2010/08/09

2009 日本東北之旅 Day 10


2009 日本東北自駕遊 Day 10

日期 : 2.11.2009  星期日六

行程 : スースーパーホテル青森  > 奧入瀨溪流 > 十和田湖 > 乙女の像 >  Lunch@十和田湖御食事処神田川 > 奧入瀨溪流 > 奥入瀬渓流溫泉鄉足湯浸腳(旧奥入瀬渓流温泉ホテル前) > 八甲田山山麓駅 > 城ヶ倉大橋 > スーパーホテル十和田 > Dinner@ バラ焼きショップふじの ブログ

有用資料

總行程里數 : 187 公里 – 大約 5 小時 38 分鐘





檢視較大的地圖

今日係行程嘅得兩、三個景點,第一個就係奧入瀨溪流,我哋一路揸車入去嘅時候,睇住個溫度一路行一路跌,有D地方重要係有雪添呀,最低嘅溫度試過得零下三度咋 !! 去到奧入瀨落車嘅時候非常之凍,室外溫度得三度,所以要Full Gear上陣,因為太凍嘅關係,我哋要用車代步行呢個奧入瀨溪流喇。我哋一路揸車入去,係每個景點位都有好多車同埋人停咗係到影相,我哋當然係其中一個啦,一路揸車一路影相入去睇呢個奧入瀨溪流。呢個行程嘅金句,如果天氣好的話同埋無咁凍,呢個奧入瀨溪流應該可以睇到一日,其實我都預咗一日嘅時間係呢個景點架。我哋一路入,去到個十田和湖個時,真係唔係好想落車,因為呢個位置真係又大風又凍呀,但係都重有好多人坐船遊湖喎...我哋影完相放低幾兩之後就即刻上車喇 !! 第9日,因為天氣預報話會落雨同埋天氣唔係咁好,所以我哋就取消咗原先計劃去恐山同大間崎嘅行程喇,恐山其實係一個墳場,有日本三大靈場之一之稱號(下北本島觀光下北半島觀光案內青森県下北半島の総合案内所),有個比較出名嘅就係地獄谷,不過車程就真係幾遠下,大間崎其實就係日本本島嘅最北面,個到睇日落應該會幾正,同埋其實呢個下北半島都幾多嘢睇架,食海鮮當然又係一流啦....但係如果天氣唔好同埋會落雪的話就會好危險啦,加上淨係去呢兩個景點來回車程差不多成5~6個鐘,比較幾長下,雖然去唔到本州最北嘅地方,但係無所謂啦,同埋無謂係到遊車河呀嗎,重有可以下次先去都得架嗎 !!

然後我哋就去下一個景點就係乙女の像喇,呢個景點附近無得免費泊車喎,因為呢個係一個遊客區呢。我哋當然係要搵下先啦,無咁快會泊入去D有料停車場嘅 !! 最後都係附近一個無咩人嘅位置搵到個位泊低咗架車,之後我哋就行去呢個乙女の像到睇下啦。行入去睇呢個要其中嘅一條路要經過一間神社,重要有一個警告牌寫住"熊出沒注意"添呀~~~呢個景點,我哋去睇嘅時候到無咩人,非常之冷清 !! 影完相都差不多成12點,於是我哋就係附近都搵下嘢食喇,揸架車周圍兜下先。係個乙女の像到搵到一間叫十和田湖御食事処神田川,我哋叫咗個生姜燒飯同埋一個叉燒拉麵,味道都唔錯呀,不過可能係因為出面凍嘅關係呱~~~

之後我哋就去八甲田到諗住坐下吊車睇下呢個八甲田山嘅風景啦,不過一路行就開始落雪,係去呢個景點之前我哋經過一個地方,見到寫住有足湯喎,當然係要入去睇一睇有無得浸下啦。原來呢個足湯係叫奥入瀬渓流溫泉鄉足湯浸腳(旧奥入瀬渓流温泉ホテル前),不過我哋浸嘅時候就一個人都無,附近有一間屋仔好似係D食店來嘅,但係無開,重有一間酒店係到,但係好似係結咗業無做。

