2012/04/22

2012 巴爾幹半島自駕之旅 Day 15 (14)

呢到D天氣預測真係好鬼準,話今日會落雨就真係落喎~~好難想像到尋日都重係烈日當空,今日就烏雲密佈囉
不過睇返其他人嘅 Blog 都係話呢到時睛時雨~~
落雨有咩做呢 ? 原來呢一日係無特別行程,只係要睇天氣,如果好天就會揸車去附近嘅城鎮到睇下嘢
雖然都係無咩特別嘢睇~~~
咁~~我哋咪繼續係 Apartment 到 Hae 下先囉,好在 Apartment 個 view 都幾正,
坐係到睇住舊城又幾正...

大約11點幾到,開始無落雨~~~咁我哋又要睇下今日食咩先啦~~~
但係一定要去買青口先,去到個老伯話今日無青口,OMG....點解會無架
我哋諗住食到走個日架嗎~~~嗚嗚~~~無得食啦...

之後就去咗行下一個景點,一個最古老嘅藥房,都係尋日睇人哋D Blog 先發現
其實呢個藥房就無咩特別,只係歷史好悠久啫

咁我哋今日食~~~都係個幾味,因為買來買去都係得呢幾樣嘢買
返到去 Apartment 整完個 Lunch,又繼續 Hae

個天開始光返,無落雨。於是,就揸車去新城個邊睇下有咩睇
原來係無嘢睇,不過係長途車站個邊有間好大嘅超市
多好多嘢買,我哋買咗D嘢,重有買咗D雞腎諗住聽日做Lunch

因為無咩嘢睇,咁就返 Apartment 啦...
是日真係 Hae 到爆....

聽日就要返香港啦....呢個旅程就快完結啦...







沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...