界和平啦...








1 則留言:

  1. 三款食物賣相也很差!
    [版主回覆04/23/2012 08:54:04]唔....味道唔係唔得,但係唔啱我哋亞洲人...真係幾重口味...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...