2018/05/06

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 8 23-3-2018 Friday (Tartu, Estonia)


Revelton Suites Tallinn > 赫爾曼塔 Pikk Hermann > 塔林亞歷山大·涅夫斯基主教座堂 Aleksander Nevski katedraal > 座堂山城堡 Toompea loss > Kohtuotsa viewing platform > Revelton Suites Tallinn > Circle K Adavere 入油 > Dorpat Conference Hotel > Lunch@Subway > Town Hall Square塔爾圖市政廳廣場 > The Kissing Students' sculpture and fountain 學生之吻雕像噴泉 > St John’s Lutheran Church > Tartu Toy Museum > Angel's Bridge > Toomkirik大教堂遺址 > The Old Observatory tartu > University of Tartu > Tartu Kaubamaja (Shopping Centre) > Tasku Centre (Shopping Centre) > Dorpat Conference Hotel > Dinner@Chop Sticks@ Tasku Centre > Dorpat Conference Hotel


今日我哋會向返波蘭方向行,不過都係係愛沙尼亞境內。今朝起身見到有太陽同埋藍天,所以就打算係離開之前去影返啲塔林嘅藍天相,因為之前兩日都係陰天同埋多雲。
今日我哋早餐就係食包同埋啲淨低又唔可以帶走嘅食物,不過我哋淨係得啲腸仔唔可以攞走啫,所以我哋今朝嘅早餐就係麵包腸仔加乳酪~~~
到我哋出去個時,個天又開始多雲同埋天陰,所以我哋都係影咗幾張相就返去Apartment到。今日其實無咩景點,會去愛沙尼亞第二大城市Tartu。個到基本上無咩特別嘢睇,夏天係呢個城鎮附近有啲國家公園可以去行下,但係我哋呢段時間就無嘢睇。重有又唔想揸長途車又或者兜返去Riga,所以就去呢個Tartu做落腳點,我哋返到去ApartmentHea咗一陣先出發。
呢兩日係愛沙尼亞揸車都見到有唔少嘅影快相位,所以都要好留心自己有無揸快到,我哋中途去入咗油站順便入下油同埋去一去廁所。
我哋大概12點到到咗Tartu嘅酒店,又試下可唔可以攞房先,如果唔得我哋就泊架車係酒店出去睇嘢同埋食Lunch,之後就返來Checkin。酒店應該係有房所以我哋可以Checkin,住咗幾日Apartment,一住酒店就覺得間房細間咗。
之後就去出面睇下有咩食,我哋住呢一間酒店隔離就有一個商場,有兩間食店,但係就唔係好啱心水。過條馬路又有一間,入面又有兩間食店,有一間係食東南亞嘅嘢食,咪又係泰國同越南嘢食囉。呢一間幾好,但係有人話留返今晚先試,咁我哋就再繼續行,再過一條馬路又有一個商場,有一間Subway。再向市廣場方向行,有幾間食店,不過唔知食咩嘅。最後我哋就見差不多成一點就唔再搵,返去食Subway啦,因為其實Subway啲包都幾好食。
食飽我哋就去睇下呢個城鎮嘅景點喇,啲景點其實都係集中係晒市中心到,最出名嘅就係學生之吻雕像同埋大學,不過間大學唔知可唔可以入去參觀嘅呢?跟住順路就去睇下呢個玩具博物館,不過呢~~睇來都係俾小朋友睇嘅多,呢到入場要收EUR$5。如果係EUR$2我哋就會入去睇下,因為Tartu其實真係無咩睇,但係我哋又覺得無咩興趣,所以最後就係入口到影張相就算。
其實附近重有一間啤酒博物館,不過唔知係唔係食完嘢有啲飯氣攻心,好眼瞓喎。之後我哋去睇埋呢個Toomkirik大教堂遺址同埋舊天文台,最後就去埋大學,我哋入到去見好似唔係對外開放咁,就走人啦~~~睇完就返去酒店喇。途經頭先食LunchShopping Centre就入去行下順便去下廁所,之後就返酒店休息~~
Hea到差不多五點半就出去食晚餐,原先諗住去中午見到個一間食泰越嘢嘅食店,不過係去嘅途中係酒店隔離個Shopping Centre發現有一間又係食泰國嘢嘅食點(點解中午個時無發覺嘅呢?),於是我哋就入去食啦,食咗個炒河粉、酸辣湯同埋一個酸甜雞肉,幾樣嘢嘅味道都幾好食,不過唔知係唔係耐無食呢啲中式嘢所以覺得特別好食~~~
食完就返酒店,係附近有一間賭場,諗住入去睇下啲西方嘅賭場係點,點知話要登記做會員先可以入去,所以我哋最後就唔入去啦,因為我哋其實應該唔會賭~~~
之後就返去酒店到休息,聽日我哋就會返去拉脫維亞啦,去睇皇宮。



:
Name: Dorpat Conference Hotel    (Standard Double Room)
Address: Soola 6 51014 Tartu Estonia    Phone: +372 733 7180
GPS: 58.37865, 26.73270 (N 058° 22.719, E 26° 43.962)
Price: €71.1 Parking: Free

麵包早餐
乳酪
趁有藍天就出去影下相先
影影下又開始天陰
返去住宿到睇電視
呢隻熱狗成日都見到,不過就唔平,如果唔係我哋就會買來試
是日酒店
酒店房唔係好大間
酒店附近嘅商場
最後我哋都係食Subway
Town Hall Square塔爾圖市政廳廣場
The Kissing Students' sculpture and fountain 學生之吻雕像噴泉
St John’s Lutheran Church
Tartu Toy Museum

Angel's Bridge
呢一個係一個小食亭,入面有人係到食嘢
Toomkirik大教堂遺址
The Old Observatory tartu
University of Tartu
Tartu Kaubamaja (Shopping Centre) 
梳符下先
呢一間Cafe佈置得幾靚
Tasku Centre (Shopping Centre) 
Dinner@Chop Sticks@ Tasku Centre
賭場

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...