2014/11/29

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二) (3)

2014 冰島自駕之旅 Day 3 28/10/2014 (星期二)

Downtown Reykjavik Apartment > Thingvellir國家公園 > Strokkur (Geysir 間歇泉已不噴水 > Gullfoss 黃金瀑布  > Kerid火山湖 > Hvolsvöllur > Borg Apartment

今日我哋就會離開 Reykjavik ,首先會去呢個 Golden Circle 到睇附近嘅景點,睇完就會去今晚嘅住宿。尋晚都幾好瞓,可能係搭咗一轉幾長程嘅機都唔定。食完早餐我哋就出發喇,第一樣要做嘅嘢就係去油站到買油咭(N1)。因為係冰島,好多油站都係自助入油嘅,有D直頭係無人係到,得部機係到。其實係可以用信用卡找數,不過冰島係自助情況下用信用卡係要入密碼嘅,而入密碼只需要入4個位 ! 但係香港嘅密碼係6個位嘅,問過香港嘅銀行,係呢種情況下係用唔到嘅,所以就要一定買油咭喇。但係其實如果唔係會去D好偏遠嘅地方,基本上可以係唔洗買嘅,因為最後我係要退咭先得。

到講返今日個行程先,咁我哋第一站就諗住去搵N1油站,但係搵咗兩、三個都係無人嘅。於是就諗住唔買住,諗住直接去景點,遲D先買。就係去Thingvellir國家公園途中,就見到一個好大嘅 N1 油站,咁咪入去睇下囉,又有得買,咁我就買咗 $40,000kr。買咁多都係因為見到好多人都係用咗差不多成$50,000kr嘅油費,咁最後當然係無用到咁多啦。買完就繼續上路去,一路都好順便。

去到Thingvellir國家公園,未落車就感覺到好大風,重有落少少雨添。原來係咁情況下,你會係想快D睇完之後就會走人。我哋係個觀景台到睇下影下相,不過個時係非常之大風,又凍喎~~之後就去咗睇埋個歐美板塊行多一陣就走人喇,因為實在太大風喇其實入面重有間教堂同埋瀑布,不過間教堂應該閂咗,個瀑布又要再行入D,所以我哋都係唔睇~~~




食返個早餐先
Downtown Reykjavik Apartment
買咗 $40000 油咭,後來係用唔晒嘅

在途中
行行下見到一堆石

去到Thingvellir國家公園,好大風又好凍
歐美版塊




沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...