2010/09/01

2009 日本東北之旅 Day 16


2009 日本東北自駕遊 Day 16

日期 : 8.11.2009  星期六

行程 : スーパーホテルCity仙台  > 吾妻八景 (白樺の峰、つばくろ谷、天狗の庭、浄土平、双竜の辻、湖見峠、天風境、国見台)  > Lunch@レストラン サペレ吾妻 > JUSCO > Dinner@ 元気寿司東武店‎ > スーパーホテル宇都宮 > 宇都宮餃子小町 > 宇都宮駅前橫丁

總行程里數 : 295 公里 – 大約 7 小時 20 分鐘




檢視較大的地圖


今日係行程嘅第16日,今日本來諗住遲D出發,直接去宇都宮。但係尋晚搵資料個時發覺我哋係呢個區域重有個地方係未去,就係福島嘅磐梯吾妻喇,還掂都係順路,我哋就去埋先落宇都宮啦。

由酒店去磐梯吾妻都要成個幾鐘先到,行呢條路重要係俾路費添呀。沿路行D樹到枯晒,好凄涼咁,如果有紅葉個時應該係幾好睇架,重有就係沿路都有唔少嘅影相位架。其實沿住呢條路行就會睇到好出名嘅吾妻八景 (白樺の峰、つばくろ谷、天狗の庭、浄土平、双竜の辻、湖見峠、天風境、国見台),沿路行都有D積雪係路邊,重有D山頂都有積雪。

去到山頂嘅浄土平嘅停車場又係有料嘅停車場,泊低架車我哋就行去睇呢個浄土平,其實呢個係一個火山口,行嘅時候都幾大風重幾凍添呀,吹下吹下雙耳重好痛添呀...我哋行下行下就去都個山頂位,睇返附近嘅環境都幾靚,重要有雲海睇到添呀。係我哋嘅對面個山個山頂重要有D煙不停咁霧出來,唔知呢個係唔係一個活火山來嘅呢 ?! 其實呢個行去呢個山頂嘅路真係唔係咁好行,好多碎石,都會幾容易跣低架同埋係D懸崖邊到行都幾危險,一唔小心就會跣落山,不過我哋見到D日本人男女老幼重要帶埋D狗狗上去添呀~~~~

行完呢個火山口都要用咗成半個鐘,之後就行落去個休息處到休息下,入面有嘢買同有嘢食添~~我哋見都差不多成點鐘就食埋個Lunch先走啦...

我哋兩個人叫咗個烏冬加個飯定食,都夠我哋兩個人食喎!食完就係D買手信嘅商店都試食,試咗D芝麻餅,呀~~又幾好食喎,之後又試咗D有糖包住嘅寒天,又幾好食喎,所以就買咗D來自己食同埋做手信啦...

之後我哋就出發去宇都宮啦,個GPS預計我哋要成七點鐘先到達,但係最後我哋就六點鐘就到咗,因為一路都好多車同埋塞車,所以行得好慢,如果唔係應該可以重快D到...

去到SuperHotel佢問我哋係咪連住兩個,本來諗住住一日呢到之後另外一日住第二間,個間係係新瀉(好嗱遠架),不過就未取消呢個Booking,諗住都無咩所謂就連住呢一間啦,所以就要取消另外一間啦...重有聽日係附近到睇下嘢,唔洗咁趕呀嗎,最後一日可以直接去機場.....

好喇,今晚我哋食咩好呢,宇都宮就出名餃子,於是我哋就驅車出去搵食啦。當然要搵D唔洗俾錢嘅泊車位啦,我哋就泊咗係一間百貨公司入面,有一個鐘免費泊車架。之後就係附近搵嘢食,但係都無咩食咁嘅,見到又唔係有好多時間,所以就搵咗一間日本嘅元氣壽司食啦。呢一間元氣壽司款式都幾多下,但係價錢就唔係好抵啦,所以我哋食咗都幾係好多碟就走人啦。見重有D時間就係個百貨公司都行下啦,不過好多舖頭都準備閂門啦。我哋行咗一陣都返去酒店到,然後我哋又行去個車站到睇下啦,原來入面都又幾多嘢食個喎,早知行過來呢邊食喇,唔緊要聽日我哋可以來呢個食架嗎。入面重有一個商場但係就唔係好多嘢睇囉~~睇咗一陣就返酒店休息啦....

今日係倒數第三日就完成成個日本東北之旅...尋晚睇返地圖原來重有一個景點未去,就係盤梯吾妻未去,呢個景點係我順道可以睇埋所以今日就去咗...不過D葉已經枯晒,之後去咗宇都宮

嘩~~~漫漫長路....




D山好滄桑咁呀...




淨土平,係呢到嘅山頂位置,都幾高下架




我哋就係行呢D梯上去個火山口架啦..




火山口




一望無制...海闊天空




有無人落過去呢 ?







睇就唔係好高,但係都要行得幾辛苦下架...




唔好講笑,食返個Lunch先




日落......Magic...




去宇都宮途中




元喜壽司晚餐...味道真係幾一般,價錢重要唔係平...同我哋食開個間真係無得比...







宇都宮車站




餃子祭...oh no...我哋去到個時已經玩完啦..




呢一間排晒隊應該好食,聽日試下先




去香港嘅旅行團,嘩~~都唔平喎...




夜晚嘅宇都宮車站




唔知入面有咩食嘅呢 ?我哋入到去個時D舖頭閂咗門..




2 則留言:

  1. CRYSTAL♔7/9/10 10:23

    I also have bad experience (take meal) at Osaka before~I feel that out of town >>>like Kobe or Kyoto....all the food & service standard also better than Tokyo & Osaka!

    回覆刪除
  2. 係囉...反而個D唔係好出名嘅又好好食個喎....

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...