2012/04/23

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (11)(Day 4 29/10/2011)

Hobart Hostel > Salamance Market > Battery Point > Princess Wharf  > Elizabeth St. Pier > Constitution Dock (Fish & Clip) > Victoria Dock (Mures) > Richmond Gaol > Richmond Bakery > Supermarket > Hobart Hostel



今日係比較 Hae 嘅一日來嘅,因為我哋第一站係去只係係星期六先會有嘅 Salamanca Saturday Market,呢個Market 入面買嘅嘢好多都係佢哋自家製,不過因為落雨嘅關係,睇嘅興緻就大減啦 !! 因為我哋都重未食早餐,一心諗住去到呢個 Market 搵D嘢食下呀嗎~~所以去到見到有熱狗食,真係留晒口水,我哋去最多人排隊個間食...

之後就係呢到買咗兩支 Lavender Hand Cream ,本來想買D鳥結糖,但係好似香港價真棧都有D得咁喎....所以最後都無買到 !!
之後就順道去咗 Battery Point 到睇下,呢到主要係睇D老建築物,但係因為落雨嘅關係,我哋都無細心咁睇,好快就行完~~

而附近有個 Constitution Dock同埋 Victoria Dock,個到有唔少食店。我哋就行去睇下有咩好食啦,最出名就係 Mures 同埋有分 Fish & Clips ,其實都行到差不多食Lunch嘅時間,我哋最後就揀咗 Mures ,食咗個 Seafood Platters,多謝盛惠 $49.9,份量都幾多下~~味道到幾好味,不過有D好似芝士咁嘅嘢呢,就唔係咁好食囉...

食完我哋就返去 Hostel 到攞車喇,不過當時都落幾大雨下~~~之後我哋就驅車去 Richmond 市,去睇全澳洲最古老嘅監獄,車程都係30分鐘到,沿途都經過唔少嘅酒莊~~~當我哋去到 Richmond 個時,雨勢就開始減弱啦...

呢個監獄入場費要成 $7 一個人其實都幾貴,入面重要無咩嘢睇添~~其實十五分鐘就可以睇完走人架啦...如果行程係無時間的話,基本上係可以 Skip 呢個景點架,因為貴又無嘢睇囉~~

然後我哋就許咗附近嘅 Richmond Bakery 到食咗件 Black Forest Cake,又幾好食喎,唔怪得之呢間嘢入面咁多人係到食嘢啦...

之後我哋就去咗附近嘅 Richmond Sweet & Treat 到睇下D糖果,唔知係唔係好出名嘅呢 ? 不過我哋係入面就混吉喎..

睇完就返去 Hobart ,經過一間買鮑魚嘅廠,諗住入去睇下啦,同埋如果平就買啦,點知去到嘅時候閂咗門喎,唔知係唔係今日係星期六嘅關係,下午休息嘅呢 ?!

之後我哋就去咗 Supermarket 到買今晚嘅食材喇,今晚又係食雞翼加大白菜再加多個福字麵。因為天氣關係,今日下午4點幾就返到 Hostel 啦,又可以 Hae 下啦...
















2 則留言:

  1. Hi ! I like the seafood platter and the cake. Looks great ! Yummy !
    [版主回覆04/23/2012 13:34:56]yes yes...諗起都留口水呢..

    回覆刪除
  2. Son Cheung 正 義23/4/12 23:10

    ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥
    [版主回覆04/24/2012 08:22:42]

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...