2010/08/31

2009 日本東北之旅 Day 15


2009 日本東北自駕遊 Day 15

日期 : 7.11.2009  星期五

行程 : スーパーホテル山形駅西口  > みやぎ生協 COOP MIYAGI(黑松店) > 志波彦神社鹽竈神社‎Lunch@くら寿司仙台中野栄店大崎八幡宮 > 瑞鳳殿‎ > スーパーホテルCity仙台 > 広瀬通 > Dinner@仙台牛タン発祥の店 味太助

總行程里數 :
131 公里 – 大約 3 小時 11 分鐘




檢視較大的地圖

今日行程就係開始Hea住來玩啦,因為大部份嘅景點我哋都睇咗啦,淨低嘅可以去可以唔去都得,睇情況而定啦。我哋食完早餐例牌上去Hea下先,大約九點半我哋先出發,但係又唔記得影低酒店個outlook喎...

今日我哋首先去鹽竈市嘅塩水產物仲御市場,中途經過一間大型嘅Shopping Mall,我哋以為有嘢睇,所以就入咗去睇下啦...原來係 SuperMarket來嘅 !! 重要係呢到整到將部相機跌咗落地添,攪到部機之後傻下傻下咁,去到個御市場個時部相機都重係傻下傻下咁,重要影唔到相添,好在最後佢都正常返,但係都唔敢大力咁整佢喎,怕佢又傻咗。我哋去個御市場,原來呢個係一個街市來架,我就入去睇咗一陣影咗幾張相就走人啦...附近又無咩嘢行。於是我哋就去咗附近嘅一個景點志波彦神社鹽竈神社‎參觀下啦,去到呢個志波彦神社鹽竈神社‎,見到有好多小朋友係到喎,重要著晒成套和服咁,係個神社入面有D棋寫住咗"三五七",唔知係咩來,我哋估計應該係幫D三、五同七歲嘅小朋友祈福嘅日子,都幾得意喎 !!

睇完時候又差不多係食Lunch嘅時間,但係附近又無咩食喎,好在來個時留意到有一間迴轉壽司,於是就沿路行啦,點知行行下入咗D OneWay 路喎,最後唯有入返酒店個地址行返出去啦,好在最後都行返來個條路,俾我哋搵到個間壽司店。但係呢一間就唔係我哋食開個一間連鎖店,有多D選擇,重有火燄燒北寄背添呀,但係個海膽就唔好食囉,話唔好食但係我哋都食咗成10碟先收工呀~~~~其實呢個鹽竈市睇旅遊書講有好多壽司店架,不過路程就會遠好多啦,所以我哋最後都無去到架....

食飽就繼續我哋嘅行程啦,就係去仙台嘅景點啦,首先我哋去咗大崎八幡宮,呢個宮又係有D三、五、七嘅棋係到,但係就少好多人,呢個宮其實都無地方俾我哋泊車架,我哋都係求其搵個地方泊咗係到咋~~~呢個宮係要行上去架,入面D門柱好有型同埋靚仔架。之後我哋就去咗瑞鳳殿‎,去到個瑞鳳殿‎個時咁啱係到裝修緊,所以我哋無入到去睇,因為呢個地方要收入場費架....

跟住我哋就驅車去酒店啦,去到都成四點幾啦,我哋就即刻Check-in,間房都係偏細,唔知係唔係因為係特價房嘅關係定係其實間間都係咁細間嘅呢 ? 上網搵咗一陣資料我哋就出去行下街啦,我哋去咗LV到睇嘢,本來想買一個包包架,點知原來全日本都係 Sold Out ~~所以買唔到嘢添 !! 之後我哋就係仙台市呢幾條大通到行咗成二個幾鐘啦,我哋重行咗去仙台駅。期間我哋去咗D藥房到買咗D嘢,之後就去食炭燒鹽牛舌,今次我哋去咗本旅遊書介紹嘅一間叫做仙台牛タン発祥の店 味太助,我哋叫咗兩個鹽燒牛舌定食,而我哋就座咗係個爐前面,一路食一路睇住佢哋燒D牛舌都幾有風味呀。呢一間嘅牛舌味道都唔錯,但係就比較乾身,同我哋第一次食個間有D唔同,都幾好味 !! 但係個湯就好好味囉...我哋食食下就有一班香港人入咗來食,呢間睇來都幾多香港人來食個喎 !!

食完我哋就返酒店休息同埋搵下D景點,睇下聽日去咩地方好,但係呢有D口乾喎,唔通個牛舌落咗師傅~~~

今日得一兩個行程,都幾 Hea 下...鹽燒牛舌好味..

呢到都幾多人來架....




入面D環境都唔錯架..




有好多小朋友係到架...唔知係唔係到祈福呢...




我哋嘅至愛.....迴轉壽司







車仔都要食下嘢先...




大崎八幡宮




睇下有老外架...




瑞鳳殿




裝修緊...




仙台市




仙台牛タン発祥の店 味太助

你睇下佢哋幾神氣...嘩~~~D牛舌燒得幾靚...




鹽燒牛舌定食




睇落都幾好味咁喎....




呢個湯都好正架...




呢個應該係老闆啦...




3 則留言:

  1. CRYSTAL♔7/9/10 10:26

    Everytime I also must " 祈福" when reach Japan....Have you do that there?
    [版主回覆09/07/2010 19:50:00]o...really....
    我哋都有入去拜下架 !! 正所謂入屋叫人,入廟就要拜神呀嗎..

    回覆刪除
  2. 燒牛舌,好好味!去仙台必食。如果去東北自由行,不是自駕,一次唔可以去咁多個地方,你會推介邊幾個地方呢(秋天去的話)?
    [版主回覆10/28/2010 11:45:00]嘻嘻....仙台、青森喇...重有幾個睇紅葉位...唔記得叫咩溪...要返到香港先答到妳啦...妳想去東北玩呀 ?

    回覆刪除
  3. 想咗好耐啦,但係d yen......同埋要睇吓邊段時間冇咁忙......
    [版主回覆10/29/2010 12:35:00]係囉...D日元真係貴到....同去歐洲一樣 !! 嘻嘻...妳大忙人幾時到咁忙架啦 !! 咦~~~妳唔係Book咗平價機票去旅行咩...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...