2014/11/30

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二)(5)

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二)

Downtown Reykjavik Apartment > Thingvellir國家公園 > Strokkur (Geysir 間歇泉已不噴水 > Gullfoss 黃金瀑布  > Kerid火山湖 > Hvolsvöllur > Borg Apartment

睇完呢個Gullfoss 黃金瀑布,我哋就去另外一個景點就係呢個Kerid火山湖,呢個Kerid火山湖,其實又係一個假火山中間有個湖咁,不過呢個景點係要收入場費,每人EUR$2,係冰島唯一一個我哋要俾錢入去睇嘅景點。我係網上面睇到,有人5點之後來到係可以唔洗錢入去,因為個個收錢嘅人收咗工~~~
呢個Kerid火山湖講真無咩特別,如果係無時間其實係可以唔洗睇都得,不過我哋就順路同埋今日呢一個已經係最後一個景點來~~~係附近行咗一陣,不過我哋無兜一個圈,影完相就去我哋今晚嘅住宿~~~
其實原先我係諗住會住返係 Reykjavik 嘅,不過睇睇下又要揸返個幾兩個鐘返去又好似唔係幾順咁,咪搵返我哋沿路睇下有無咩住宿。開頭就無咩選擇,後來就搵到今晚住嘅呢一間,價錢重平咗係 Reykjavik ,咁就決定住呢一到啦~~~

入到去今晚住宿個到,經過市中心見到都無咩睇同埋唔多見有超市,好在尋日買咗足夠嘅糧餉啫。去到住宿到,唔多見到有我哋住宿嘅名嘅牌係到,咪周圍搵下囉,後尾有個人行出去,原來佢就係館主,俾咗錢之後就安放好行李就準備晚餐~~~

食完晚餐無咩做,又出去影下睇下有無極光啦,係冰島之旅第一晚去睇,因為尋晚好攰~~~開頭都無,後來去到差不多10點就出現,不過就好厚雲,於是乎就叫埋團友一齊出去揸架車去一個黑少少嘅地方。家下睇返D相,其實個晚D極光應用幾強勁下,如果無咗D雲,肯定好精彩~~不過我個時到未知影極光部相機要點 Set ,要無限遠呢一家嘢原來唔係咁容易,所以好多都影到係矇查查咁~~影到咁上下,厚雲到睇唔到,咁我哋就走人返去沖涼休息

紅色嘅泥土唔知係邊到來,淨係係某D位置有


係冰島其實都有幾多個呢一類嘅火山湖

是日住宿
極光....不過好厚雲,睇返原本都幾強勁

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...