2018/05/12

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 10 25-3-2018 Sunday (Kaunas, Lithuania)


Rundāle (Latvia 拉脫維亞) > Kaunas 考那斯(Lithuania 立陶宛) > Parking@Host Lovers Apartment > Laisvės Alėja雷斯維大道 > Lunch@McDonald@Kaunas > Vytauto Didžiojo tiltas 維陶圖橋 > 考那斯大教堂 Kauno Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčia > House of Perkūnas 雷神之屋 > Kauno Rotušės Aikštė 舊市政廳 > Kaunas Castle (考納斯城堡) > Confluence Park > Kauno Šv. apaštalų Petro ir Povilo arkikatedra bazilika考納斯主教座堂> Kaunas Tadas Ivanauskas Zoological Museum > Devil's Museum 惡魔博物館 > St Michael the Archangel Church聖彌額爾總領天使教堂> Host Lovers Apartment > Akropolis Kaunas > Dinner@Charlie Pizza@ Akropolis Kaunas > Host Lovers Apartment

今日我哋會由拉脫去返維亞立陶宛,車程要成3個幾鐘,我哋約咗酒店到0830就食早餐。今日早咗啲起身諗住起身執下嘢,點知原來今日係行返夏令時間,即係會行快一個鐘 !! 好在我哋就早咗起身,如果唔係就遲晒~~~
呢間酒店嘅早餐幾豐富,我哋都食唔晒,呢一間酒店都幾好,得我哋一枱客都照做!! 食完我哋就9點幾就出發,我哋諗住經十字架山個邊去Kaunas,睇下好唔好天,如果好天就去照返啲相。點知去到十字架山個到啲天氣重差過第一次去個時。
我哋大概12點幾就到咗KaunasApartment,但係個負責人由今朝搵佢搵到到咗都無覆過我哋,因為我哋諗住如果有房攞就攞咗先,無得泊係佢嘅停車場入面然後出去睇嘢!!
我哋搵咗一輪,搵到一個疑似係佢個停車場嘅地方就泊咗入去喇,過咗無幾耐就收到個屋主嘅回覆,話間房就快得,而架車又停啱咗個位置。
泊好咗我哋就出去搵食喇,一路行一路睇都無咩啱心水,有搵過啲壽司店同埋有一間食咖哩嘅,但係都係唔啱食。最後,我哋就去食McDonald!!
食完我哋就去參觀呢個市,呢個市就無咩出名嘅景點,都係個啲市政廳、教堂,呢到重有一個城堡嘅遺跡~~~我哋行返去Apartment個時又再留意下有無啱嘅食店,途經一間叫Devil's Museum 惡魔博物館嘅館,睇落去應該係啲面具博物館來嘅,所以我哋無入去睇。
入到Apartment,就行李上去,呢間Apartment3樓,又要搬行李上去都幾瀨嘢。呢間Apartment應該係新裝修嘅,入面啲嘢都好新,隔離重有幾間房都重裝修緊。
ApartmentHea咗一陣,我哋就出去搵食,搵唔到就買嘢返去Apartment到煮來食。原來呢到有一個幾大嘅商場Akropolis Kaunas,入面都有唔少嘅食店,同埋入面有啲好似遺跡嘅建築物係到,唔知係唔係係咪圍住個遺跡到起一個商場呢?我哋一路行呢個商場就一路睇下邊一間啱食。我哋搵咗一間西餐廳叫Charlie Pizza,叫咗立陶宛特色餃子、雞扒、意粉重有就係Local Beer,個餃子到幾好食,埋單重要幾平添呀~~返去個時去咗呢個商場入面個超市到買咗啲麵包做聽朝嘅早餐,因為我哋聽日就返去波蘭,車程都幾長下,有成差不多7個鐘~~~
其實係Kaunas呢到重有一個景點,叫Ninth Fort第九堡壘 (54.945451, 23.870869),都係睇啲二戰嘅嘢,睇啲人講入面啲嘢睇完到幾令人悲傷~~~
:
Name: Host Lovers Apartment  (Deluxe Apartment)
Address: Laisvės alėja 27 -12 44311 Kaunas Lithuania      Phone: +370 682 24537
GPS: 54.897166, 23.919627 (N 054° 53.830, E 23° 55.178)
Price: €65   Parking: Free

早餐都幾豐富
又返到去立陶苑喇....
Apartment嘅停車場
Laisvės Alėja雷斯維大道
入去睇過呢一間食咖哩嘅餐廳,不過唔啱食
最後,我哋就去食McDonald
尼曼河
Vytauto Didžiojo tiltas 維陶圖橋
呢個圖案好似一個公仔係到笑緊咁
考那斯大教堂 Kauno Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčia
House of Perkūnas 雷神之屋
Kauno Rotušės Aikštė 舊市政廳
Kaunas Castle (考納斯城堡)
舊市政廳望出去個廣場
Kauno Šv. apaštalų Petro ir Povilo arkikatedra bazilika考納斯主教座堂
今日係星期日,唔知啲花係咪比人去教堂用嘅呢?
Kaunas Tadas Ivanauskas Zoological Museum 路過
呢個係一個演奏廳
Devil's Museum 惡魔博物館
Apartment要行三層樓梯
周圍都重裝修緊
Apartment要好似啱啱裝修完無耐咁
St Michael the Archangel Church聖彌額爾總領天使教堂
Akropolis Kaunas
Dinner@Charlie Pizza
立陶宛特色餃子
入面係肉來嘅,出面就有啲好似係話係薯蓉喎
雞扒
啲雪糕好吸引
去超市買麵包
我哋就係住係劉上啦

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...