2014/11/22

2014 冰島自駕之旅 Day 1 & 2 26 & 27/10/2014 (星期日、星期一) (1)

2014 冰島自駕之旅 Day 1 & 2 26 & 27/10/2014 (星期日、星期一)
Hong Kong > Helsinki, Finland > Iceland

今日其實係唔係第一日呢 ? 如果係旅行團就會計第一日囉,今日嘅行程就係去機場搭飛機,我哋係搭 27/10/2014 00:40 嘅芬蘭航空。夜晚十點幾先出發去機場,出發之前就特登買個喼用嘅磅,因為每人得23kg!驚超重,係屋企磅咗應該唔過,又因為呢個23kg嘅條款,又要買多一個。最後,都係啱啱好22.9kg無超重~~~之後都係係機場到Hea,不過去到上機嘅位,又轉咗去另外一個,好在重有時間..

上到機,芬蘭航空D位又幾OK喎,我講緊我哋坐個排咋,其他個D見到都比較窄咗少少~~之後就瞓覺,過咗大概2個鐘到就派餐,味道就麻麻哋啦~~~之後又繼續瞓,平時搭飛機我都會睇返幾套戲,不過呢個芬蘭航空D戲舊到呢,你係唔會想睇,重好啦,可以瞓下~~~

一覺瞓咗成6個幾鐘,又到咗派餐時間,個早餐好食過個晚餐~~~

到咗芬蘭都味夠當地時間嘅6點,咁我哋就諗住出去行下啦,因為要14:30先再搭飛機去冰島。出境個時個關員要問我哋攞呢個機票睇,又問我哋出去做咩~~
之後就出去到搭車去市中心到,搭車出去個時就諗住用機買飛,點知部機神神哋,最後到係係上車同司機買。搭咗大概40分鐘出到去火車站,個時個天都未光,重有就係又大風又有D雨重要幾凍下添。咁我哋都係四圍行下睇下嘢咁,Helsinki 市中心景點都係得D教堂睇下。行行下因為太大風就入去D商場到避下風先,D商場又有免費 Wifi 用又幾好喎
未夠兩個鐘我哋就行完,先前重諗住係個 Market 到食埋嘢,不過個到淨係見到包同埋煙三文魚所以最後我哋都係返去火車站嘅 Burger King 到食返個 Lunch (出來最主要都係因為呢一個咋)。食完我哋就搭車返機場,因為天氣真係認真麻麻,重要越落越大雨添~~~返到機場,搵返個上機位,然後就係到 Hea…

夜媽媽就打的去機場啦
第一站~~~芬蘭
飛機餐...OK啦,因唔會有期望
芬蘭 Helsinki 機場
機場出面嘅巴士站,出面重係好黑
搭巴士中....
到咗火車站已經係7點
但係出面都重係....冷清清...
火車站入面都有D人,應該係返工..
火車站
火車站附近嘅街道
教堂
後面個個唔知咩廣場
SuperDry係芬蘭都有得買喎..
呢個又係唔知咩教堂
家下每逢有橋D人都會鎖把鎖係到
大商場,去呢到係想搵廁所,不過係要收費嘅
Market...無咩食嘅...
街邊檔,食包 Only
街市入面都幾多嘢買
我會覺得呢D係芬蘭臘腸
煙三文魚....網上面有人話幾好食,不過我哋無試


又返到去火車站,搵咗間 Burger King食嘢
食完返機場
等機去冰島

2 則留言:

來到留返句說話先走啦...