2012/04/26

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (14)(Day 7 1/11/2011)

Classic Cottage (Port Arthur) > 3 Hours Eco-Tour Cruise > Tessellated Pavement > Sorell > Buckland > Triabunna > Swansea >
Spiky Bridge > Bicheno >   Bicheno Backpackers Hostel > Bicheno Blowhole > 夜探 Lady Penguin

今日朝早Join 咗個3 Hours Eco-Tour Cruise ,我哋九點鐘就去到個集合點,不過今朝就重係不停咁落雨。個Tour就10點就出發,我哋就係車入面Hae下先,因為去面又落雨又凍,尋日見到個隻狗今朝早佢去咗碼頭個邊同人玩掉木頭遊戲!!

到咗出發時間就上船,雨還是繼續咁落。成團人入面我哋係最後生個兩個,上船無耐就派咗D防風褸同褲俾我哋著,好在有呢D咋,唔係就會凍死到似 ! 出發個時會係海上面嘅角度到睇個 Tasman Arch、Devil Kitchen、Waterfall、Cape Hauy 、Totem Pole同埋個Tasman Island到睇海豹~~~

一開始睇個 Tasman Arch同個 Devil Kitchen,果然係另外一個角度睇係唔同D嘅...之後架船揸咗好耐唔知去咗邊到停咗係到。之後....原來係係到睇鯨魚呀~~重要係有4條咁多添呀~~係呢個位置睇鯨魚都睇咗幾耐下,D鯨魚重要係跳出水面添呀~~~其實當時又大風又有雨,不過有鯨魚睇就唔理咁多咋。

之後就去睇 Tasman Island,附近有海豹睇,遠睇真係唔知佢哋係海豹,睇完就回航喇 !! 落咗船立即去廁所同埋上車開著個暖風機暖下先~~之後我哋就係停車場個檔雪糕車到買咗D炸魚食,唔知係唔係凍同埋肚餓呢,D炸魚都幾好食個喎~~~

之後我哋就要驅車去 Sorell 到嘅 Supermarket 到入定D食物啦,因為驚係 Bicheno 到D超市無嘢買,買咗D肉同埋菜重有D飲品就向Bicheno 出發啦,個 GPS 話要成兩個鐘先到 Bicheno...

我哋大約5:30先到Hostel,呢間 Hostel 我哋 Book 咗間有 Toilet 嘅房,但係沖涼就要出去沖 !! 攪掂晒所有嘢之後就出去睇下個 Blowhole ,同埋睇下今晚睇Little 企鵝嘅位置。其實睇企鵝可以 Join 團睇,不過我係網上面睇到有人話有個基本上成條海岸線都會有企鵝睇,唔洗特登 Join 團睇~~~

呢個 Blowhole 有料過先前係 Tasman Peninsula 個個好多,有人重行埋去,差D走唔切成身濕晒 !! 之後我哋就去睇下邊到有機會係企鵝上岸嘅地方,然後就去咗呢到間超市到睇下有咩嘢可以買,D嘢價格貴過係 Sorell ~~~

然後我哋就返去 Hostel 到整今晚嘅晚餐食,今晚又係有粟米湯,但係因為無糖就無咁好飲啦~~~食完嘢原來都成七點幾差不多八點,見到都咁夜就順便出去睇企鵝上岸啦。

我哋八點半去到就即刻見到成5~6隻企鵝,當時我哋同企鵝對望,大家到無郁到。到我哋一郁,D企鵝就即刻四散~~真係估唔到佢哋咁早就返上岸呀~~好在睇到佢哋上咗岸,如果唔係我哋係到等幾耐都見唔到...

之後就返 Hostel 到沖涼同休息啦,今日開始連續幾日都係無Internet喇....

其實今日我哋去 Bicheno 途經一間叫 Kate's Berry Farm ,不過成 16:30,佢就閂咗門,重有就係途經有好多酒莊,我哋重睇埋一條叫 Spiky Bridge 嘅橋,好有歷史個喎,但係就係路邊一邊咁嘅囉...































沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...