2009/04/25

2009 韓國自駕之旅 - Day 3 濟州市油菜花花祭(嘉年華會??) ?? (途經景點)

睇完條好靚嘅櫻花之路之後,我哋就繼續向萬丈窟前進。大約揸咗30分鐘到,我哋見到有一大塊油菜花田重有D好多攤位係一達空地到,於是我哋又揸過去睇睇喇 ! 去到附近見到有棟嘢寫咗 - 濟州市市政府大廈喎,又見到有幾個警察係到封咗條路喎,入面有D好似攤位嘅嘢,於是我就揸去另外一條路,一轉個灣,就見到成條路都泊滿晒車。於是就搵個位泊好架車之後就走去影相啦。呢次呢個油菜花田個規模重大過先前係城山日出峰見到個D~~~

我哋好興奮咁周圍影呀~~~~影呀~~~~影呀~~~~影完之後就行去一D攤檔到睇下,原來係D食嘢嘅攤檔來架,有D似嘉年華會或者花祭,因為佢哋D攤檔隔離就有好多油菜花係到架喇。我哋一路行一路睇到D嘢食好似好好味咁,頭先又只係食咗D麵包,於是就入去其中一檔到叫咗D嘢來食喇,我哋叫咗壽司卷,煎餅同埋燒豬肉食。我哋同個韓國大叔指下隔離D人食嘅嘢,點知佢呢就整咗兩條壽司卷,煎餅又整咗兩件來喎....我哋諗住過口癮試食下一條之嗎! 重有就係個碟燒豬肉,唔知點解會變咗做豬腳嘅呢~~~由於真係溝通唔到,我哋就唯有食啦~~~不過碟煎餅真係幾好味,其餘兩樣就Okay啦,但係我真係好想試下燒豬....不過食飽咗食唔落 ! 之後,我哋就係呢D攤檔到行下,行行下見都有一個攤檔買D好似"屎蟲"嘅嘢喎..."屎蟲"你哋知唔知係點架,白色一條好似鼻涕蟲嘅呢....我哋諗住影下相啫,個亞豬媽就無神神篤咗幾條俾我哋試,得我同另外一個團友試.....食呢個"屎蟲"真係好有好大勇氣,既然亞豬媽咁慷慨,我就試下喇.....唔~~~食落有D試食緊粟米咁嘅味道,有D咬口咁喇~~~不過我可以話,我自己唔會買來食囉 ! 其實除咗呢種"屎蟲",重有一樣唔記得係咩嘅蟲~~~~點解韓國人會食D咁嘅嘢嘅呢 ? 唔通佢哋覺得好好味嘅 ?

之後行行又見到有D雞串個樣好似好好味咁喎,我哋就買咗一串來食喇,好有雞味,同埋都幾淋~~~跟住無神神有個韓國人送咗D氣球俾我哋D團友喎....奇怪 ! 然後我哋就周圍睇下喇,呢個嘉年華會或者花祭入面有好多日常用品買,重有唔少嘅食品買添~~~係出口附近重放咗D用廢鐵整成嘅物件放咗係到 !! 其實究竟呢D攤位係咩原因係到嘅呢 ? 有無知呀~~~~

都幾得意~~~~睇完晒D嘢之後我哋又再次向萬丈窟出發喇 !!



你哋睇下,呢幅油菜花田真係好大架......




睇下我幾細粒~~~幅花田幾大幅~~~




D白色頂縫就係個D攤位喇...




一入去就見到嘢食....




燒豬肉,我自細鍾意食.......




一個個攤位,好多檔




我想叫嘅係燒豬肉呀~~~點解會變咗豬腳肉架......




韓式飯團~~~~我要一條咋~~~大叔可唔可以唔要咁多呀 !!





呢D就係我叫佢做"屎蟲"嘅食品喇.....隔離重有一兜好似螺嘅物體 !




近睇似D咩呢 ? 睇睇下,又有D似蜜蜂嘅幼蟲喎...




係D攤位附近都有一大篇花田架...




呢種食物,係韓國成日都會見到,好似香港嘅雞蛋仔咁




燒雞~~如果唔係食飽咗,我實整返隻試下 !




雞串~~~好好味嘅呢~~~




嗱嗱嗱~~~就係呢幾舊又廢鐵整成嘅嘢放咗係門口喇...




5 則留言:

  1. d 蟲真係幾核突喎
    [版主回覆04/25/2009 22:20:00]係呀~~~真係幾架....不過人哋好熱情咁俾我哋試,我哋唔可以唔試下架嗎 !!

    回覆刪除
  2. 派小姐26/4/09 23:37

    真係好大幅油菜花田呀!!! 好靚呀! (我哋冇經過呢度... ) Thanks for sharing!!
    [版主回覆04/27/2009 05:02:00]哈哈~~~呢個都係經過先睇到 ! 其實我到家下都唔知個到係咩地方~~~~

    回覆刪除
  3. 方芷晴27/4/09 13:51

    哇,個油菜花田好大好靚呀!好想去......
     
    我想問吓,D「蟲」係咪真係蟲嚟ga?質感似粟米,味道呢?你食嗰陣有冇「妹」到佢d手手腳腳?佢有冇翼ga?等我問吓我個識韓國文化的朋友,係乜嚟ga 先。
    [版主回覆04/27/2009 19:48:00]我睇個樣係真係蟲來嘅~~~~質感似粟米,味道其實都似粟米,食落去~~~~唔~~~~無咩特別感覺 ! 手腳同翼到感覺唔到呀 ! 快D問下妳個朋友係咩來喇...通常有呢種衝,隔離就有一種好似螺嘅嘢一齊,問埋妳個朋友係咩來嘅....

    回覆刪除
  4. 嗰 啲系 蠶繭。我都覺得冇乜味,不過 啲氣味就好遠都聞到。我覺得都幾難聞。
    [版主回覆04/28/2009 10:52:00]哦~~~原來真係蟲來嘅....不過食就唔會覺得點,係感覺上難頂D啫 !

    回覆刪除
  5. 不老不死5/6/09 23:35

    吓~~~~蟲!!!!!仲要係[屎]個隻... 真係唔敢食呀!!!
    [版主回覆06/06/2009 09:32:00]其實我真係唔知呢D係唔係屎蟲,不過應該唔會....可能係一D蜜蜂嘅幼蟲,但係食嘅時間點都覺得有D嘢 !! 味道好似食緊粟米咁!!

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...