2010/08/09

2009 日本東北之旅 Day 9


2009 日本東北自駕遊 Day 9

日期 : 1.11.2009  星期六


 總行程里數 : 140 公里 – 大約 4 小時 12 分鐘




檢視較大的地圖



今日係行程嘅第9日,因為天氣預報話會落雨同埋天氣唔係咁好,所以我哋就取消咗原先計劃去恐山同大間崎嘅行程喇,恐山其實係一個墳場,有日本三大靈場之一之稱號(下北本島觀光下北半島觀光案內青森県下北半島の総合案内所),有個比較出名嘅就係地獄谷,不過車程就真係幾遠下,大間崎其實就係日本本島嘅最北面,個到睇日落應該會幾正,同埋其實呢個下北半島都幾多嘢睇架,食海鮮當然又係一流啦....但係如果天氣唔好同埋會落雪的話就會好危險啦,加上淨係去呢兩個景點來回車程差不多成5~6個鐘,比較幾長下,雖然去唔到本州最北嘅地方,但係無所謂啦,同埋無謂係到遊車河呀嗎,重有可以下次先去都得架嗎 !!

好,今日第一個景點就係青森県八戸市にある八食センター(八戸市朝市)去睇下D海產同埋睇下有D咩食,順便係七厘村海鮮BBQ到燒下海鮮食呀嗎 !! 我哋唔夠九點鐘就去到呢個係八戶嘅八食品中心到啦,其實呢到有部份係街市重有食店、買零以重有D乾貨,都幾多嘢買。因為佢哋個營業時間係九點開始,所以我哋唯有係到等下啦,期間都有唔少人到咗係到等開門 ! 九點鐘準時開門,重有好多檔口都係準備緊開檔,入面真係有好多海鮮檔,買嘅嘢通常都係好大量咁買,重要其實都幾平下,所以其實呢到都係當地居民買嘢嘅地方呢~~~行下睇下,人面嘅食店數量其實都唔少,但係我哋呢段時間其實全部都係未開嘅~~~~

行下睇下就到咗10點到啦,於是我哋就買咗個1000嘅海鮮併盤,裡面有2隻蠔、帶子同埋蝦,買完我哋當然係要去到七厘村海鮮BBQ租爐燒海鮮啦,係到租爐係要每人200円燒兩個鐘架。俾咗個爐幫我哋起咗個火之後我哋當然係要開餐啦,嘩~~~~D帶子同埋D蠔真係好好味,但係D蝦就比較差D,因為D蠔同埋帶子實在太好味嘅關係,所以我哋就再買咗兩隻蠔同埋兩隻帶子再食過,呢一次去咗第二檔到買,價錢又平D....真係好好食,食多幾round都重得,但係又唔想食咁飽呢。食完嘢之後我哋就係入面行多一陣,買咗D嘢就出發去另外一個景點啦。

下一個景點就係係附近嘅蕪島喇,呢到有個神社,我哋順道參觀下啦,重係入面買咗粒水晶添呀 !! 呢個蕪島有咩睇呢 ?? 其實係係有好多海鷗睇架,係佢哋繁殖嘅時期會成個蕪島都係海鷗,不過我哋呢段時間去就唔係有好多囉 !! 睇完我哋就去附近嘅葦毛崎展望台都睇下啦,去到嘅時候非常之大風同大雨,睇咗一陣間我哋就走人啦...

然後我哋就驅車去另外一個景點古牧温泉渋沢公園,呢個景點去都要成個幾鐘架,呢個時間其實要食Lunch,但係呢,我哋頭先食咗個美味嘅燒海鮮餐,家下都未肚餓,所以直接去呢個景點啦。去到呢個嘅時候個天都幾陰下同埋有霧霧雨落緊,我哋直接揸架車入去個公園到睇,呢個公園都幾靚,如果係天朗氣清嘅日子應該會幾靚,同埋來呢個景點係想搵個浸腳地方,但係除咗見到間溫泉酒店同埋個公園之外就見唔到個浸腳位啦~~~

睇完呢個我哋就去青森睇一個叫縄文時遊館,呢個係一個遺跡,係呢個地方有日本其中一個叫縄文嘅部族嘅遺跡嘅地方,又係個句喇,如果天氣好又係可以睇好耐嘅地方。因為我哋睇嘅時候落緊霧霧雨,所以要擔住把傘來睇,重要就幾凍下,所以我哋又係快快睇完就走人驅車去酒店休息啦。係去酒店嘅途中我哋都有睇下有無D咩食店,可以係今晚晚餐,但係都唔見有咩食店喎。

去到酒店附近但係又唔見有停車場喎,於是就係酒店後面嘅一條巷到泊低啦,去到Check-in又無印花喎,尋日儲夠三個印花就有1000 Refund架嗎 !! 重有個停車場原來係係對面嘅多層停車場到,係Counter到有部機碌一碌就會有優惠,不過就出一次俾一次錢囉,絕對係唔適合我哋呢D成日都出出入入嘅人囉 !! 放好晒D行李之後就出去搵嘢食啦,但係架車又俾人阻住咗喎,要攪咗好耐先駛到架車。係我哋來嘅時候留意到有個地方有一個Mos Burger,因為附近真係無咩嘢食(有得食嘅都閂咗門,真係奇怪),所以我哋就去呢一間都食我哋嘅Dinner啦...去到個個Mos Burger個地方,重有其他嘅食店,我哋睇咗一陣最後都係食Mos Burger。食完之後係附近行咗一陣就返酒店休息,架車仔就泊咗係個指定停車場到,之後返酒店,呢一間酒店係無得浸溫泉架,今日重要洗衫添啊....

八食品中心




入面有好多海鮮嘢食買架....




價錢重要係幾抵添喎...睇下成大盤帶子都係1500




D生果都好平架




青森蘋果..青森蘋果...




呢個檔主好攪鬼,幫佢影相時扮鬼臉...




排隊買爐




美味海鮮...




帶子同蠔都好好食...好有鮮味






蕪島神社





葦毛崎展望台





古牧温泉渋沢公園




入面D景色都幾靚下架...




縄文時遊館


Mos Burger 晚餐




2 則留言:

  1. 方芷晴12/8/10 18:44

    哇,燒蠔,十萬個想食......
    [版主回覆08/12/2010 19:14:00]D蠔真係好好食架.......香港食可能要係好貴嘅地方先有呀 !! 呢到妳出去自己買完就可以燒來食,即開即食 !! Yummy...

    回覆刪除
  2. CRYSTAL♔14/8/10 19:18

    Still remember the meal @ McDonald when I reach Kobe....super yummy....menu totally different!
    [版主回覆08/14/2010 23:46:00]真係唔知點解...日本D嘢真係好食D個喎...係咪心理作用呢 ?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...