2012/04/28

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (16)(Day 9 3/11/2011)

Wintersun Garden Motel > Ross Bakery > Ross Bridge > Uniting Church > St. John's Church of England > Tasmania Wool Centre & Visitor Information Centre > Campbell Town Red Bridge > Woolmers Historic Estate (Home of National Rose Garden) > Brickendon Historic & Farm Cottages 


今日唔洗咁早起身,因為今日個行程唔係咁趕,起身食咗兩個蛋糕仔做早餐。隔離個兩個疑似香港人未夠九點鐘就出咗發,我哋呢就大約9:15先出發。咁啱隔離個車位架車又出發喎,但係佢首先將架車向前駛撞埋個壆到,然後又向後駛撞埋後面個壆 ,好似玩緊碰碰車咁 ,之後就轉彎想轉過我哋架車呢邊!! 嘩~~個一下幾鬼驚佢撞埋來呀~~~如果係撞埋來都唔知點攪~~~好在最後無事~~~

之後就直驅去 Ross 市,入面有間 Ross Bakery ,係日本漫畫魔女宅急便取畫嘅地方,亦都因為咁成為咗一個景點~~~係間店舖入面有好多關於 魔女宅急便嘅公仔係到,D遊人好多都會嘆返件 Cake 先走,但係我哋兩個都重未肚餓,所以無食到~~不過佢D Cake 其實都唔平 !! 佢除咗係一間餅店亦都係一間住宅,有得出租房間架....

然後就順便係附近睇下嘢,呢到重有個 St. John's Church of England ,但係搵唔到條 Ross Bridge 喎,所以就去咗 Visitor's Information Centre 到睇下有無D資料啦,順便搵下廁所方便下....係去呢個Information Centre 附近又有一個幾靚嘅教堂喎,我哋當然係要影下相留念下啦~~~原來呢一間教堂叫 Uniting Church ,睇完就入去個 Centre 啦,原來呢個Information Centre 重有另外一個用途就係Tasmania Wool Centre來嘅,入面有介紹關於係 Tasmania 羊毛嘅歷史同資料~~~

睇完就去廁所方便下喇,然後就去埋睇條 Ross Bridge,原來就係個 Centre 附近架咋~~呢條橋又係有好耐歷史架啦。睇完 Ross 市D景點,我哋就去Campbell Town 睇條 Red Bridge ,只不過係一條紅色嘅橋,但係可能又係有D歷史價值~~~同埋用咗D紅色嘅磚造出來...

之後我哋就去今晚嘅住宿Brickendon Historic Farm & Cottages 喇,呢個Farm 本身都係一個景點,因為有好耐歷史嘅關係,途經一個叫 Woolmers Historic Estate (National Ross Garden),但係要收入場費,入面有唔多似好睇,因為個花期都唔知過咗未,所以我哋都係無入到場嘅...重有就係佢都係有提供住宿架...

好快就到咗個 Brickendon Historic Farm & Cottages Check in 喇,到咗時候差不多成 12:30 啦,入到去 Check in ,個莊主Christine 盾我攪好手續就同我哋講解下個農莊入面D設施,原來我哋係住係最大間個間屋架,呵呵呵~~~不過當然要付出代價啦,盛惠 A$175 晚啦~~~

開頭重以為要兜好耐先到間屋添,原來係入口兜一兩個圈就到咗間屋,間屋入面D設備非常之齊全,重要有田園View,重有就係洗衣機同乾衣機任用,嘩~~正呀~~~我哋立即洗晒D污濁衫褲~~

我哋去到呢間屋就不停咁影相,但係呢我哋其實係重未食Lunch個喎,於是乎就快快放好D嘢之後就去附近嘅 Longford 市到嘅超市,但係就搵極都搵唔到超市。咁我哋就去附近嘅油站到入下油順便問下人邊到有超市啦~~~原來有一間係附近不過我哋去咗另外一個方向搵唔到啫 !! 之後我哋係超市買咗D Lunch 同埋 Dinner 嘅食材就返去,同埋都買咗唔少嘢 !!

買完嘢就返去Cottage整Lunch食,今日個Lunch係葡汁煮雞翼加蔬菜再加個甜品 !! 重有呢間 Cottage 入面已經準備咗一D早餐嘅食材係到,真係幾正~~~

我哋食嘢前已經將所有嘅污濁衫褲洗乾淨晒,之後重乾埋衣,我哋一共洗咗三機衫褲,將所以嘅污濁衫褲洗晒咁濟~~~正 !!

之後我哋就係呢個農莊入面參觀下啦,咁啱又係佢哋餵羊仔嘅時候,重俾我哋試下餵羊仔添,真過癮 !! 之後就睇埋農莊入面其他嘅景點,睇完我哋就返去繼續係間 Cottage 入面享受下啦~~~大約6點鐘我哋就食Dinner 啦....之後就繼續 Hae...

呢到有隻貓叫Moody,佢好鍾意入我哋住個間屋,屋入面都有張紙寫咗話可以放佢入屋,但係就唔可以獨留佢一個係間屋入面囉...












































沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...