2010/08/07

2009 日本東北之旅 Day 8


                    2009 日本東北自駕遊 Day 8
日期 : 31.10.2009  星期五

行程 : スーパーホテル盛岡 >宮古浄土ヶ浜 > Lunch@蛇の目本店 >潮吹穴>北山崎(其他) > スーパーホテル八戸天然温泉 > Dinner@八戸の横丁文化

 總行程里數 : 258 公里 – 大約 7 小時 30 分鐘




檢視較大的地圖



今日車程比較幾長下,食完個美味嘅早餐之後我哋就出發去宮古嘅浄土ヶ浜,由酒店出發預計要成十二點幾先到,我哋沿路去呢個浄土ヶ浜都見都有好多紅紅黃黃嘅葉,真係幾靚~~中間重去咗一個道之駅添呀,入面有雪姑七友同埋有個收穫祭,我哋當然係要順便參觀一下啦.....但係最後我哋係10點半就到咗浄土ヶ浜,之後我哋係浄土ヶ浜到行咗成個幾鐘,個到有個好大嘅石灘,D水重要好清添架,清到唔似係海水咁,重有好多海鷗係到添呀 !! 呢到嘅風景都幾靚,不過我哋去呢個時間唔知係唔係唔係旺季所以唔係好多人係到,重有就係都幾大風下。

睇完呢個浄土ヶ浜,我哋就搵個地方食返個Lunch先,如果我哋最下一個景點就要成個幾兩個鐘先到,於是就去食下本書仔入面介紹嘅一間叫蛇の目本店,呢間蛇の目本店出名就係食北三陸海鮮飯。揸車去到搵唔到免費嘅泊車位,呢一間飯店有指定嘅泊車地方應該係佢哋到食完返泊車有優惠都唔定,但係我哋去都個時個停車場係無晒位,所以我哋唯有泊去附近D收費停車場啦。我哋入到去其實都幾多人下,下面個層差不多座滿晒人,於是佢哋就安排我哋去二樓到啦~~~我哋來呢間到當然係要叫返個北三陸海鮮飯食先啦,重有就係叫咗個磯井定食。個三陸海鮮飯D魚生真係多到挾極都有,而個磯井定食其實係將個三陸海鮮飯入面D魚生整熟,但味道真係唔會俾個北三陸差,不過呢一餐都幾貴,但係都幾抵食,順便慶祝下生日呀嗎~~~

食完呢個好好味嘅Lunch之後,我哋就去下附近嘅一個景點先,呢個景點叫做潮吹穴,個名都幾咸濕~~但係我哋開頭都兜咗幾耐下先搵到呢個景點架,因為我哋Miss咗轉一個灣個GPS又唔係好得喎,不過最後我哋都搵到 !! 去呢個潮吹穴要行一段路先到,去到個潮吹穴個時我哋都唔知到咗,因為無明顯嘅記號。好在行到去個時有個牌介紹下咋,但係係我哋停留期間就見唔到好似水柱咁嘅海水噴出來囉,淨係見到有D水花係到飄飄下咋,後來上網睇返D資料原來要睇呢個水柱係要等水脹嘅時間先睇到,但係其實附近D環境都幾靚下架 !!

睇完呢個我哋就要繼續北上去一個叫北山崎嘅景點啦,呢個景點要揸成幾個鐘先到,沿途D景色都無咩特別,最後我哋成四點幾先到咗呢個景點,個天都開始黑啦。於是我哋就快快腳去睇下呢個景點有咩睇先,呢個景點都係D大自然風景,不過就好大風囉 ! 係呢個景點睇日落應該會好正,但係呢日比較多雲同埋大風,我哋行咗兩個點就走人啦,因為真係頂唔緊呢~~如果今日係天朗氣清,風和日麗的話,今日呢幾日景點真係有排睇呀~~~呢個北山崎重有兩、三間民宿係到添喎,不過住係到又無咩做~~不過可能夏天會正D啦... 

離開北山崎去到八戶嘅SuperHotel(スーパーホテル八戸天然温泉)都成六點半,我哋當係直接去酒店啦,呢到個停車場又係唔洗俾錢就有得泊I like it...Check-in完安頓好晒D嘢之後我哋就步行去附近睇下有咩食喇。因為個Lunch都食得幾飽下,所以晚餐時都唔係好肚餓,就諗食返餐簡單晚餐,呢個八戶市都幾鄉下下,好多店舖六點鐘到就休息,最後我哋行到去一個叫八戶台村橫丁嘅地方,行咗一round,入面有好多店舖都係無開門,重要呢到係無咩人氣添呀~~~唔通未到時間開門 ?? 最後入咗一間拉麵店食咗個叉燒拉麵~~~食完行咗一陣就返酒店浸下溫泉先休息。

其實今日重想去一個叫龍泉洞嘅地方,不過呢個龍泉洞其實係一個鐘乳石洞,我哋都去過唔少,同埋呢個景點個路程到幾遠下,所以最後我哋都係無去架...


 
去呢個浄土ヶ浜途經景點都幾靚




浄土ヶ浜




D水真係好清架




如果係藍天就正啦




美味嘅午餐 ---- 就係呢個北二陸海鮮飯啦....好好食架...諗起都流口水




呢個叫磯井定食,其實係北三陸海鮮飯煮熟咗嘅版本,但係都好好食架...




D帶子幾大隻






去潮吹穴嘅地方




都幾郊外下喎...




成大篇日文,我唔識佢喎...不過中間有D漢字到估到D意思嘅




呢個就係潮吹穴啦




睇唔睇到有D水花升上來呢 ??? 當預啱水脹嘅時候,出來嘅就唔係水花,而係水柱啦....




北山崎~~呢到睇日落好正個喎...




不過我哋去個日就好多雲睇唔到日落啦..




八戶台村橫丁




簡單嘅叉燒拉麵但係都幾好食喎...




2 則留言:

  1. CRYSTAL♔9/8/10 21:23

    Wa~the seafood rice make me so hungry now....in Japan, just the simple meal also "OISHI" than HK & Singapore indeed!
    [版主回覆08/09/2010 21:33:00]yes...因為佢哋D嘢真係好新鮮 !! 諗起都流口水...不過近排D日元好貴呀...

    回覆刪除
  2. 方芷晴12/8/10 18:41

    魚子同海膽好正! 香港的魚子同日本的可以話係兩回事,香港嗰d腥到呢,我完全唔食;但日本的好味到暈!!!!
    [版主回覆08/12/2010 19:15:00]係呀 !! 日本D海膽真係好正,不過最正嘅都係係北海道咸館,真係好似食雪糕咁,入口有一陣海水味...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...