2009/04/18

2009 韓國自駕之旅 - Day 1 神秘道路

睇完個耽木羅石苑之後,就繼續我哋尋找神秘道路~~呢個神秘道路都真係幾神秘,開頭我哋唔係想去嘅時候又成日都見到D路牌寫住去神秘道路喎,但係我哋想去嘅時候呢~~~就一個牌都見唔到寫話去喎...真係好神秘呀~~~都唔知揸咗幾耐,終於都到咗喇 ! 先前係網上面搵呢個神秘道路嘅時候,有個人寫呢個神秘道路真係好神秘,神秘在係你見到佢向前斜D物件真係會向前行,向另外一邊斜就係向個邊行 !! 跟住佢就嘖嘖稱奇,真係好神秘~~~

哦~~~以我所知唔係個喎...但係我哋又係咁喎....試到同樣嘅反應喎 ! 當我哋係到疑惑緊嘅時間,有個的士司機即刻試俾我哋睇啦....當然唔關我哋事啦,係有人包車去睇景點,個司機試俾個乘客睇啫 ! 原來我哋係調轉方向,唔怪之得啦~~~終於都試到喇 ! 之後就係附近嘅一檔嘢到買咗條魚旦食,D魚旦其實係無咩味,個亞豬媽就不停咁係到講電話,好似韓劇入面個D咁一樣,大大聲咁係到唔知講咩喎 !!




個亞豬媽不停咁講電話架




呢個牌兩邊都係 Start 個喎....但係得一邊可以得




神秘道路~~~




景點資料 : (資料轉自濟州特別自治道網頁 http://china2.tour2jeju.net/main/)


基本信息



  • 神秘道路(怪坡) 圖片

  • 神秘道路(怪坡)

  • 濟州道 濟州市 老衡洞

  • 電話: 064-710-3312

  • 滿意度:



介紹


被稱爲神秘道路鬼怪之道的這段路,如果把車停在下坡,您會看到明明應該滑下來的車反而倒爬上坡去的現象。其實,這只是一種視覺引起的誤差現象,受到周圍環境的影響,往下傾斜的地方看起來卻像上坡。






來訪路線



在新濟州老衡圓環沿著11號公路上去5分鐘,就可看到世界級的觀光名勝地-神秘道路。


3 則留言:

  1. 哇...
    有得去旅行咁好呀....
    我最遠都未試過離開中國..唉....
    你識韓文 ?
    [版主回覆04/18/2009 16:29:00]哦~~可能遲D妳會去好多地方呢....哈哈~~~韓文真係佢識我我唔識佢呀 !!

    回覆刪除
  2. 你唔准笑我0架
     
    我想話你知...我唔明呀
    神秘道路...即係點神秘0者, 點向前, 向後0者??
    [版主回覆04/19/2009 10:15:00]哈哈~~~其實呢個神秘道路係因為周圍嘅環境令到睇個個人有視覺上錯覺出現。好簡單...妳睇前面條路係向上面斜,放件物件係到理應向妳個方向流返落來,但係呢條神秘道路就會相反,件物件係會向上流.....所以咪話神秘囉(香港舊時好似譯神奇道路架)

    回覆刪除
  3. 明喇明喇...呢條路, 又幾盞鬼喎!
    [版主回覆04/21/2009 05:14:00]哈哈~~~就係咁先神秘呀嗎....如果無人係到試...我哋都唔知呢...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...