2012/04/16

2012 巴爾幹半島自駕之旅 Day 10 (9)

今日係要由Split去Mostar,車程就要兩個幾三個鐘先到。重要係過境入Bosnia and Herzegovina (波斯呢亞和黑塞哥維那,簡稱波黑),先前都睇過下有D Blog 有人自駕入去
波黑 ,問題都不大....
為咗節省D時間,我哋就行高速公路...但係去到一個要轉咗嘅路口位附近無神神改道,重要無得轉落去個個路口出完先GPS帶行嘅路....之後個 GPS 又係一塊綠地上飄移....一路行一路行都唔知去咗邊...有D似係土耳其行山路嘅感覺,唔同嘅呢一條係高速公路...

我諗係呢條路資料好新所以GPS就無資料...好在去到最後有個收費亭問下人照行都出返有資料嘅路...
去到邊間,要排一排隊先...過程都好順利,係
波黑個邊有Check到架車嘅 Green Card (呢一個係租車公司係呢個國家行駛買嘅保險)

一路行D路都幾好行,但係就唔行得快,因為D車都好守規矩....
去到 Pansion 都係 11 點到,好在 Pansion 主人俾我哋 Check in
因為出面重落雨,所以我哋都未立即出去,之後等到差不多12點,都要出去
雨勢普通但係加埋風就真係幾勁下...
行到去老橋Stari Most附近都有唔少遊客,如果係有陽光嘅日子,呢到影相一定好靚...
期間重有人係到跳橋添呀....行去睇條橋嘅途中都見到唔少戰爭遺留落來嘅痕跡...
我哋係條橋附近睇下嘢,搵咗間餐廳食咗個 Lunch ,
雨都係重未有停,重落得唔細
咁我哋唯有返 Pansion 休息
之後D雨同風都無細過.....我哋就唯有係 Pansion 入面 Hae...Hae 到傍晚都重落緊
咁我哋唯有食乾量做晚餐啦....
是日睇得唔係好多嘢...







1 則留言:

  1. oh...你真係去唔arm時間呀...
    [版主回覆04/17/2012 00:44:13]係囉...差不多日日都落雨...咩地方都去唔到..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...