我哋浸完腳成個人即刻暖晒,就繼續去呢個八甲田喇,但係去到呢個八甲田山山麓駅嘅時候係咁嘅天氣之下我哋當然係唔會坐吊車啦,係個車站到睇咗一陣,上車睇下本書仔,就去睇附近嘅一個景點啦,呢個景點叫做城ヶ倉大橋,去到嘅時間當然重係到落緊雪啦...所以我哋影完相就即刻上車喇...

原本Plan咗去酸ヶ湯温泉到睇下,但係咁嘅環境同埋要行山路所以我哋就取消咗呢個行程早D返酒店休息同埋去酒店附近行下好過 ~~

去到酒店都未夠四點,所以就周圍到兜下睇下有咩睇啦~~呢個十和田市原來都幾鄉下下個喎,附近完全係無嘢行,同埋唔見有D咩食咁,咁D人究竟食咩嘅呢 ?? 我哋今晚又食咩好呢 ??

兜完一陣,就去酒店Check-in然後就係酒店到Hea咗一陣就出去搵食啦,酒店樓下有一間食店,但係只係食壽司同埋串燒,對面重有間食牛肉丼同埋豬肉丼嘅食店。我哋見時間尚早就周圍行下啦。行行下見到有間好似生活良品嘅10蚊店,就入去睇下,我哋重係入面買咗D嘢添喎,係呢個地方我哋都買到嘢真係勁 !! 之後我哋就去咗酒店對面個間食店都食Dinner啦,呢間食店叫做バラ焼きショップふじの ブログ ,原來係網上面睇到幾出名個喎 !! 我哋亂打亂撞叫咗個豚肉燒同埋一個AS牛肉燒定食,味道真係幾好喎,重要係鐵板燒來架,真係幾正。食完我哋就返酒店啦,因為呢到真係無嘢睇呀....

 

今日好凍,有地方去到零下三度,長期都係三至四度 !  重有落埋雪添呀...

 岩木山展望台




已經凍到有雪啦..




個山頂已經有積雪




負一度呀...






奧入瀨溪流


重有紅葉...




條溪流都幾靚




十和田湖...唔好睇無咩嘢咁,其實好大風架..




觀光船




美味嘅午餐 - 叉燒拉麵




生姜豚肉燒定食









青森名物




繼續睇奧入瀨溪流




行行下見到有得浸腳當然要入去浸下啦...




附近嘅環境都幾靚架,睇下我哋架戰車幾靚仔




行行下得負兩度咋




八甲田山山麓駅入面嘅環境




城ヶ倉大橋,資料話呢度會有紅葉睇,但係呢一刻只有雪睇咋喎..









晚餐....好好味...




2 則留言:

  1. CRYSTAL♔9/8/10 11:32

    Oh have you try to eat " 青森 " Apple there?
    [版主回覆08/09/2010 13:17:00]有呀....一去到就買咗一袋蘋果由第一日食到走個一日,真係好有蘋果味,係香港食唔到呀~~~~

    回覆刪除
  2. 為何我搵不到 奧入瀨 溪 流既電話,可唔可以幫到我呢??
    [版主回覆08/21/2010 11:14:00]電話就係入附近嘅嘢就可以去到,俾幾個妳,除咗電話重可以入MapCode
    奥入瀬渓流ホテルおいらせ渓流観光センター
    Tel : 0176-74-1121, MapCode : 612853702*14
    奥入瀬湧水館
    Tel : 0176-74-1212, MapCode : 612852537*52
    奥入瀬渓流館
    Tel : 0176-74-1233, MapCode : 612852537*03
    呢幾間都係奥入瀬個開始,妳一路行入去就會到十和田湖
    有咩再問我啦
     

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...