2010/08/11

2009 日本東北之旅 Day 11


2009 日本東北自駕遊 Day 11(驚險的一天)

日期 : 3.11.2009  星期一

行程 : スーパーホテル十和田 > 竜飛崎(風の岬・龍飛崎)(經八甲田山) > 青函トンネル記念館 > Lunch@海峡味処紫陽花 > 津軽半島十三湖 > 亀ヶ石器時代遺跡 > Dinner@イオンモールつがる柏AEON MALL FOOD PLAZA > 津軽ラーメン街道 > スーパーホテル弘前



總行程里數 : 252 公里 – 大約 8 小時 0 分鐘




檢視較大的地圖

今朝係SuperHotel食早餐個時見到一班香港人,真係奇怪呢,係呢個十和田湖嘅地方居然撞到香港人,你話香港人係咪真係無處不在呢 ?! 今朝呢間SuperHotel嘅早餐比較簡單,但係都幾好食。今朝一早就係到落雪添呀,攞車個時成架車都鋪滿晒雪,好在早咗D起身啫,今朝第一個景點就係去竜飛崎(風の岬・龍飛崎)喇,呢個景點都幾遠路程架,位置係津輕半島嘅北端...

一上車當然係Set個地點入去個GPS到啦,去呢個竜飛崎個GPS帶我哋經由八甲田山去,驚險嘅旅程就由開始呢一刻開始啦!! 一路行D雪就越落越大,個GPS帶我哋行呢個八甲田山去,其實呢條路尋日都已經行咗幾次,不過今日就有D唔同,因為落咗雪,行行下已經見到路面有積雪,心知有不妙。不過我哋都係繼續行喎,行行下有架車就本來係我哋出面,因為我哋驚跣軚,所以就行得比較慢,跟住架車重想叫我哋行先喎,當然睬佢都傻啦,呢D環境當然唔好行先啦。之後架車行快過我哋行,但係過無耐就見到架車炒埋咗去防撞欄到啦。我哋都無理佢繼續向山路進發喎,其實一路我哋都係向上行緊嘅,一路行都無其他車出現,淨係得我哋一架車行咋。之後行行下就要落斜行,睇個GPS以為係行錯路,咪諗住Brake架車停一停先行囉,點知架車不受控制不停咁跣落去,於是就入後波諗住倒車喇,但係都係無反應一路繼續跣緊去,呢個時間其實都幾驚下。係呢個時間,唔上淨落我哋就決定繼續向跣緊條路進發,但係架車重係不停咁左右跣軚,非常之危險,隨時有炒埋邊嘅可能性,我當時就不停咁踩個Brake,但係都係無反應(後來呢個豐X嘅混燃車話有問題,我咪就係揸呢一款囉,都唔知係唔係因為呢個原因Brake無反應~~~),之後去到一個斜路灣位想再減速但係都係不受控制,重要不停咁轉個軚盤穩定架車,好在當時對面線係無車咋,如果唔係就一定炒埋一堆都似 !! 後來好在都控制都架車,無事咁過咗呢個灣位,真係非常之好彩呀,真係要多謝上天保佑啦 !!

之後我哋一路落山都行得好慢,因為我適應咗個揸法所以都可以控制到架車,不過個人就幾緊張下囉 !! 去到D灣位嘅時候要行低過10km/hr先得重要係低波(Low Gear)行先得,不過個時最驚係架車係呢個環境之下頂唔緊跪低咗就大鍋啦~~重有就係我哋架車係無裝到雪軚,所以行呢D路真係幾危險架 !! 過晒D山路我哋停咗係一個位到影相,個時成個地都係積雪~~~

落返去青森市停咗係一間便利店出面,我哋就定一定神先諗下去唔去呢個竜飛崎先,因為有機會會在行山路,再行多一次我哋唔知有無咁好彩,不過我哋就決定如果個GPS一再指我哋行山路的話我哋就掉頭行第二條平路 !! 當時我落車見到架車四個轆到鋪滿晒雪,唔係雪係冰先啱,所以架車應該無晒抓著力,好容易會跣軚 !! 最後我哋係經由呢個沿海邊嘅路線去呢個竜飛崎,所以一路都幾好行,只係有一段路有D雪,但係因為係平路所以基本上都無咩問題。

