2014/11/19

2014 冰島自駕之旅 前言及準備篇

2014 冰島自駕之旅 前言及準備篇

冰島一個2008年宣佈破產,6年後我哋就去咗一趟。係我印象中嘅冰島覺得應該係一個好凍嘅地方(如果無風其實又唔係好凍),諗都務諗過會咁快就去,所以對冰島無咩概念,打算去之後就去搵資料,旅遊書好少講冰島嘅資料,有都係搭埋其餘嘅北歐國家一齊講。反而係網上面搵到嘅資料重多,係台灣 Backpacker 重要開咗一個 Line 嘅群組添~~

我哋呢個冰島之旅由決定到出發都唔夠兩個月,因為其實我哋都未計劃去邊。其實真係無諗過會去冰島,因為覺得好似好凍咁囉,重有又話D嘢好貴。之後無意中同D Blog 友交流開,佢講緊話將會去冰島。咁就撩起我搵冰島嘅資料,又睇下D機票,發覺都可以去個喎,咁就束成咗呢一次嘅冰島之旅啦~~~

點解咁遲到未買機票都係因為一個火山,係8月個時有爆發嘅跡象,佢哋發出個警告級別係去到紅色,所以一路到係觀望嘅態度,機票一路都未敢買住,驚如果爆咗就唔洗去歐洲都似。不過去到9月中到個危機就好似解除咗,咁就即刻買機票啦,不過價錢同埋選擇咁無8月尾個時睇到咁正...最終我哋計埋搭飛機去咗14日,實際就玩得11日。不過去冰島11日其實都好夠...

交通:
去冰島其實有好多條航線可以去,一係係經倫敦,一係係經挪威,唔係就好似我咁經芬蘭~~今次我哋就揀咗搭 Finnair,睇過係最平同埋時間應該係最少嘅,其實都唔少架,去同返都要係芬蘭機場到等9個幾鐘,不過就唔洗轉幾次機,其實 Emirate 同埋 Qatar 都可以駁機去,不過就要轉幾次機。重有就係可以順便出去芬蘭首都到行下~~但係我係開始搵資料個時見到又D航班係唔洗等咁耐架,不過唔知點解去到最後又無咗喎
係冰島我都係係由  Akureyri 向返 Reykjavik嘅1號公路到見到有一架去 Akureyri 嘅巴士,其餘嘅只係係 Reykjavik 到見到。所以基本上如果係要環島遊嘅話,自駕無走雞~~


住宿:
冰島嘅住宿普遍都要成HK$600起,住酒店嘅好多都要過港幣一千蚊。呢幾年去開歐洲旅行,都係用 Booking.com 去訂房,佢勝在可以有得免費 Cancel 訂咗嘅房,當然係要係符合訂個間住宿嘅條款先得啦~~~呢一次主要係盡量訂 Apartment ,因為可以自己整嘢食。不過冰島有部份地區,訂唔到Apartment,係因為我去個時冰島已經踏入淡季,所以有部份住宿已經休息,好似米湖 (Myvatn) 就係喇

租車:
係冰島,想去D特別嘅地方就要租四驅車,因為佢哋有D Gravity Road,又有DOff Road,即係路面嘅狀況唔係太好,只適合四驅車行駛。其實我租四驅車係因為係雪地上面行駛安全D,因為之前試過係日本行雪地,真係幾危險下,不過租四驅車同普通車嘅價錢差一半到。係網上面搵咗一輪,有D租車公司都有四驅車租,不過最後同一間叫 Blue Car Rental 到租,因為佢哋有一個保險係包沙石導致嘅問題。不過呢一間租車公司係9月中到被大量嘅台灣人退租,原因係因為佢哋話呢一間租車公司濫收費用,譬如話架車個底花咗然後就收費。不過經此一退車潮,反而益咗之後租嘅人,因為好多都係話收車個時無咩問題~~其實,如果係唔係落雪嘅日子去,我諗我會租私家車,因為冰島好大部份嘅路嘅路況都幾好,只係有D景點就真係幾差下,不過慢慢揸應該無問題~~

行裝:
我哋去冰島嘅時間,氣溫長期都係係5度樓下,呢個都唔係最大問題,問題係冰島無時無刻無論何地都好大風,所以要一件擋到風嘅褸,好在我重有一件10年買落嘅哥倫臂罅重著得(不過D拉鍊頭膠嘅部份有老化,係旅程途中爛咗幾個)。之後就係鞋,呢一個其實都幾重要,因為要保暖又要防水,好在都俾我搵到對好嘢,係 Salomon 嘅雪鞋,成程對腳都好暖,行雪地又無問題,重要真係防水架~~~不過團友就勁D,褸同鞋都要買過晒,全部都係係哥倫臂罅到買,對鞋佢都話OK

:
係冰島~~~其實我哋唔係係出面食咗好多餐,晚餐食過一次,午餐嘅好多都係食包~~基本上係冰島食一個晚餐大概HK$300-700一個人到,午餐就應該會平一半到喇。不過佢哋嘅超市都有好多肉類同菜買,但係份量就幾多下,如果人多應該會幾好~~~最後都無試到羊肉湯,唔知好唔好味嘅呢...重有係 Reykjavik 到見都有鯨魚同埋 Puffin 肉食,睇到都唔係好想食...



2 則留言:

  1. 冰島真係冇想像中咁貴, 等睇你啲靚相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~我D相得個幾張得架咋...

      刪除

來到留返句說話先走啦...