2009/04/03

2009 "花中精靈"紫白雙色禾雀花美食之旅(6)

都係要快D寫埋佢先,如果唔係就要成兩個星期後先寫到喇~~~因為今晚就要出發去韓國喇....呵呵呵呵~~~

好,食完餐美味嘅晚餐之後就要去今晚住嘅酒店~~~就係五邑鳳凰酒店~~~我哋去到嘅時候都成八點幾喇...基本上我哋都係到瞓覺啫 ! 去到間房~~嘩~~大到呀~~~可以放三張乒乓球枱都係呀 !! 之後我哋就四圍行下,重係入面唯一一間超級市場買咗雪條食,之後就打返幾圈 ! 開頭試自動麻雀嘅...但係成日都少一隻,最後就變返手動喇 ! 打完就返房沖涼瞓覺~~~

第二朝早十點先集合,所以我哋成九點半先去食早餐,唔知係唔係遲來食呢....無咩嘢食嘅 !! 之後就去今日嘅第一個景點喇~~~就係呢次旅行團嘅主題"花中精靈"紫白雙色禾雀花"~~~因為呢種禾雀花嘅開花期係二月尾至三月中,所以我哋去到基本上好多都凋謝晒 ! 有D都可以睇到個樣,都幾似 ! 之後就係個溫室入面睇下嘢,重即場買咗D有機蕃茄食添 ! 都幾鮮甜 ! 睇完就出發去食午餐,呢一餐又係佢哋係D單張同埋導遊係車到推介嘅,就係叫做<<原味民間20道菜>>~~~聽個名都幾勁 !! 因為去呢間酒家嘅路突然封咗,所以攪都成兩點先到酒家~~~好啦~~~原來真係有成20道菜食架~~成枱人都食唔晒,席間有一對團友講佢成日參加呢個美食之旅,因為佢覺得好抵~~~話時話~~~Overall 其實都幾好~~~食完就去最後一個景點,就係霍英東出錢建造嘅景點,南沙濱海旅遊區~~~入面有一間觀音廟同埋一個塔,我只係去到間廟到,但係就無上塔喇~~~因為唔夠時間呀嗎  ! 睇完間廟重去食撞奶添呀~~~之後就回程去皇崗,返到去深圳都成六點喇,完成咗呢個美食之旅喇....

評語 : 基本上都幾好,兩日一夜去食下睇下嘢,同班朋友一齊去真係幾好像!但係呢間旅行社成日都好多人係門市到架,要報名都唔係容易。重有就係佢哋得三間門市,比較無咁好,不過可能就係因為咁所以先咁平 ! 重有如果佢哋有網站提供有關資料就好啦~~~






沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...