去到竜飛崎附近已經可以見到北海道嘅函館,但係去到竜飛崎時就突然之間好大風同大雪喎,成個人都可以吹得起個隻喎,於是我哋落咗車搵個位影完D吹到唔似人形嘅相之後就上返車喇。然後我哋就去咗青函トンネル記念館入面個間海峡味処紫陽花到食埋個Lunch先走。我哋叫咗一個海膽親子丼同一個海鮮拉麵,兩個嘅味道都唔錯,但係個海膽就麻麻哋 !! 食完我哋就出發去津軽半島十三湖,但係行行下就封咗路,唯有行第二條路去啦 ! 去到津軽半島十三湖到都無嘢睇嘅,等我哋重山長水遠咁揸入來添,睇下附近有無嘢睇啦,就見到有個亀ヶ石器時代遺跡,還掂都係附近就去睇下啦,入咗D資料入去個GPS到,去到附近淨係見到D民居咩亀ヶ石器時代遺跡到唔喎,我哋咪周圍兜下囉,原來個遺跡就係路邊到 !! 呢個遺跡就只係放咗個像係到,有D文字解釋下咁啦~~~係隔離重有個廁所添呀,我哋當然係順便方便埋啦,個廁所都幾環保,係用天然光架...

睇完呢到我哋諗住去津軽ラーメン街道到行下街,途經一個叫イオンモールつがる柏咁我哋咪入去睇下囉,嘩~~原來入面都幾大個喎,又有好多嘢睇添呀 !!  我哋係入面行咗幾間店舖重係入面買咗D衫同埋鞋添呀,而係其中一間到買咗一對毛毛鞋添呀,第一間想買個時個對係要成1900円,但係因為個Size唔啱所以試咗另外一對3000円,試落又幾好喎,所以最後就買咗喇。行行下見到有間買衫褲寫住2000円一件,我哋重以為D羽絨褸係2000円一件添,睇真D原來係每件原價減2000円,減咗價就要10800円一件啦,係香港呢種質素用呢個價錢一定買唔到啦,不過我哋都無即刻買,行下睇下有無其他好嘅再決定,睇晒成個Mall,最後我哋都返轉頭買咗。

係呢個Mall入面重有個Food Plaza添呀,我哋見到差不多時間,就係呢到食埋我哋今日個晚餐啦~~~之後我哋就去咗津軽ラーメン街道EML到行下,原來呢一邊重大D添架,有好多商店同埋食店,係呢一邊係一個幾好行嘅商場,但係D店舖就比較高檔D,所以D嘢都比較貴D!重有就係呢到有個拉麵橫丁,都有唔少嘅麵店係入面。我哋見到行到差不多而且今晚又要洗衫喎,所以行完就返酒店休息,去到酒店差不多成七點 !!

今日真係驚險的一天 !!

今日係落咗雪嘅山路揸車真係有驚無險 !! 一早攞車個時架車已經鋪滿雪啦...




沿路D樹都俾雪覆蓋




路面已經有積雪,但係有車行整咗D軚路出來




行行下落埋雪添,呢個時候我哋重好開心架 !!




睇下得負四度咋




呢個時間已經過咗驚險個一段路,個人都係驚魂未定




去龍飛崎途經一個公園,其實我哋係去幫襯個廁所咋




有好多龍嘅裝飾係呢個龍飛崎到架




呢個為其實好大風架...




風之鄉 <--- 即係好大風啦...




午餐 - 海鮮拉麵同海膽飯,煮熟咗嘅海膽無咁好食




十三湖,都唔知有咩睇




Aeon Mall - 呢到有好多嘢睇假架




晚餐 - 牛肉烏冬同石頭煱飯









ELM Shopping Mall - 好大架...




拉麵橫丁




2 則留言:

  1. CRYSTAL♔11/8/10 22:40

    So nice.... after knock off can see your good memories here....but why U wear so "LESS" under snowing?!
    [版主回覆08/12/2010 05:04:00]hehe...其實我著咗件羽絨係入面架,但係睇落好似著好少衫咁咋

    回覆刪除
  2. 米雪兒12/8/10 16:42

    Ben,睇幅地圖,你玩咗好多度日本嘅地方呢!好正啊!
    [版主回覆08/12/2010 19:25:00]我哋玩咗18日差不多成個東北都去晒...嘻嘻!! 妳近排好嗎 ?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...