2014/11/30

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二)(4)

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二)


Downtown Reykjavik Apartment > Thingvellir國家公園 > Strokkur (Geysir 間歇泉已不噴水 > Gullfoss 黃金瀑布  > Kerid火山湖 > Hvolsvöllur > Borg Apartment

之後就再睇呢個Strokkur 間歇泉,去到停車場就見到有好多車同埋旅遊巴係到。我哋泊好咗車之後就行去睇,係呢個間歇泉附近有大大小小嘅細溫泉仔係到,佢哋都不停咁係到出緊煙,D水睇落都應該幾熱下~~

係呢個Strokkur 只有一個位會有噴水,唔洗點去搵,因為會有一大班人企咗係附近~~我哋去到個時啱啱噴咗一嘢,所以就要去等一等啦~~~其實企係到等個時都幾凍下,唔係幾想伸手出來。當噴個一刻到幾震撼下,不過就要識得揀位企,如果企係下風位,咁就會成個人都濕晒...


唔知點解會有個警告牌係到
每隔十幾分鐘就會噴一嘢
泉口



睇完呢個,見時間都唔早,所以就係呢到食返個 Lunch 先走人。呢到有包同埋有湯飲,我哋叫咗兩個包同埋一個湯,盛惠 $3270 kr ,即係兩舊幾水到啦,係歐洲係咁上下。食完我哋重係入面行下,佢哋基本上每個大景點入面食嘢嘅地方都有一間買衫買記念品嘅商店係入面。入面重有得買 North 66 嘅產品,North 66 係冰島到幾出名,係主要買戶外用品嘅,不過價錢都幾貴,所以我都係齋睇無買多~~~


買嘢係自助式咁買嘅
我哋嘅午餐
入面都幾多嘢買,不過唔係我飛彿


睇完我哋就去另外一個景點啦,就係 Gullfoss 黃金瀑布 ,呢個 Gullfoss 黃金瀑布 話會睇到彩虹,不過我哋就睇唔到,因為我哋去到嘅時間係無太陽,無太陽係睇唔到彩虹。由Strokkur  間歇泉 去Gullfoss 黃金瀑布其實好快,我哋去到就搵個位泊車,然後就行去睇。未去到個瀑布就已經有好多水花飛埋來,加上呢到又大風又凍,所以我哋又係快快睇完就走人~~~~相都唔係幾想影~~~~ 


睇我包到咁就知有幾勁大風同凍喇...

無陽光下唔係好靚
呢個保暖壺係呢冰島之旅好好用...




2 則留言:

  1. 你今日啲行程好涷咁, 全部快手快腳閃喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....其實唔係凍,係好大風,企多一陣都頂唔緊

      刪除

來到留返句說話先走啦...