2012/04/17

2012 巴爾幹半島自駕之旅 Day 11 (10)

今日要由Mostar移動到Sarajevo,車程要兩個鐘,我哋大約八點幾就出發....臨走時Pansion主人送咗一支紅酒俾我哋...
今日又係落雨....
沿途上去 Sarajevo 途經嘅地方都好靚,好有瑞士Feel...
我哋大約十一點到到咗Sarajevo,無咁快去 Hotel..(係..今日住 Hotel)
想去咗呢個 Tunnel of Hope 或者叫 Tunnel of Love,上網搵咗資料,佢網頁有個 GPS..
去到竟然係一個 International Airport...吓..唔係呀嗎...見有個牌咪跟住行囉
去到見到有間爛屋...有個牌指住 Tunnel of Love 但係係一間好似棄置嘅屋似的
咁啱有個當地亞伯泊咗架車係到,我咪買下佢囉
佢講咗一輪唔知咩話,又指住自己架車,,,,
呢一個 Moment ,我好強烈咁覺得呢個亞伯係係到執死雞
等D人搵唔到,佢就帶人去,不過就收錢..
呢D嘢我當然係睬佢都傻,我哋咪最多返Hotel再問下酒店D人點去...

之後返咗酒店...呢一間酒店位置都幾好,就係市中心對面..Latin Bridge 隔離..

我哋未夠十二點就去到,呀~~呢間酒店又幾好人喎...俾我哋 Check in..
之後就出去食咗 McDonald...然後再去搵 Tunnel of Hope...
搵咗一陣先搵到
呢個 Tunnel of Hope 都幾值得去,睇完佢哋播D片好深感覺..
見到D子彈造成嘅遺跡就更加大感覺...


之後睇完,就泊車返酒店去市中心行,睇完就食埋 Dinner 先返酒店
聽日就要離開呢個波黑...只係兩日感覺...已經好深刻
D人無咩笑容,唔係個個都好Nice..
馬路上面有小朋友幫人抹窗攞錢,感覺好似20年前嘅強國人...

但係其實呢個波黑真係好值得去,如果天氣好重正...
好彩嘅係我哋係市中心行嘅時候無落雨...

好...聽日要揸六個鐘頭車去黑山,原先係行四個鐘
問過下住個到同埋酒店入面嘅人行邊一面好D,都係建議行經 Mostar 去會好D...







2 則留言:

  1. 第一幅係什麼地方...其餘屋的牆上係咪子彈洞?
    [版主回覆04/23/2012 08:58:40]第一幅個到係一條隧道,係佢哋內戰期間用來運物資嘅...
    妳見到D洞係真係子彈洞來...佢哋重未完全將係戰爭中被破壞嘅嘢修復

    回覆刪除
  2. JoanneKwok6/5/12 03:34

    Sarajevo我都好想去呀上次我巴士就唔到時間去唔成...
    好勁呀你,去邊都自駕!見你去過埃及,塔斯曼尼亞,我都好想去呀
    仲有呀,希臘點解無內容,快d分享下啦^^係咪都係自駕?
    [版主回覆05/06/2012 07:45:30]係呀,我睇過好多人講話去 Sarajevo每日得一至兩班車,不過好似有D One Day Tour Join 個喎~~~自從第一次自駕之後,可以自駕嘅地方都會自駕...因為時間可以自己安排,好有彈性~~埃及都係一個幾值得去嘅地方,不過我個次係跟團,因為覺得埃及好似幾亂下~~塔斯曼尼亞一個好正嘅地方,係個到可以好 Hae,,,,,希臘呀~~想去好耐,但係想去個時佢哋無神神罷工...之後一路都無去到...妳都去唔少地方啦...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...